یک جواهر پنهان واقعی در دبی/ همه چیز درباره ساحل الصفوح  معرفیکارهایی که می توان در ساحل السفوح انجام دهیدبهترین زمان برای بازدید ساحل الصفوح نحوه رسیدن به ساحل الصفوحنکات بازدید از ساحل الصفوح 


یک جواهر پنهان واقعی در دبی/ همه چیز درباره ساحل الصفوح 
معرفیکارهایی که می توان در ساحل السفوح انجام دهیدبهترین زمان برای بازدید ساحل الصفوح نحوه رسیدن به ساحل الصفوحنکات بازدید از ساحل الصفوح 
0
ساحل الصفوح در دبی: جواهری پنهان از زیبایی‌های خلیج فارس ساحل پنهان در دب...

ساحل الصفوح در دبی: جواهری پنهان از زیبایی‌های خلیج فارس


ساحل پنهان در دبی

 

دبی به‌خاطر هتل‌های مجلل، آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده، و مراکز خرید فوق‌العاده معروف است. با این حال، این شهر چیزی بیش از جاذبه های مجلل آن دارد. یکی از این جاذبه ها جواهر پنهان، ساحل الصفوح است، یک نقطه آرام و زیبا که برای کسانی که به دنبال یک روز برای دوری از شلوغی شهر هستند، عالی است. در این مطلب از بیتوته شما را با این ساحل زیبا آشنا می کنیم.

ساحل الصفوح که با نام‌های «ساحل پنهان»، «ساحل مخفی» یا «ساحل قصر سیاه» نیز شناخته می‌شود، بین برج العرب و جزیره نخل جمیرا دبی واقع شده است. این ساحل نام خود را به دلیل موقعیت مخفی آن گرفته است که از طریق یک مسیر شنی باریک که بین کاخ های سلطنتی الصفوح قرار دارد قابل دسترسی است. این ساحل به دلیل کم عمق بودن، مکانی ایده آل برای کودکان برای گشت و گذار در زیر آب با حداقل امکانات است.

 

این ساحل در مکانی مخفی قرار دارد و برای افرادی که به دنبال زمان با کیفیتی برای گذراندن تعطیلات آرام هستند ایده آل است. می توانید در ساحل با چشم اندازی از نخل جمیرا، برج العرب، هتل های مدینه جمیرا و غروب آفتاب دبی استراحت کنید. بهتر است وسایل شنا و همچنین آب و غذا همراه خود داشته باشید.

 

ساحل الصفوح در دبی, عکس های ساحل الصفوح در دبی, ساحل الصفوح مکانی مناسب برای شنا

ساحل الصفوح برای شنا مکانی مناسب است

 

ساحل الصفوح برای شنا، به خصوص برای بچه ها به دلیل کم عمق بودن، بهترین تفریح است. علاوه بر این، همچنین یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات بدون مزاحم است که در آن می توانید در ساحل استراحت کنید. احتمالاً می توانید یک پیک نیک ترتیب دهید یا به ماهیگیری بروید زیرا این مکان یک مکان ماهیگیری محبوب است.

 

ایده آل برای عکس های ارزشمند اینستا

یکی از بهترین کارهایی که در ساحل الصفوح می توان انجام داد، گرفتن عکس های خیره کننده  است! این جواهر پنهان در دبی پوششی از هتل ها و کاخ های 5 ستاره در این منطقه دارد! فراموش نکنید، مناظر زیبای پانوراما از نخل جمیرا و برج العرب آن را در میان برترین سواحل دبی برای عکاسی منحصر به فرد کرده است.

 

ایده آل برای پیک نیک خانوادگی

حتی در یک روز نسبتا شلوغ، می توانید مکانی برای خود و خانواده خود پیدا کنید. منظره زیبا را به آن اضافه کنید و یک روز عالی را برای شما رقم بزند. ساحل شنی برای ساختن قلعه های شنی عالی است و بچه های کوچک می توانند مدتی را در آب های کم عمق نیز لذت ببرند. صدف‌های دریایی منحصربه‌فرد را در ساحل جمع‌آوری کنید، بچه‌ها را درگیر کنید تا ببینید چه کسی بیشترین صدف‌ها را با طرح‌های متمایز دارد.

 

ساحل الصفوح مکانی فوق العاده برای بازی والیبال است

یکی از تفریحات محبوب در ساحل الصفوح، انجام ورزش هایی مانند والیبال یا فوتبال است. می توانید تور، توپ و سایر وسایل خود را به همراه داشته باشید و در کنار ساحل از آن لذت ببرید.

 

ساحل الصفوح در دبی, عکس های ساحل الصفوح در دبی, زمان بازدید از  ساحل الصفوح

شما می توانید در هر زمانی از سال از ساحل الصفوح دیدن کنید

 

شما می توانید در هر زمانی از سال از ساحل الصفوح دیدن کنید، اما گردشگران معمولا ترجیح می دهند بین آوریل یا می که دمای آن بین 25 تا 28 درجه سانتیگراد است، از آن بازدید کنند. در مواقع دیگر ممکن است در زمستان‌ها آب خیلی سرد باشد یا در تابستان‌ها شن ها داغ باشد که برای بازدید از این ساحل ایده‌آل نیست.

 

ساحل الصفوح از هر نقطه از دبی قابل دسترسی است. می توانید از طریق اتوبوس یا مترو به این ساحل بروید که ساده ترین راه برای رسیدن به اینجاست. می توانید از اتوبوس های جاده صوفوح یا کالج دبی که نزدیک ترین ایستگاه ها به ساحل هستند استفاده کنید. شماره اتوبوس 88 و F55A است. علاوه بر این، می توانید از خط مترو M1 استفاده کنید تا به ساحل الصفوح برسید.

 

ساحل الصفوح در دبی, عکس های ساحل الصفوح در دبی, عکس های ساحل الصفوح دبی

عکس های ساحل الصفوح دبی

 

این ساحل هیچ گونه غذاخوری، مغازه، توالت، رختکن و تخت آفتابی ندارد.

از این رو، مجبور خواهید بود وسایل مورد نیاز خود را مطابق با نیاز خود حمل کنید.

همچنین شما نمی توانید برهنه در ساحل راه بروید یا بعد از غروب آفتاب در دریا شنا کنید. اینها فعالیت های اکیداً ممنوع در ساحل است.

 

سوالات متداول درباره ساحل الصفوح

چگونه به ساحل الصفوح می رسید؟

ساحل الصفوح، که خط ساحلی محله ای به همین نام را تشکیل می دهد، از طریق جاده در امتداد خیابان ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود قابل دسترسی است. مسافران مترو راحت‌ترین راه را در ایستگاه شهر اینترنتی دبی یا ایستگاه مشرق خواهند داشت، از آنجا  تا مقصد نباید بیش از 10 دقیقه طول بکشد.

 

آیا می توانم در ساحل الصفوح کباب درست کنم؟

طبق قوانین شهرداری شهر، کباب کردن و آتش زدن در سواحل عمومی دبی ممنوع است. علاوه بر این، بازدیدکنندگان مجاز به کمپ شبانه در هیچ یک از سواحل باز از جمله ساحل الصفوح نیستند. معمولاً برای هر کسی که این قوانین را زیر پا بگذارد جریمه وجود دارد.

 

چگونه به ساحل الصفوح برویم؟

هیچ اتوبوس و قطار مستقیمی شما را به محل ساحل الصفوح نمی رساند. اتوبوس 88 شما را نزدیک می کند، اما با این وجود، برای رسیدن به ساحل باید کمی پیاده روی کنید. ساده ترین راه این است که سوار ماشین شوید. به رانندگی در جاده الصفوح (از مدینه جمیرا ) ادامه دهید و از نزدیک به ورودی سمت راست بگردید.

از آنجایی که یک سری کاخ در ساحل وجود دارد، باید مراقب باشید که ورودی را از دست ندهید. اگر این کار را انجام دهید، دور بعدی دور بعدی حدود دو کیلومتر است.

 

چگونه باید برای سفر به ساحل مخفی دبی آماده شوم؟

ساحل مخفی تجربه ای آرام را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. این که یک ساحل نسبتاً کمتر شناخته شده باشد، مزایای بزرگی دارد، اما نکات منفی نیز در آن وجود دارد. زیرانداز، ظروف، آب و هر چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید همراه داشته باشید. هیچ اتاق دوش یا توالت در ساحل وجود ندارد و اگر بچه دارید، این می تواند مشکل ساز باشد. ناجیان غریق وجود دارد، بنابراین لازم نیست نگران ایمنی باشید.

 

آیا در ساحل الصفوح رستورانی وجود دارد؟

متاسفانه هیچ رستورانی در ساحل وجود ندارد. اما همیشه می توانید مقداری غذا از خانه به همراه داشته باشید یا با ماشین به منطقه دیگری بروید. از طرف دیگر، اگر قصد اقامت در هتلی نزدیک را دارید، گزینه‌های عالی مانند هتل رادیسون بلو، هتل مدیا وان و هتل ارجان بای روتانا وجود دارد.

 

در هنگام بازدید از ساحل الصفوح چه چیزهایی را باید در نظر داشت؟

در اینجا یک لیست کلی از قوانین قابل اجرا برای تمام سواحل در امارات وجود دارد. عدم رعایت این قوانین ممکن است شما را با مشکل مواجه کند. 

- لباس شنا فقط برای منطقه ساحلی است. شما اجازه ندارید با لباس شنا در خیابان راه بروید.

- سیگار کشیدن اکیدا ممنوع است.

- مصرف الکل ممنوع است.

- زباله ریختن ممنوع است.

- از دیگر مسافران ساحلی عکس نگیرید.

 

ساحل الصفوح در دبی, عکس های ساحل الصفوح در دبی, امکانات ساحل الصفوح

متاسفانه هیچ رستورانی در ساحل الصفوح وجود ندارد

 

نتیجه

ساحل الصفوح در دبی یکی از جواهرهای پنهان خلیج فارس است که به آن "ساحل مخفی" نیز گفته می‌شود. این ساحل در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در دبی تبدیل شده است و دارای مناظر طبیعی زیبا، آب آبی و شنی و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی است. ورودی ساحل الصفوح از پشت درختان نخل پوشیده است و به همین دلیل به آن "ساحل مخفی" نیز گفته می‌شود. این ساحل برای علاقه‌مندان به طبیعت، استراحت و آرامش، تاریخ و فرهنگ، ورزش آبی و گردشگری پرطرفدار است. با توجه به موقعیت ویژه و جذابیت‌های آن، سفر به ساحل الصفوح در دبی تجربه‌ای بی‌نظیر از زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی خلیج فارس است.

 

ساحل الصفوح در دبی, عکس های ساحل الصفوح در دبی, تصاویر ساحل الصفوح در دبی

تصاویر ساحل الصفوح در دبی

 

ساحل الصفوح در دبی, عکس های ساحل الصفوح در دبی, والیبال یکی از تفریحات مناسب در ساحل الصفوح دبی

والیبال یکی از تفریحات مناسب در ساحل الصفوح دبی است

 

گردآوری:بخش گردشگری بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow