معرفی بهترین تورهای نوروز آشنایی با بهترین تورهای تعطیلات نوروزی:


			
		معرفی بهترین تورهای نوروز
		آشنایی با بهترین تورهای تعطیلات نوروزی:
0
معرفی بهترین تورهای نوروز   بهترین و راحت ترین نوع سفر، سفر با تورهای مسافرت&...



معرفی بهترین تورهای نوروز

 

بهترین و راحت ترین نوع سفر، سفر با تورهای مسافرتی است. سفر کردن با تور سبب می شود شما سفری، بدون استرس داشته باشید. در ادامه این مطلب بیتوته با ما همراه باشید تا شما را با بهترین تورهای نوروز آشنا کنیم.

یاد تعطیلات نوروزی که می افتید، نا خودآگاه دلتان سفر و مسافرت می خواهد. چقدر خوب می شود در این تعطیلات به مکان هایی سفر کنید که آب و هوای مناسبی داشته باشند و چقدر عالی می شود که این سفر خود را با تورهای مسافرتی انجام بدهید تا سفری بدون استرس و توأم با آرامش داشته باشید و بهترین لذت را در طول سفر خود داشته باشید. اما نمی دانید که مناسب ترین تورها در ایام نوروز کجا است در ادامه با ما باشید.

 

اگر قصد سفر در ایام نوروز را دارید، بهتر است زودتر تصمیم بگیرید. و مکان خود را مشخص کنید. تورهای مسافرتی برای ایام نوروز خیلی زود تکمیل می شوند.

 

بهترین تورهای نوروز:بهترین تورهای داخلی در نوروز :تور کیش :

یکی از بهترین و جذاب ترین تورها در ایام نوروز، تور کیش می باشد. جزیره ی کیش بهترین آب و هوا را در بهار دارد. این جزیره بهترین تفریحات آبی، بهترین جاذبه های تاریخی، بهترین رستوران ها و بهترین هتل ها را دارد.

 

اگر دنبال سفری لوکس هستید و نمی خواهید هزینه های زیادی برای سفر به خارج از کشور خرج کنید. انتخاب تور گردشگری به کیش یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

 

تور قشم :

یکی از جزیره های پرطرفدار در ایام نوروز، بعد از کیش، جزیره ی قشم می باشد. این جزیره از لحاظ آب و هوایی بسیار شبیه کیش می باشد. اما قشم کمی بهاری تر می باشد. در جزیره ی قشم در ایام نوروز امکان بارش باران می باشد. جزیره ی قشم جاذبه های خاص خود را دارد. البته اکثرا برای خرید به جزیره ی قشم سفر می کنند.

 

درباره ی بهترین تورهای نوروز, بهترین تورهای نوروزی چیست, در مورد بهترین تورهای نوروز

سفر به قشم با تور قشم در عید نوروز

 

تور چابهار :

یکی دیگر از مکان های خوش آب و هوا برای تعطیلات نوروزی، چابهار می باشد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید به دلیل محدود بودن هتل های این شهر حتما زودتر اقدام کنید.

 

تور شیراز در ایام نوروز :

شیراز یکی از شهرهای خوش آب و هوا در ایام نوروز می باشد. سفر به شیراز در ایام نوروز بسیار پرطرفدار است. به همین دلیل باید برای رزرو تور شیراز در ایام نوروز زودتر اقدام کنید.

 

تور یزد :

یزد به دلیل بافت تاریخی که دارد، میزبان گردشگران بسیاری می باشد. افرادی که علاقه مند به آثار تاریخی و بافت های قدیمی دارند، می توانند به شهر بزد سفر کنند و از تماشای آن لذت ببرند.

 

تور اصفهان :

سفر به اصفهان به دلیل آب و هوای مناسب آن و همچنین مکان های تاریخی بسیاری که دارد بسیار پرطرفدار است. در ایام نوروز در شهر اصفهان بارش باران های بهاری وجود دارد. پیشنهاد می کنیم سفر به اصفهان را در ایام نوروز از دست ندهید.

 

آشنایی با بهترین تورهای نوروز, معرفی بهترین تورهای نوروز, درباره ی بهترین تورهای نوروز

تور اصفهان از پرطرفدارترین تورهای نوروزی

 

بهترین تورهای خارجی در نوروز :

تعطیلات نوروز به عنوان ایام پیک سفر شناخته می شود. به همین دلیل قیمت‌ تورها در این ایام نسبتا افزایش پیدا کرده و پروازها و هتل ها به ویژه در مسیرهای داخلی و مقاصدی مانند ترکیه، دبی و ارمنستان زودتر پر می شوند. پس برای رزرو هتل مورد نظر و روز و ساعت پروازی دلخواه بهتر است از دو ماه تا 50 روز قبل جهت خرید تور نوروزی اقدام کنید. قیمت تورهای نوروزی برای هر پکیج متفاوت بوده است.

 

تور ترکیه و استانبول :

یکی از کشورهای خارجی که طرفدار زیادی دارد، کشور ترکیه و استانبول است. این کشور علاوه بر زیبایی و جاذبه های دیدنی بسیاری که دارد. مرکز خرید خیلی از ایرانی ها و دیگر کشورها می باشد.

 

تور آنتالیا :

بعد از استانبول و ترکیه یکی از کشورهای پرطرفدار برای سفر، آنتالیا می باشد. بنابراین برای رزرو تور آنتالیا زودتر اقدام کنید.

 

تور ارمنستان :

تور ارمنستان نیز یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در تعطیلات نوروزی می باشد. این کشور آب و هوایی عالی در فصل بهار به خصوص در فروردین ماه را دارد. کشور ارمنستان تفریحات مهیجی مانند بالن سواری، زیپ لاین، ماهیگیری و پالاگلایدر را دارد. همچنین دارای خیابان های تاریخی می باشد.

 

بهترین تورهای خارجی در نوروز, بهترین تورهای خارج در ایام نوروز, بهترین تورهای تعطیلات نوروزی

تور ارمنستان در تعطیلات نوروزی

 

تور دبی :

افراد زیادی در ایام نوروز به کشور امارات سفر می کنند. این کشور به راحتی و خیلی سریع ویزا می دهد. یکی از کشورهای پیشنهادی برای خرید و تفریح کشور دبی می باشد.

 

تور عمان :

سفر به عمان، بدون ویزا انجام می شود. این کشور از نظر آب و هوایی بسیار به دبی شباهت دارد. این کشور دارای جاذبه های تاریخی بسیاری می باشد. سفر به عمان نسبت به دبی هزینه ی کمتری دارد و دارای هتل های بسیار با کیفیت می باشد.

 

تور آفریقای جنوبی :

تور آفریقای جنوبی، از سفرهای لوکس و رویایی می باشد. افرادی که به حیات وحش علاقه دارند می توانند تور سفر به آفریقای جنوبی را در ایام نوروز از دست ندهند. 

 

تور مالدیو :

تور مالدیو یکی از گران ترین و لوکس ترین، تورهای گردشگری آسیا است. برای سفر به مالدیو نیازی با داشتن ویزا قبل از سفر ندارید و می توانید به محض رسیدن به مالدیو ویزای خود را دریافت کنید. این سفر گران است اما می تواند یک سفر به یادماندنی و خاص باشد.

 

تور اسپانیا :

اسپانیا، کشوری با آب و هوای عالی، دارای بناهای تاریخی و سواحل طلایی می باشد. این تور در ایام نوروز طرفداران بسیاری دارد.

 

معرفی بهترین تورهای نوروز, درباره ی بهترین تورهای نوروز, بهترین تورهای نوروزی چیست

سفر به اسپانیا در تعطیلات نوروزی

 

تور پوکت :

اگر به دنبال مقصدی خوش آب و هوا برای گذراندن تعطیلات نوروزی خود هستید. می توانید از تورهای پوکت استفاده کنید. پوکت مقصدی برای لوکس پسندان در تایلند می باشد. جزایر دیدنی و تفریحات چالش برانگیزی دارد.

 

تور هند :

تعطیلات نوروزی یک فرصت عالی برای گذراندن اوقات خود به بهترین شکل در کشور هند می باشد. کشور هند مکان های بسیاری برای دیدن دارد.

 

تور مالزی :

برای سفر به مالزی نیاز به دریافت ویزا نمی باشد. به دلیل داشتن آب و هوای عالی و تفریحات متنوع و همچنین عدم نیاز به دریافت ویزا بسیار پر طرفدار است.

 

گردآوری: بخش گردشگری بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow