پارک کارالی اوغلو یکی از بهترین و پرطرفدارترین پارک های آنتالیا معرفی پارک کارالی اوغلو


			
		پارک کارالی اوغلو یکی از بهترین و پرطرفدارترین پارک های آنتالیا 
		معرفی پارک کارالی اوغلو
0
پارک کارالی اوغلو   یکی از زیباترین و معروف ترین پارک های آنتالیا ، پارک کار...



پارک کارالی اوغلو

 

یکی از زیباترین و معروف ترین پارک های آنتالیا ، پارک کارالی اوغلو آنتالیا است که جزو بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می شود و زیبایی منحصر به فردی به این شهر داده است و اینکه شهر ساحلی و خاص آنتالیا از آب و هوای پاک و منظره های خیلی زیبایی برخوردار است و دارای پارک های تفریحی بسیاری است. در ادامه این مقاله بیتوته بیشتر درمورد این پارک شرح خواهیم داد.
پارک کارا آلی اوغلو کجاست؟

پارک کارا آلی اوغلو در کنار خلیج آنتالیا قرار گرفته است و فضایی زیبا و محیطی جذاب دارد. پس از اینکه دیگر جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهر را دیدن کردید، از این پارک زیبا هم دیدن کنید تا انرژی بگیرید و با روحیه ای دو برابر به سفرتان ادامه دهید. در این پارک انواع گوناگونی از درختان همیشه سبز مانند کاج سرو و نخل کاشته شده است و این کار بر جذابیت فوق العاده آن اضافه می کند.

 

این پارک در جنوب شرقی بندر Yacht قرار گرفته است و در امتداد ساحل آنتالیا می توان آن را دید. شاید جالب باشد که بدانید این پارک طبیعی نیست و یکی از بزرگ ترین پارک های مصنوعی دست ساز بشر در آنتالیا به حساب می آید. 

 

پارک کارالی اوغلو ,معرفی پارک کارالی اوغلو,معرفی پارک کارالی اوغلو آنتالیا

معرفی پارک کارالی اوغلو

 

تفریحات و امکانات رفاهی پارک کارالی اوغلو

پارک کارالی اوغلو یکی از بهترین مکان هایی برای پیاده روی در آنتالیا به حساب می آید و می تواند فضای خیلی آرامی را برای گشت و گذار در بین درختان و گل های گوناگون برایتان فراهم آورد.

 

در این پارک شگفت آور می توانید قدم بزنید، هوای تازه را به داخل ریه هایتان بفرستید، ورزش کنید و در بین درختان و چمن های سرسبزی که روح و روان هر کسی را نوازش می کند، دراز بکشید.

 

امکانات خوبی نیز برای بچه ها در پارک کارالی اوغلو آماده شده است. بچه های شما می توانند با خیال راحت به بازی بپردازند و انرژی که درون شان را تخلیه کنند. 

 

گونه های گیاهی گوناگون و درختان پرورش یافته ای در این پارک کاشته شده است. در کنار فضای سبز و فضای بازی کودکان، می توان از رستوران ها و کافه هایی که در کارالی اوغلو وجود دارد نیز استفاده کرد. مجسمه های بسیاری در سرتاسر این پارک وجود دارد. معروف ترین این مجسمه ها، مسجمه کارگر و پسرش است. در کنار طبیعت سرسبز و منظره ای که به سمت دریا وجود دارد، رنگ های آرامش بخشی نیز در این پارک به کار رفته است. همه این ها دست به دست هم می دهند تا با بازدید از پارک کارالی اوغلو، آرامشی که به دنبالش بوده اید را به دست بیاورید و خودتان را برای زندگی روزمره آماده کنید. 

 

پارک کارالی اوغلو ,معرفی پارک کارالی اوغلو,پارک کارالی اوغلو کجاست

پارک کارالی اوغلو آنتالیا ترکیه

 

دسترسی به پارک کارالی اوغلو

این پارک در مرکز شهر و در قسمت قدیمی آن و در جنوب شهر قدیمی کالجی می باشد و در طول روز پذیرای هزاران گردشگر است. به آسانی و با پیاده روی و یا به وسیله تراموا به آن می رسید و یکی از علل منحصر به فرد بودن این پارک ، قرار گرفتن آن در کنار خلیج آنتالیا است که همین علت ایجاد این دسترسی راحت به پارک یکی از علل جذب توریست ها به آن می باشد ، البته برای رفتن به پارک کارالی اوغلو ، تاکسی آسان ترین شیوه است.

 

اما هزینه آن بالاتر است و ورود به این پارک برای عموم مردم آزاد است و می توانید در هر ساعت از شبانه روز به این مکان زیبا مراجعه کنید و پاکی را تنفس کنید و استرس و تنش زدایی کنید.

پارک کارالی اوغلو ,معرفی پارک کارالی اوغلو,معرفی پارک کارالی اوغلو آنتالیا ترکیه

معرفی پارک کارالی اوغلو آنتالیا

 

پارک کارالی اوغلو ,معرفی پارک کارالی اوغلو,پارک کارالی اوغلو آنتالیا

پارک کارالی اوغلو کجاست

 

پارک کارالی اوغلو ,معرفی پارک کارالی اوغلو,معرفی پارک کارالی اوغلو آنتالیا ترکیه

جاذبه ها و تفریحات پارک کارالی اوغلو در آنتالیا

 

پارک کارالی اوغلو ,معرفی پارک کارالی اوغلو,جاذبه ها و تفریحات پارک کارالی اوغلو در آنتالیا

پارک کارالی اوغلو

 

گردآوری: بخش گردشگری بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow