ترندهای برتر اینستاگرام

ترندهای برتر اینستاگرام
0
موضوعات برتر اینستاگرام   در سال 2022، روندهای اینستاگرام همگی در مورد محتو...

موضوعات برتر اینستاگرام


 

در سال 2022، روندهای اینستاگرام همگی در مورد محتوای معتبر، اینفلوئنسرها، جلوه های بصری، خلاقیت، ویدئوها، استوری ها و خرید هستند. امروزه این پلتفرم ابزارهایی را ارائه داده است که کاربران را قادر می سازد محتواهای تعاملی تر و تازه ایجاد کنند. همچنین این پلتفرم برای پشتیبانی بیشتر از حساب های تجاری در حال رشد خود، تکامل یافته تر شده است. 

از سویی، با توجه به شیوع گسترده کووید-19 در دو سال اخیر، افراد بیشتری جذب این پلفترم شده اند که به نظر می رسد این تحولات اینستاگرام را در مسیر تبدیل شدن به یک سایت تجارت الکترونیک قدرتمند قرار داده است.

 

اینکه به تازگی وارد اینستاگرام شده اید یا در طول سالها در این پلتفرم فعالیت داشته اید، درک اینکه چگونه این پلتفرم در حال تکامل است می تواند بسیار مفید باشد. با استفاده از این دانش، می توانید دسترسی به صفحه اینستاگرام خود را بهینه کنید و در نتیجه دسترسی به کسب و کار خود را افزایش دهید. علاوه بر این، بایستی عواملی را در نظر بگیرید که نقش قابل توجهی در ایجاد و مدیریت یک حساب تجاری در سطح اینفلوئنسر دارند، از جمله پیدا کردن یک نرم افزار نظارت بر رسانه های اجتماعی خوب. از این رو، شاید ارزش آن را داشته باشد که به ترندهای اینستاگرام برای کسب و کارها نگاهی بیاندازید.

 

محتوا

امروزه برای کسب و کارها، ایجاد و اجرای محتوای آنلاین از طریق ابزارهای بازاریابی محتوای مختلف در بازار به یک امر عادی تبدیل شده است. این ابزارها استفاده از انواع مختلف محتوا را تسهیل می بخشند. با این حال، همه چیز در حال واقعی تر شدن است. تولید کنندگان محتوای معتبر و فیلتر نشده بیشتری را تولید می کنند. 

 

زمانی که صحبت از روندهای برتر استوری اینستاگرام به میان می آید، اینفلوئنسرها و برندها با پست های خام و ادیت نشده و با فیدهای کمتر، دارای فالوورهای بیشتری هستند.

اما این بدان معنا نیست که تصاویر باکیفیت را می توان رها کرد. به هر حال، ایجاد یک تصویر با ویژگی های زیبایی شناختی منسجم هنوز هم یکی از بهترین روش ها برای افزایش میزان فالوور اینستاگرام است. 

 

با این حال، پست ها و فیدهای غیرمتعارف و صادقانه و بدون ادیت، باورپذیرتر شده اند و به عنوان یک ترند عکس و محتوا پذیرفته شده اند. این مورد بویژه زمانی که یک کمپین اجتماعی جدید در اینستاگرام اجرا می شود، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. 

 

دنبال کردن اینفلوئنسرهای واقعی و معتبر

تعداد بیشتری از کاربران تمایل به دنبال کردن اینفلوئنسرهای واقعی و معتبری دارند که دارای زندگی معمولی و مرتبط تری هستند. این در تضاد با سبک زندگی بی نقصی است که توسط اینفلوئنسرهای مشهور رهبری می شود. کاربران محتوای ارزشمندتر را از افرادی دریافت می کنند که تجربیات زندگی خودشان را منعکس می کنند. بنابراین، وقتی اینفلوئنسرهایی را برای برند خود انتخاب می کنید، سعی کنید از آنهایی که دارای ظاهر معمولی و منطبق با واقعیات جامعه هستند را انتخاب نمایید.

 

میکرو اینفلوئنسرها از برندهایی که در تلاش برای جلب توجه بازارهای هدف بسیار خاص تری هستند، توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. با اینکه ممکن است این اینفلوئنسرها کمتر از 100 هزار دنبال کننده داشته باشند، اما برندها شروع به ارزش گذاری برای مشارکت با آنها کرده اند، زیرا اکنون انتقال پیام آنها از این طریق واقعی تر به نظر می رسد.

 

این اینفلوئنسرها تعامل بیشتری را جذب می کنند و درصد پاسخ گویی آنها به کامنت ها بیشتر است. راه های مختلفی برای مشارکت با این اینفلوئنسرها وجود دارد. یک راه این است که تبلیغات بومی را امتحان کنید. روش دیگر ارائه پیوندهای وابسته برای یک برنامه بازاریابی مبتنی بر عملکرد است.

 

از هشتگ ها غافل نشوید

هشتگ ها به کاربران کمک می کنند تا محتوای شما را سریع تر پیدا کنند. بنابراین کاربرد ماهرانه هشتگ ها شرط لازم برای بهره برداری از این روند است. هشتگ های ترند، در یک پست فعالیت فوری ایجاد می کنند. الگوریتم اینستاگرام به محتوای شما فشار می آورد تا در عرض چند دقیقه برای جست و گران قابل مشاهده باشد. این بستگی به سرعتی دارد که افراد محتوای خود را با استفاده از هشتگ ها پست می کنند. از این رو، توصیه کارشناسان این است که برای بهتر دیده شدن، از هشتگ های محبوب استفاده کنید.

 

همچنین استفاده از هشتگ های محبوب، به الگوریتم اینستاگرام می گوید که محتوای شما را برای ساعت ها قابل مشاهده و فعال نگه دارد. می توانید از هشتگ های خاص استفاده کنید، اینها کسب و کار اصلی شما را به طور خاص تری مورد هدف قرار می دهند. 

تعداد جادویی برای استفاده از هشتگ ها وجود ندارد، اما مطالعات نشان داده که استفاده از حدود 11 هشتگ می تواند ایده آل باشد. با این حال لزوما، مجبور به پیروی از این تعداد نیستید.

 

از روندهای محبوب استفاده کنید

اگر محصولات شما با یکی از موضوعات پرتقاضا در اینستاگرام مرتبط است، از ترکیبی از هشتگ ها استفاده کنید تا قابل مشاهده باشید. آشپزی، دستورالعمل های سلامتی و آرایشی و اخبار از موضوعات مهم در اینستاگرام هستند. 

 

اما چنانچه محصولات شما با چنین موضوعاتی مرتبط نیست، لازم است که خلاق باشید؛ یک اینفلوئنسر یا هشتگ تا حدودی مرتبط پیدا کنید. سپس محتوای خود را ایجاد کنید و آن را با یک هشتگ محبوب تراز کنید یا برای یک تبلیغات بومی یا حمایت مالی با یک اینفلوئنسر وارد معامله شوید. انجام هر دوی این روش ها می تواند یک طرح بازاریابی خوب باشد.

 

ورود به اکسپلور

از طریق اکسپلور است که کاربران می توانند به علایق خاص خود از قبیل سفر، غذا، زیبایی، هنر مورد علاقه و ... دسترسی داشته باشند. الگوریتم اکسپلور، علایق کاربران و روابط را ردیابی می کند و انواع پست های مرتبط را برای آنها به نمایش در می آورد. در این صفحه، پست شما می تواند در مقابل فالوورهای جدیدی قرار بگیرد که به طور خاص به محتوای شما علاقه مند هستند و احتمال اینکه تبدیل به فالوور شما شوند، بیشتر است.

 

دستورالعمل خاصی برای بودن در اکسپلور اینستاگرام وجود ندارد، متفاوت بودن این صفحه برای هر کاربر نیز تا حدودی این کار را دشوارتر می کند. با این حال، دریافت لایک های بیشتر، دریافت کامنت هایی از حساب های ناآشنا، می تواند تا حد زیادی جایگاهی برای شما در این صفحه ایجاد کند و فالوورهایی را به صفحه شما هدایت نماید. 

 

جلوه های واقعیت افزوده یا AR اینستاگرام

محبوبیت مداوم واقعیت افزوده یا جلوه های AR برای استوری، یکی دیگر از موضوعات ترند برای اینستاگرام است. 

این پلتفرم اکنون به طور برجسته ای دارای فیلترهای سلفی تولید شده توسط کاربر است که با لنزهای اسنپ چت قابل مقایسه هستند. با استفاده از این قابلیت می توانید خلاقیت زیادی به خرج دهید. شرکت های مد و اکسسوری، اکنون با استفاده از فیلترهای AR، برند خود را تبلیغ می کنند و حتی به افراد اجازه می دهند که قبل از خرید، با استفاده از واقعیت افزوده، این محصولات را امتحان کنند.

 

استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام روزانه بالغ بر 500 میلیون کاربر دارد که آن را به محبوب ترین نوع محتوا در این پلتفرم تبدیل کرده است. استوری ها روشی معتبر و سریع برای جذب مخاطبان شما و سوق دادن حساب شما به جلو است. با استفاده از این فرمت می توانید نمایه خود را باز نگه دارید و به طور موثر دنبال کنندگان خود را تشویق کنید که به طور منظم محتوای شما را بررسی کنند.

 

استوری های اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهد تا تعامل کاربران را از طریق نظرسنجی افزایش دهید. این استراتژی به شما امکان می دهد ورودی های دنبال کنندگان خود را درگیر کنید و از آنها برای ایجاد داستان های بیشتر در آینده استفاده کنید. مهم است که یک استراتژی استوری اینستاگرام برای کسب و کار خود در نظر بگیرید.

 

امروزه ایسنتاگرام به محلی برای رقابت کسب و کارها تبدیل شده است. افزایش روزافزون کسب و کارهای فعال در اینستاگرام، موفقیت در این پلتفرم را به فعالیتی چالشی تبدیل کرده است. صاحبان کسب و کارها برای ترویج محصولات خود در این بستر نیاز به حمایت دنبال کنندگان دارند. 

 

کافه فالوور ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی

 

تعداد دنبال کنندگان در این میان به معیاری بسیار کلیدی تبدیل شده است. بر همین اساس، شرکت هایی برای تسهیل این روند و کمک به صاحبان کسب و کارها برای عرض اندام در این پلتفرم شروع به ارائه خدمات کرده اند. با توجه به وجود تعدد وب سایت های ارائه دهنده خدمات افزایش فالوور، لایک و ویو و بازدید، پیدا کردن یک سایت معتبر برای خرید فالوور واقعی و فعال، خرید ویوی اینستاگرام، خرید بازدید فوری و ... می تواند تا حدی دشوار باشد.

 

کافه فالوور به عنوان یک برند معتبر در این زمینه آماده است تا شما را در توسعه و رشد کسب و کارتان یاری کند. می توانید برای خرید کامنت و لایک اینستاگرام، خرید ویوی ایرانی، خرید بازدید ارزان و ویوی فوری و ... به وب سایت کافه فالوور مراجعه نمایید. 

 

دریافت خدمات با کیفیت شبکه های اجتماعی در کافه فالوور

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow