فال هفته (11 شهریور تا 17 شهریور 1402)

فال هفته (11 شهریور تا 17 شهریور 1402)
0
طالع بینی هفتگی (11 شهریور تا 17 شهریور 1402) طالع بینی هفتگی   آیا قصد دارید یک روی...

طالع بینی هفتگی (11 شهریور تا 17 شهریور 1402)


طالع بینی هفتگی

 

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید. به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

 

فال هفته متولدین فروردین

در ابتدای هفته ممکن است سیارات مثبتی به شما کمک کند که باعث خوشحالی شما می شود، این امکان را خواهید داشت که برای حل اختلافات با خواهر و برادر و دوستان خود آماده باشید. ممکن است بتوانید به نتایج خوبی از کار سخت خود بگیرید. ممکن است به احتمال زیاد برای بازدیدهای کوتاه مدت مرتبط با کار سفر کنید، که می تواند در آینده نزدیک به شما مزیت هایی را در محل کار ارائه دهد.

 

بازدیدهای کوتاه شما نیز شبکه شما را تقویت خواهد کرد. ممکن است روی اهداف خود متمرکز شده باشید، ممکن است بتوانید پروژه فعلی خود را به موقع به پایان برسانید. قدرت درونی شما می تواند به شما کمک کند تا در مسائل خانوادگی تماس سخت بگیرید. اعضای خانواده شما می توانند از شما در تماس سخت شما حمایت کنند. به شما پیشنهاد می شود تا چند روز از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خودداری کنید. کارجو می تواند شغل مناسب پیدا کند. توصیه می شود از رانندگی با عجله خودداری کنید.

 

روزهای آخر هفته، خوب است. سیارات مثبت می توانند مسیر درست را به شما نشان دهند. ممکن است تصمیم بگیرید برای تحصیل بالاتر بروید، که می تواند مهارت های تحصیلی شما را افزایش دهد، که می تواند در رشد شغلی شما مزیت هایی ایجاد کند. می توانید از دانش خود برای حل و فصل اختلافات در زمینه کاری و زندگی اجتماعی استفاده کنید. سرمایه گذاری های گذشته شما می تواند اکنون به شما پرداخت کند.

 

پول نقد شما که گیر کرده بود بازیابی می شود، که می تواند پس انداز را افزایش دهد. مشکلات بهداشتی مربوط به فرزندان یا اعضای خانواده شما اکنون حل شده است. پرندگان عشق می توانند از نظر عروسی تماس لازم را داشته باشند. به نظر می رسد مجردها می توانند با کمک یک دوست یک جفت روح پیدا کنند.

 

فال هفته متولدین اردیبهشت

در ابتدای هفته، شما مشغول آموزش یا فعالیت های کودک خواهید بود، ممکن است از عملکرد آنها ناراحت شوید. شما تصمیم می گیرید پول را در دارایی های ثابت سرمایه گذاری کنید یا برای برخی از دارایی های ملموس در خانه خرید کنید. توصیه می شود قبل از هر گونه تماس پولی از نظر سرمایه گذاری مراقب باشید. علاوه بر این، انتظار هزینه های شگفت انگیزی برای چیزهای بی ارزش خواهید داشت که می تواند بر پس انداز شما تأثیر بگذارد. با این حال، با کمک بزرگان، بر اوضاع کنترل خواهید کرد.

 

شما می توانید صبر داشته باشید و خوشحال و آرام خواهید بود، که می تواند اعتماد به نفس و موقعیت شما را افزایش دهد. شما با کمک مهارت های ارتباطی چندین مسئله را حل خواهید کرد. شما باید با همسرتان مودب رفتار کنید، در غیر این صورت مشکلاتی در هماهنگی خانواده ایجاد می شود. شما باید در عادات تغذیه مراقب باشید، این باعث ایجاد برخی مشکلات شکم یا دندان می شود. شما باید از گوش، گلو یا چشم خود نیز مراقبت کنید. پرندگان عشق می توانند از اعضای دوستان خود در زمینه عروسی حمایت کنند. دانش آموزان می توانند انتظار نتایج معقول را داشته باشند.

 

چند روز آخر هفته، زیر یک ماه منفی قرار می گیرید که می تواند باعث ایجاد حس های منفی در اطراف شما شود. شما احساس اضطراب و بی قراری خواهید کرد، تمرکز شما نسبت به اهدافتان بارها و بارها مورد آزمایش قرار می گیرد، خواهید دید که در کارهای روزمره امروز بسیار سخت عمل می کنید. پیشنهاد می شود از ایجاد سرمایه گذاری در کسب و کار و دارایی خودداری کنید.

 

علاوه بر این به شما پیشنهاد می شود از بزرگان خود مراقبت کنید. دوستان و عزیزان شما در تصمیم گیری های سخت شما حمایت نمی کنند. مغرور خواهید بود، که می تواند بر فرهنگ کاری و هماهنگی خانوادگی شما تأثیر بگذارد. بی احتیاطی و تنبلی می تواند بر روال روزمره امروز تأثیر بگذارد. گفتار تند شما می تواند بر احترام شما با اطرافیان تأثیر بگذارد.

 

فال هفته متولدین خرداد

در ابتدای هفته، سیاره های مثبتی به شما برکت می دهند، که می توانند به شما نشاط و اطمینان بخشند. پیشرفتی در زندگی شما وجود خواهد داشت. شما می توانید از هر لحظه خود در کار و زندگی خانگی لذت ببرید. بدون شک انتظار شراکت سالم در تجارت را خواهید داشت.

 

قدرت درونی شما می تواند به شما کمک کند تا انتخاب های سختی را در کار انجام دهید. شما انتظار تغییرات حیاتی در شغل فعلی خود را از نظر آخرین مسئولیت ها خواهید داشت. جویندگان کار می توانند به دنبال شغل مناسب باشند. در کسب و کار خانوادگی خود رشد کمی خواهید دید.

 

روزهای آخر هفته فوق العاده خواهد بود. مقداری قدرت در خود احساس خواهید کرد. تیم شما برای شما مفید خواهد بود. با گروهی با نفوذ آشنا خواهید شد که در آینده ای نزدیک می توانند در زمینه حرفه ای مفید باشند. شبکه شما می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید. مشکلات مربوط به اموال با خواهر و برادر را می توان اکنون حل کرد.

 

سخت کوشی شما از نظر کسب سود به شما پول می دهد. با کمک زیردستان و اعضای تیم تصمیمات سختی خواهید گرفت. بعد از کمی تلاش موفق خواهید شد. برخی از نوآوری های جدید می توانند به ذهن شما بیایند، می توانند در آینده نزدیک مزیت هایی را ارائه دهند. شما تصمیم خواهید گرفت که محل کار خود را با کمک خلاقیت خود بازسازی کنید.

 

فال هفته متولدین تیر

در ابتدای هفته، احساس کسالت، اضطراب و عدم اعتماد به نفس خواهید داشت. ممکن است خود را در یک موقعیت فرار بیابید، نمی توانید مسئولیتی را بر عهده بگیرید، که شرایط عجیبی را در خانه و محل کار ایجاد می کند که می تواند روی روال امروز شما تأثیر بگذارد.

 

شما برای تکمیل تعهدات خود آماده خواهید بود که بر وضعیت شما با افراد اطراف تأثیر می گذارد. پول نقدی که به سختی به دست آورده اید را به چیزهای ناشایست پرداخت می کنید که بر ثبات پولی شما تأثیر می گذارد. توصیه می شود برای مدتی از رانندگی با عجله و تور مسافرتی خودداری کنید. همچنین به شما پیشنهاد می شود از مناطق خلیج دوری کنید.

 

روزهای آخر هفته درگیر امور داخلی و آموزش کودکان خواهید بود. شما باید تلاش خود را در زمینه آموزش کودکان به کار بگیرید. شما روی آینده بچه ها سرمایه گذاری خواهید کرد زندگی شخصی شما خوب خواهد بود، روابط معقولی با شریک زندگی خود خواهید داشت و علاوه بر این از لحظات با کیفیت خود لذت خواهید برد. با این حال، به شما پیشنهاد می شود که تند تند صحبت کردن و نفس خود را کنترل کنید.

 

در شراکت هایی که به شما پیشنهاد می شود از بحث و جدل اجتناب کنید، ممکن است اختلافاتی در شراکت ها وجود داشته باشد. آخرین روز هفته، همه چیز به نوعی خوب خواهد بود. شما با سناریوی نامرتب بیرون خواهید آمد. از برخی رویدادها با خانواده یا دوستان لذت خواهید برد. پرندگان عشق مشغول رویدادهای خانوادگی خواهند بود.

 

فال هفته متولدین مرداد

در روزهای ابتدایی هفته، سیارات مثبت می توانند شادی را گسترش دهند. چند چیز در حال بررسی است. سرمایه گذاری های گذشته شما می تواند سود خوبی به شما ارائه دهد که می تواند موجودی بانکی شما را افزایش دهد. می توان منابع جدیدی از سود مالی را باز کرد. شما می توانید با گروهی ارتباط برقرار کنید که می تواند شبکه شما را افزایش دهد.

 

زوج هایی که در انتظار داشتن فرزند هستند می توانند اخبار بسیار خوبی بشنوند. مجردها می توانند از نظر عروسی همخوانی مناسبی پیدا کنند. افراد بومی در این شغل احتمالاً می توانند ترفیع را ترغیب کنند. شما تصمیم خواهید گرفت که تغییرات کلیدی را در فرآیند کسب و کار انجام دهید، که می تواند در آینده نزدیک به شما سود بدهد.

 

روزهای آخر هفته خوب است. همه چیز در حال کنترل است، شما مقداری قدرت حیاتی و قدرت درونی را احساس خواهید کرد، روی اهداف خود متمرکز خواهید شد، پروژه های شما به طور خودکار وارد خط لوله می شوند. می توانید پروژه های به تعویق افتاده را شروع کنید. شما احساس انرژی خواهید کرد، که می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات سختی را در کسب و کار خانوادگی بگیرید.

 

کارجو می تواند با یک سازمان جدید شروع به کار کند. شما با کمک مهارت های ارتباطی چندین مسئله را حل خواهید کرد. از نظر زندگی شخصی مودب باشید. شما کنترلی بین پس انداز و مخارج خواهید داشت که می تواند موجودی بانک شما را افزایش دهد. پرندگان عشق می توانند در زمینه عروسی از اعضای خانواده خود حمایت کنند. دانش آموزان می توانند انتظار نتایج خوبی داشته باشند.

 

فال هفته متولدین شهریور

در ابتدای هفته، شما در عرصه حرفه ای مشغول خواهید بود. شما می توانید نوآوری های خود را در کسب و کار فعلی برای رشد و موفقیت در آینده پیاده سازی کنید. اعضای تیم شما می توانند به شما کمک کنند تا آن را ممکن کنید. شما انتظار دارید که یک سفارش بزرگ را القا کنید. شما تصمیم خواهید گرفت که مقداری سرمایه در کسب و کار فعلی سرمایه گذاری کنید، که می تواند نقدینگی را افزایش دهد.

 

در سرمایه گذاری های بیتی سود خوبی به دست خواهید آورد. در جبهه داخلی، خانواده شما می توانند از شما حمایت کنند تا هماهنگی را حفظ کنید. شما علاوه بر این در موقعیت برنده از مخالفان و دشمنان پنهان خواهید بود. شما انتظار ارتقاء یا تغییر شغل را خواهید داشت که می تواند ثبات را در حرفه شما افزایش دهد. سلامت پدر و مادر در حال حاضر خوب است. پرندگان عشق می توانند از لحظات با کیفیت خود لذت ببرند. فرد مجرد می تواند عشق را در اطراف پیدا کند. دانش آموزان می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

 

روزهای آخر هفته منفی است. شما احساس کسالت، تنبلی و بی حوصلگی خواهید کرد، که می تواند روی روال امروز شما تأثیر بگذارد. پروژه های شما به طور خودکار کار نمی کنند، احتمالاً مشکلات سلامتی خواهید داشت. اضطراب و بی قراری می تواند باعث ناراحتی شما شود. وقت گرانبهای خود را در انجام کارهای ناشایست تلف خواهید کرد.

 

به شما پیشنهاد می شود چند مانترا بخوانید و مدیتیشن انجام دهید، که می تواند به شما کمک کند از یک موقعیت نامرتب بیرون بیایید. توصیه می شود از سرمایه گذاری های پرخطر و سفته بازی اجتناب شود. توصیه می شود از رانندگی با عجله و تور مسافرتی خودداری کنید.

 

فال هفته ,  فال هفته آینده , طالع بینی هفته بعد

فال و طالع بینی هفتگی

 

فال هفته متولدین مهر

در روزهای ابتدایی هفته، ماه مثبت به شما برکت خواهد داد، چیزهای سخت هفته گذشته به پایان رسیده است. همه چیز در حال حاضر در حال بررسی است. سلامت والدین خوب خواهد بود مشکلات سلامتی قبلی درمان می شوند. پروژه هایی که بدون هیچ دلیلی متوقف شدند، می توانند به طور خودکار شروع شوند. سرنوشت شما از نظر دستاوردهای تجاری با شما خواهد بود. احتمالاً برای کار سخت خود پاداش هایی دریافت خواهید کرد.

 

شما انتظار سفر معنوی و کاری را خواهید داشت. تصمیم می گیرید مقداری به هر مکان معنوی یا خیریه بدهید. شما به مردم فقیر کمک خواهید کرد، که می تواند وضعیت شما را افزایش دهد. به علاوه برای سفر کاری کوتاه برنامه ریزی خواهید کرد. پروژه های مربوط به املاک را می توان انجام داد.

 

چند روز آخر هفته، سود شما افزایش می یابد، با افراد جدیدی شروع به کار خواهید کرد، که در آینده نزدیک در تجارت افزایش خواهد یافت. مخالفان و دشمنان پنهان شما در حال کنترل هستند. شما احتمالاً در هر موضوع حقوقی در موقعیت برنده خواهید بود. دانشجویان می توانند برای تحصیلات عالی به مکان های مختلف سفر کنند. مجردها با کمک دوستان می توانند جفت روح خود را بدست آورند.

 

فال هفته متولدین آبان

در روزهای ابتدایی هفته تحت تاثیر ماه و مریخ منفی قرار می گیرید، احساس کسل کنندگی، ناراحتی و مشکلات سلامتی خواهید داشت. شما ممکن است محتاط و مهم باشید. این روی هارمونی داخلی شما تاثیر خواهد گذاشت. احتمالاً در این دوره با ضرر و زیان مواجه خواهید شد. پیشنهاد می شود در دارایی های پرریسک سرمایه گذاری نکنید. به نظر می رسد پروژه های فعلی بدون هیچ دلیلی به طور خودکار متوقف می شوند.

 

سود شما ممکن است به باخت تبدیل شود. مشکلات مربوط به املاک برطرف شده است. سلامت مادر یه جورایی خوب است شما باید از نگرانی در جنجال ها اجتناب کنید، در غیر این صورت شما را منفی می کند. شما باید روش صحبت کردن خود را کنترل کنید تا این سناریوی نامرتب را کنترل کنید. اراده قوی و برکات بزرگان ممکن است شما را از این سناریوی نامرتب محافظت کند.

 

چند روز آخر هفته می تواند باعث شود که در زمینه شغلی خود مشغول شوید. ممکن است بتوانید سفارش بزرگی را درخواست کنید که می تواند در تجارت شما افزایش یابد. ممکن است نسبت به کار خود مشتاق شوید، که می تواند باعث خستگی روحی شما شود، ممکن است نتوانید در رویدادهای خانوادگی به موقع به آن برسید.

 

با این حال خانواده شما می توانند شما را بسیار حمایت کنند. پرندگان عشق می توانند انتظار داشته باشند که با کمک دوستان تصمیمات مهمی در مورد عروسی بگیرند. جویای کار ممکن است در آخرین روز هفته اخبار بسیار خوبی از نظر شغل جدید بشنود، ممکن است از مهمانی یا گردش با خانواده یا دوستان لذت ببرید.

 

فال هفته متولدین آذر

در ابتدای هفته، ممکن است ماه مثبت به شما برکت دهد، این باعث خوشحالی شما خواهد شد. ممکن است قدرت درونی را احساس کنید. ممکن است روی کار خود متمرکز شده باشید، ممکن است آماده باشید پروژه خود را قبل از زمان تکمیل کنید. شما همچنین ممکن است لبه هایی از جنس های مخالف دریافت کنید.

 

رابطه شما با همسر ممکن است قوی تر شود. هماهنگی در زندگی داخلی افزایش خواهد یافت. اختلافات با شریک تجاری حل می شود. همچنین ممکن است برخی از نوآوری های جدید را در کسب و کار خود شروع کنید که می تواند در آینده نزدیک مفید باشد. مجردها می توانند یک جفت روح پیدا کنند. پرندگان عشق باید از بحث بر سر موضوعات بیهوده خودداری کنند.

 

چند روز آخر هفته، ممکن است از سیارات مثبت برکت داشته باشید، همه چیز در حال بررسی است. با دعای بزرگتر، ممکن است مطمئن شوید. سرنوشت شما می تواند به شما کمک کند تا برنامه های جدیدی را برای موفقیت در آینده نزدیک در کار خود پیاده کنید. پروژه هایی که بدون دلیل متوقف شده اند، می توانند به طور خودکار شروع شوند. شما ممکن است متمرکز باشید، که می تواند به روش کار شما تکرار شود.

 

قدرت درونی شما می تواند به شما کمک کند تا در کار موفقیت کسب کنید. همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که با خانواده یا دوستان از مکان معنوی دیدن کنید. علاوه بر این ممکن است تصمیم بگیرید که مقداری مبلغ را به یک مکان معنوی یا به یک موسسه خیریه اختصاص دهید. در آخرین روز هفته، ممکن است با یک فرد تأثیرگذار ملاقات کنید که می تواند در زمینه پیشرفت به شما کمک کند. همچنین می توانید از خلاقیت خود در بازسازی محل کار یا خانه خود استفاده کنید.

 

فال هفته متولدین دی

در روزهای ابتدایی هفته، ممکن است در محل کار مشغول باشید، ممکن است بهترین عملکرد خود را در کار انجام دهید. سالمندان شما خوشحال هستند و ممکن است از نظر آخرین مسئولیت ها ارتقا پیدا کنید. ممکن است انتظار سودهای پولی داشته باشید، تعادل مناسبی بین درآمدها و مخارج شما وجود خواهد داشت که می تواند موجودی بانکی شما را تقویت کند.

 

پول نقدی که گیر کرده بود را می توان به راحتی بازیابی کرد، که می تواند نقدینگی شما را در کسب و کار افزایش دهد. ممکن است بتوانید بر مخالفان و دشمنان پنهان خود کنترل کنید. شما ممکن است در هر گونه دادرسی یا بحثی در موقعیت برنده باشید. مشکلات اخیر سلامتی درمان می شود. توصیه می شود با پرهیز از خودبزرگ بینی با شریک زندگی، این امر در هماهنگی داخلی زندگی شما تأثیرگذار است. به پرندگان عشق پیشنهاد می شود از بحث در مورد موضوعات بیهوده خودداری کنند، این منجر به جدایی می شود.

 

روزهای آخر هفته، منفی است. ممکن است احساس کسل کننده ای داشته باشید، ممکن است از نگرانی ناشناخته بترسید. ممکن است شما جذب غیبی شوید. به شما پیشنهاد می شود مانترا بخوانید و مراقبه کنید. همچنین به شما پیشنهاد می شود که از افراد منفی اطراف خود دوری کنید. ممکن است در محل کار بی حوصله و بی تمرکز باشید.

 

پیشنهاد می شود سرمایه گذاری در دارایی های پرریسک را متوقف کنید، در غیر این صورت به سرمایه گذاری مرده تبدیل می شود. علاوه بر این به شما پیشنهاد می شود از رانندگی عجله و تور مسافرتی خودداری کنید. از مناطق شلوغ نیز دوری کنید. برای تحصیلات دانشجویان نیاز است تا جدی تر باشند. پرندگان عشق نمی توانند از لحظات شاد خود لذت ببرند.

 

فال هفته متولدین بهمن

در ابتدای هفته، ممکن است ماه مثبت به شما برکت دهد، که می تواند به شما آرامش در ذهن بدهد و به شما صبر بدهد. ممکن است انتظار داشته باشید که سرمایه گذاری های گذشته تان، برای شما سودهایی به همراه داشته باشد. ممکن است به ظاهر با تلاش کمتری به اهداف خود برسید. به شما پیشنهاد می شود صراحت و گفتار تند خود را تنظیم کنید، این امر بر روابط شما با عزیزان تان تأثیر می گذارد. شما ممکن است اولویت را به دارایی های فکری بدهید.

 

همچنین ممکن است برای بهبود شغل خود تصمیم به تحصیلات عالی بگیرید. ممکن است برای شرکت در مراسمی یا دور هم جمع شدن، پول نقد را در خانواده و عزیزان خرج کنید. ممکن است منابع جدیدی پیدا کنید و ممکن است سرمایه گذاری های جدیدی در پس انداز بانکی یا ابزار پولی جایگزین انجام دهید. پرندگان عشق می توانند از لحظات شاد خود لذت ببرند. جویندگان کار می توانند به دنبال کار خوب باشند.

 

روزهای آخر هفته، شاد خواهید بود. ممکن است ظاهراً خود را تجزیه و تحلیل کنید و اشتباهاتی را در رابطه با همسر پیدا کنید که می تواند هماهنگی خانواده را تقویت کند. در شراکت ها، به نظر می رسد که چندین مشکل قابل حل است. دانش آموزان می توانند از نظر شغلی انتخاب های سریعی داشته باشند. خوشبختانه مجردها می توانند همتای مناسبی پیدا کنند. آخرین روز هفته، ممکن است تصمیم بگیرید که مدیتیشن، یوگا انجام دهید یا تصمیم بگیرید که مستقیماً با طبیعت ارتباط برقرار کنید. ممکن است به طور مشترک برای یک سفر کوتاه با خانواده یا دوستان برنامه ریزی کنید.

 

فال هفته متولدین اسفند

در ابتدای هفته، ممکن است تحت تأثیر ماه منفی قرار بگیرید. ممکن است با این موقعیت ها غمگین و بی تاب باشید. ممکن است مغرور شوید که می تواند روی طرز صحبت تان تاثیر بگذارد، به شما پیشنهاد می شود تند صحبت کردنتان را تنظیم کنید، در غیر این صورت ممکن است در زندگی حرفه ای و خانگی دچار مشکلاتی شوید.

 

حتی ممکن است مشکلات احترام به خود داشته باشید که می تواند باعث ناراحتی شما شود، ممکن است قربانی اضطراب و بی قراری شوید. ممکن است تصمیم به تغییر مکان یا نوعی مهاجرت داشته باشید، به شما پیشنهاد می شود که صبور باشید. به شما پیشنهاد می شود از نظر سلامتی والدین نیز مراقبت کنید. مشکلات مربوط به اموال می تواند شما را به سمت بحث و جدل سوق دهد. به شما پیشنهاد می شود مدیتیشن انجام دهید و می توانید چند مانترا یا دعا بخوانید که می تواند مسیر درست را به شما نشان دهد.

 

در روزهای آخر هفته، ممکن است تحت تأثیر سیارات مثبت باشید، همه چیز در حال کنترل است. سلامتی بچه الان بهتره ممکن است بتوانید برای آینده کودکان سرمایه گذاری کنید. ممکن است نسبت به شغل خود وفادارتر باشید. شما ممکن است بر مخالفان و رقبای خود کنترل داشته باشید. ممکن است ظاهراً اشتباهات خود را درک کنید و آماده تجزیه و تحلیل آنها باشید که می تواند به شما اعتماد به نفس برای رسیدن به اهدافتان بدهد.

 

آخرین روز هفته، ممکن است با خانواده لذت ببرید، ممکن است برای چند گردش با دوستان یا خانواده برنامه ریزی کنید. همچنین ممکن است برای خرید برخی از مصنوعات هزینه کنید که می تواند تفکر خلاق شما را بهبود بخشد. سرمایه گذاران باید سرمایه گذاری های آتی ایجاد کنند. پرندگان عشق از دوستیابی خود لذت می برند.

 

گردآوری : بخش سرگرمی بیتوته

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow