آشنایی با خدمات تور اسپانیا


			
		آشنایی با خدمات تور اسپانیا
0
تور اسپانیا از آن تورهای جذاب اروپایی است که عاشقان اروپاگردی به هیچ وجه حاض&#...



تور اسپانیا از آن تورهای جذاب اروپایی است که عاشقان اروپاگردی به هیچ وجه حاضر نیستند از آن بگذرند. یکی از مهم ترین دلایلی که این کشور را به یک مقصد جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است آب و هوای مطبوع و متنوع اسپانیا است. کشور اسپانیا به دلیل موقعیت جغرافیایی خود که در شبه جزیره ی ایبری در جنوب اروپا قرار گرفته دارای 3 نوع آب و هوای مختلف است. به این صورت که در جنوب این کشور، آب و هوای مدیترانه ای، در مناطق مرکزی اسپانیا، آب و هوای قاره ای و در شمال غربی این کشور، آب و هوای اقیانوسی حکمفرما است.

 

علاوه بر این، جزایر قناری اسپانیا که مهم ترین و معروف ترین جزیره توریستی این کشور است دارای آب و هوای نیمه ‌گرمسیری و نیمه خشک معتدل می باشد.  بدون شک، فقط تنوع آب و هوایی سبب جذب گردشگران به این کشور زیبای اروپایی نمی شود. اسپانیا از مناطق و مکان های جذاب و دیدنی فراوانی برخوردار است به گونه ای که بعد از فرانسه به عنوان دومین کشور پربازدید جهان شناخته می شود. تعدد مناطق و جاذبه های دیدنی به همراه فرهنگ های منحصر به فرد سبب شده که این کشور لقب Las Españas را بگیرد.

 

شهرهای بارسلونا و مادرید، قصر الحمرا و باغ های جنرالایف، مسجد جامع قرطبه، سان لورنزو د ال اسکوریال و همچنین سواحل پلایا د لاس کانتراس، کالا آگولا، پلایا دی سیلنسیو، مایورکا، پلایا دل کانیولو و ... از جمله مهم ترین اماکن پربازدید اسپانیا می باشند. حال اگر قصد سفر با تور اسپانیا را دارید و می خواهید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

 

آشنایی با خدمات تور اسپانیا

 

اخذ ویزای اسپانیا برای تور

بدون شک یکی از مهم ترین دغدغه های متقاضیان تور اسپانیا، اخذ ویزای این کشور است. در این راستا حتما باید این نکته را یادآوری کنیم که شما تنها در صورتی می توانید این ویزا را دریافت کنید که به صورت تور گروهی اقدام به اخذ ویزای اسپانیا نمایید. همچنین نیاز است بدانید که برای گرفتن این ویزا باید، وقت قبلی از سفارت گرفته باشید. برای گرفتن این وقت باید به دفتر کارگزاری BLS مراجعه کنید. تعیین وقت سفارت اسپانیا در ایران بر عهده ی این دفتر می باشد.

 

از دیگر ویژگی های ویزا برای تور اسپانیا این است که به هیچ مصاحبه ای نیاز ندارد. شما فقط برای ارائه ی مدارک و انگشت نگاری به این دفتر مراجعه می کنید. بعد از مراجعه ی شما به این دفتر، حدود 21 روز طول می کشد تا پاسخ ویزای شما ارسال شود. سپس شما برای دریافت جواب، باید به همراه رسید دریافتی و کارت شناسایی به این دفتر مراجعه کنید.

نکته ی مهم دیگر این است که تمام مدارک شما باید به صورت رسمی به زبان اسپانیایی ترجمه شوند. اما نیازی به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه ندارند.

 

بهترین زمان سفر به اسپانیا,خدمات تور اسپانیا چیست,قیمت تور اسپانیا

آشنایی با خدمات تور اسپانیا

 

بهترین زمان سفر به اسپانیا چه فصلی است؟ 

همان طور که اشاره نمودیم موقعیت جغرافیایی این کشور به گونه ای است که از تنوع آب و هوایی بی نظیری برخوردار می باشد. بنابراین تمام سال برای تور اسپانیا مناسب خواهد بود. وجود سواحل دیدنی و متعدد که نظیر آن ها در سطح دنیا بسیار کم است، برپایی جشنواره های همیشگی و شب زنده داری بومیان این کشور از مهم ترین دلایلی است که شما می توانید در تمام 365 روز سال به این کشور، سفر کنید.

 

البته هر جاذبه ی گردشگری این کشور در فصلی خاص، زیباتر است. به عنوان مثال اگر می خواهید صخره های سنگی و ماسه های طلایی این کشور را مشاهده کنید. بهتر است در ماه های ژوئن تا اوت به این کشور سفر نماید. یا اگر به دنبال آب و هوای بی نظیر و مناظر چشم نواز این کشور هستید، ماه های سپتامبر تا نوامبر بهترین زمان بازدید از این کشور می باشد.

 

بهترین زمان بازدید از جشنواره ها خصوصا جشنواره ی شاه بلوط اسپانیا، آخر نوامبر و بهترین زمان برای پیاده روی و دوچرخه سواری در حومه ی شهرهای مادرید و بارسلونا از ماه مارس تا مه می باشد.

 

آشنایی با خدمات تور اسپانیا,اخذ ویزای اسپانیا برای تور,بهترین زمان سفر به اسپانیا

آشنایی با خدمات تور اسپانیا

 

خدمات تور اسپانیا چیست؟

از آنجایی که تور اسپانیا یکی از مهم ترین تورهای گردشگری مسافران و دوستداران اروپا است . همواره بر تعداد متقاضیان سفر به این کشور افزوده می شود. لذا آژانس مسافرتی سفیران گشت خدمات خاصی به گردشگران ارائه می شود. از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

آسان کردن اخذ ویزای شینگن برای سفر اسپانیا و اقدام گروهی برای اخذ این ویزا

رزرو هتل بر اساس مدت زمان اقامت

رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

گشت و گذار کامل در شهر

داشتن تور لیدر یا همراه فارسی زبان در طول سفر

ارائه ی بیمه ی مسافرتی

رزرو هتل های باکیفیت

ترانسفر

داشتن راهنمای حاذق محلی

گشت های آپشنال

 

قیمت تور اسپانیا

طبیعتا قیمت تور اسپانیا به مانند هر تور خارجی دیگر به عوامل مختلفی همچون نرخ یورو، محل و نوع هتل، نوع خدماتی که از سوی تور ارائه می شود، تعداد شب های اقامت و بلیط رفت و برگشتی هواپیما بستگی دارد. طبیعتا هر چه مدت زمان اقامت متقاضیان بیشتر باشد هزینه ی تور اسپانیا نیز بیشتر است. یا هزینه ی پروازهای مستقیم به مادرید و بارسلونا بیشتر از پروازهای غیر مستقیم است. طبیعتا هزینه ی هتل از دیگر فاکتورهایی است که بر قیمت تور اسپانیا تاثیر می گذارد. به عنوان مثال هتل هایی که در مرکز شهر قرار دارند از هزینه ی بالاتری نسبت به هتل های حومه ی شهر برخوردار هستند.

 

نکته ی قابل توجه در مورد هتل های اسپانیا این است که این هتل ها فقط صبحانه، سرو می کنند. از دیگر خدمات هتل های این کشور می توان به مینی بار، استخر و جکوزی، وای فای رایگان و تهویه ی مطبوع اشاره کرد. لازم به ذکر بدانید اغلب هتل های این کشور، ساحلی هستند.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شینگن برای سفر به اسپانیا

ارائه ی اصل گذرنامه به همراه گذرنامه های قبلی

هر فردی باید گذرنامه ی جداگانه ارائه دهد

حداقل گذرنامه ها باید 6 ماه اعتبار و همچنین دو صفحه سفید داشته باشند

ارائه ی مدارک شناسایی نظیر کارت شناسایی

ارائه ی 3 عدد عکس 5/3 در 5/4 با زمینه ی سفید

ارائه ی گواهی های گردش حساب

گواهی تمکن مالی

 

تمام این مدارک باید به زبان اسپانیایی ترجمه شوند.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow