تضمین قیمت ارزان‌تر از همه‌جا تضمین بازگشت وجه در صورت مغایرت خریدتضمین اصالت و کیفیت کالاپشتیبانی پرقدرت و با حوصلهاستفاده بی‌دغدغه و راحت از سایت فروشگاه

تضمین قیمت ارزان‌تر از همه‌جا تضمین بازگشت وجه در صورت مغایرت خریدتضمین اصالت و کیفیت کالاپشتیبانی پرقدرت و با حوصلهاستفاده بی‌دغدغه و راحت از سایت فروشگاه
0
یک فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر، باید چطور باشه؟   هر فروشگاه اینترنتی ل...

یک فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر، باید چطور باشه؟


 

هر فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر برای اینکه بهترین باشه، باید ویژگی‌هایی داشته باشه.

برای اینکه بفهمیم که یه سایت فروشگاهی لوازم التحریر فانتزی خوب و قابل اعتماده، باید چه فاکتورهایی رو در نظر بگیریم؟ 

 

اگر می‌خواید جواب این سوال رو بفهمید تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

این اصل که فروشنده‌ها حق و حقوق مصرف‌کننده‌ها رو به رسمیت بشناسند و رعایت کنند، متاسفانه در بازار ایران زیاد رعایت نمی‌شه. برای همین هم خیلی سخته که یه سایت پیدا کنیم که هم کیفیت کالاها درش خوب باشه و هم اینکه قیمت منصفانه‌ای روی کالاهاش گذاشته باشه! در این مقاله می‌خواییم هم حق و حقوق خودمون، به عنوان مصرف‌کننده کالا، رو بهتر بدونیم و هم اینکه بهترین سایت فروشگاه لوازم التحریر رو  بشناسیم و مشخصاتش رو بدونیم.

 

داشتن اینماد

برای خرید آنلاین لوازم تحریر مثل خرید هر وسیله دیگه‌ای باید اینماد رو چک کنید و دلیلش هم اینه که اینماد نشون میده اون سایت معتبره و رسماً و قانوناً داره زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران کار می‌کنه.

 

قبل از دونستن جواب سوال «از کجا لوازم تحریر بخریم؟» اولین چیزی که باید چک کنیم داشتن اینماد، یا نماد اعتماد ملی در هر سایته که در واقع، مهم‌ترین ویژگی هر سایت‌ فروشگاهی به حساب میاد و هر فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر باید اون رو داشته باشه.

حتماً قبل از خرید، به اینماد داشتن سایت توجه کنید. چطوری؟ لوگوی اون رو در صفحه اصلی سایت پیدا کنید. بعد روش کلیک کنید و به این ترتیب یه پنجره جدید براتون باز می‌شه که می‌تونید اعتبار سایت فروشگاه رو چک کنید. اینطوری اگر اینماد جعلی باشه متوجهش می‌شید. و بعد از چک کردن اینماد، با خیال راحت خریدتون رو انجام بدید. 

 

ست آبی رنگ لوازم التحریر دبیرستانی, دفتر, ماشین حساب, دفترچه, خط کش, قیچی,پاکن و تراش

 

اولین سوال برای همه ما اینه: «قیمت لوازم تحریر چقدره؟»

با وجود تلاش‌هایی که برای نظارت‌ روی قیمت‌ لوازم تحریر هست، معمولاً قیمت ‌نوشت‌ افزار در سایت‌های مختلف یکسان نیست. گاهی حتی تفاوت چشمگیری هم داره در این حد که فروشگاه‌های بزرگِ فروشِ لوازم التحریر هم قیمت منصفانه‌ای روی کالاهای خودشون نگذاشتن.

 

 خیلی وقت‌ها شما می‌تونید با قیمت ارزونتر، کالای مدنظرتون رو در اینترنت پیدا کنید.

پیدا کردن منصفانه‌ترین قیمت لوازم تحریر برای خریداران جزو حقوق اولیه اون‌ها به حساب میاد. حالا خبر خوب اینه که اینترنت این لطف رو در حق همه ما کرده: در کسری از ثانیه با مقایسه قیمت لوازم التحریر در تمام سایت‌های فروشگاهی خیلی آسون و سریع به نتیجه می‌رسیم.

 

 فقط یه سرچ کوچیک فروشگاه گرون‌فروش رو لو میده! حتی اگر اون فروشگاه، بزرگترین و معروف‌ترین باشه هم ممکنه بازم گرون فروش باشه! برای همین هم باید حواسمون رو خوب جمع کنیم و حتماً هر جنسی رو که می‌خواهیم بخریم جداگونه تو گوگل سرچ کنیم و مقایسه کنیم قیمت‌هاش رو. 

 

در این زمینه بهترین سایت خرید لوازم تحریر، سایتیه به نام تی تو مارکت! معمولاً توی این سایت لوازم تحریر فانتزی ارزان ولی شیک پیدا می‌کنید. چند مورد از قیمت‌هاش رو با فروشگاه‌های معروفی که می‌شناسید مقایسه کنید، خودتون کاملاً متوجهش می‌شید. یکی از دلایل این ارزونی هم اینه که وارد کننده لوازم التحریر هستن و شما پولی به واسطه نمی‌پردازید. 

در همین رابطه ببینید: سایت تی تو مارکت، فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر

 

• اگر دنبال تخفیف لوازم التحریر هستید و یا دنبال خرید لوازم تحریر با ارسال رایگان هم هستید می‌تونید اینستاگرام تی تو مارکت رو دنبال کنید که مرتب در حال دادن تخفیف به کاربرها و خریداران، به مناسب‌های مختلف هستن.

 

یکی دیگه از بدیهی‌ترین حقوق خریداران که خیلی وقت‌ها موقع سفارش اینترنتی لوازم التحریر پایمال می‌شه، اینه که بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی حاضر نیستن که کالای آسیب دیده خودشون رو پس بگیرن و در مواردی، شرکت پست رو به خاطر بد رسوندن محموله مسئول می‌دونن. 

 

بنابراین موقع خرید لوازم‌ تحریر حتماً باید از سایتی خرید کنیم که تضمین کنه در صورت خرابیِ محصول یا اشکال داشتن اون، کالا رو پس می‌گیره. در ضمن بهتره یادمون باشه که حتماً قبل از ثبت آنلاین سفارش‌ها، قوانین خرید اینترنتی هر سایت رو بخونیم که شک و شبه‌ای برامون باقی نمونه. معمولاً همه سایت‌های معتبر همچین چیزی دارند.

 

تعهد فروشنده و فروشگاه آنلاین لوازم التحریر به ارائه محصول خوب و قابل قبول هم از نظر اخلاقی درسته و هم از نظر حقوق مصرف‌کننده و شما هم به عنوان خریدار بهتره که ازش آگاه باشید.

 

 کالاهای برند باید تحت عنوان خودشون ارائه بشن مثلاً اجناسی که در سایت لوازم تحریر فانتزی وجود دارند باید همگی در بسته و استفاده نشده باشند، یعنی داخل بسته‌بندی خودشون باشند. ما حق داریم که موقع خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر جزییات رو بپرسیم و بدونیم.

 

ست لوازم التحریر  فانتزی به رنگ صورتی, انواع دفتر, خودکار, گیره کاغذ, پاکن, مداد و استیک نوت

 

وجه برتری یه فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر ، داشتن پشتیبانی قویِ فروش و ارسالِ مرسوله است.

 

پشتیان‌ها، کارشناسانه جواب سوالات ما درباره خرید لوازم التحریر اینترنتی رو در فضای مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام یا از طریق تلفن می‌دن. اون‌ها همیشه باحوصله و مودب هستند و وظایفشون ازین قراره: 

مرسوله ما رو مطابق ثبت سفارشمون، دقیق و منظم و البته با حوصله، آماده ارسال می‌کنند و مرسوله‌ها رو به پست می‌سپارن تا دم خونه‌ به دستمون برسه.

 

فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر حتماً باید کاربری راحتی داشته باشه و خریدار بتونه راحت در اون سرچ کنه و کالای مد نظرش رو پیدا کنه و سفارش بده، پشیبانی سایت داشته باشه تا اگر مشکلی موقع خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین پیش اومد از خریدار حمایت کنه و مشکل رو در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنه.

 

کلام آخر

تا اینجای کار فهمیدیم که حقوق مصرف کننده چه چیزهایی هستند و یه سایت فروشگاه لوازم التحریر آنلاین خوب، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه. ما همیشه برای خرید انواع لوازم تحریر دنبال بهترین سایت خرید لوازم تحریر هستیم اما خوب، قبول کنید که پیدا کردنش خیلی سخته!

تی تو مارکت، سایتیه که میشه ازش به عنوان کاردرست‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر یاد کرد. ولی خوب، تی تو بیشتر از اینکه لوازم تحریر اداری و رسمی داشته باشه، فروشگاه لوازم التحریر کیوت و فانتری محسوب می‌شه؛ و معمولاً انواع و اقسام لوازم تحریر و کالاهای فانتزی رو می‌تونید اونجا پیدا کنید. امتحانش ضرر نداره.

 

در همین رابطه ببینید: تی تو مارکت، فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر

  

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow