از کیش تا تهران با هواپیما چند ساعته


			
		از کیش تا تهران با هواپیما چند ساعته
0
از آنجایی که برای سفر به جزیره کیش از شهر تهران لازم است مسافت بسیار طولانی را...



از آنجایی که برای سفر به جزیره کیش از شهر تهران لازم است مسافت بسیار طولانی را به صورت زمینی بپیمایید، بهترین پیشنهاد برای انجام این سفر استفاده از هواپیما است. با استفاده از هواپیما قادر خواهید در مدت زمان بسیار کمتر و بسیار آسان‌تر به مقصد خود برسید.

 

یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که برای افرادی که قصد دارند به صورت هوایی به این جزیره سفر کنند، پیش می‌آید این است که از کیش تا تهران با هواپیما چند ساعته؟ دانستن اینکه چه مدت زمان طول می‌کشد تا با استفاده از هواپیما از تهران به کیش برسید، می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه‌ ریزی‌های کافی برای سفر خود انجام دهید. در این متن قصد داریم شما را با این مدت زمان و به طور کلی هر نکته‌ای که لازم است در خصوص سفر هوایی خود به جزیره کیش بدانید آشنا کنیم.

  

 

مدت زمان پرواز تهران به کیش چقدر است؟

به طور معمول یکی از سوالات رایج که برای افرادی که تور کیش از تهران را تهیه نموده اند، پیش می‌آید این است که از کیش تا تهران با هواپیما چند ساعته؟ به طور کلی عوامل مختلفی بر زمان پرواز هواپیما از تهران تا کیش تاثیر می‌گذارند، برای مثال مدت زمان معمول این پرواز در حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه بوده اما وقتی شرایط هوا نامساعد، بارانی یا برفی باشد ممکن است این مدت زمان حتی به دو تا دو و نیم ساعت نیز افزایش یابد.  به علاوه شرکت هواپیمایی که برای سفر خود انتخاب نموده اید و یا میزان تاخیر هواپیما نیز بر این مدت تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین به طور کلی میانگین مدت این پرواز را می‌توان ۲ ساعت در نظر گرفت.

 

پرواز تهران به کیش در کدام فرودگاه ها انجام می شوند؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که لازم است در خصوص سفر هوایی خود به جزیره کیش بدانید، این است که پرواز هواپیمای مد نظر شما از کدام یک از فرودگاه‌های تهران صورت می‌گیرد. به طور معمول و همان طور که می‌دانید پرواز‌های داخلی کشورمان از شهر تهران از طریق فرودگاه مهرآباد صورت گرفته و هواپیمای جزیره کیش از این فرودگاه بلند شده و یا بر این فرودگاه می‌نشیند. همچنین در جزیره کیش نیز فرودگاه بین المللی کیش واقع شده است که پرواز‌های تهران به آن وارد می‌شوند.

 

پرواز تهران به کیش در چه روز‌ هایی وجود دارد؟

از آنجایی که برخی از افراد به واسطه شغل یا کارهای خود نیازمند این هستند که به طور مداوم به جزیره کیش پرواز داشته باشند، دانستن اینکه این پرواز در چه روزهایی از هفته از فرودگاه مهرآباد تهران صورت می‌گیرد خالی از لطف نخواهد بود‌. در این خصوص لازم به ذکر است که پروازهای هوایی از تهران به کیش در همه روزهای هفته و البته در ساعات مختلفی صورت گرفته که شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های مربوط به فرودگاه و یا سایت‌های فروش بلیت ساعات این پروازها را جستجو نموده و در زمان مد نظر خود بلیط تهیه کنید.

 

فاصله هوایی تهران تا جزیره کیش چقدر است؟ 

 به طور کلی از آنجایی که اگر قصد داشته باشید به صورت زمینی به جزیره کیش سفر کنید لازم است در اواسط راه در یکی از بندر هایی همچون بندر چارک، بندر آفتاب و بندر لنگه توقف نموده و وسیله ای نقلیه خود را تغییر داده و سوار لندیگراف شوید، بهترین گزینه و پیشنهاد برای سفر به این جزیره بسیار زیبا و خوش آب و هوا، هواپیما است و پیشنهاد می‌شود برای سادگی و تسهیل مسیر به صورت هوایی به سفر بپردازید. لازم به ذکر است که فاصله زمینی تا بندر آفتاب که نزدیک ترین بندر به جزیره کیش به حساب می‌آید، در حدود ۱۵۳۶ کیلومتر است. در صورتی که قصد داشته باشید با استفاده از تور کیش و به صورت هوایی به این جزیره سفر نمایید لازم است ذکر کنیم که فاصله هوایی تهران تا کیش در حدود ۱۰۴۳ کیلومتر تخمین زده می‌شود. 

 

سفر به جزیره کیش از شهر تهران,سفر به جزیره کیش کیش,قیمت بلیط هواپیمای تهران به کیش

  

هزینه مورد نیاز برای تهیه بلیط هواپیمای تهران به کیش

 قیمت هواپیما از جمله آن مواردی است که به واسطه شرایط مختلفی تغییر خواهد کرد و افراد قادر هستند با قیمت‌های مختلفی این بلیط را تهیه نمایند‌. در خصوص بلیط هواپیما از شهر تهران به جزیره کیش نیز همین امر صادق است و مسافران قادر هستند در شرایط مختلف بلیت این هواپیما را با قیمت متفاوتی تهیه نمایند. برای مثال انتخاب روز هفته پرواز بر این قیمت تاثیر خواهد گذاشت و در روز‌های آخر هفته قیمت بلیت افزایش خواهد یافت. به علاوه از جمله دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت بلیت پرواز تهران به کیش می‌توان به کلاس پرواز اشاره کرد. 

 

راه های تهیه بلیت هواپیما تهران به کیش 

به طور معمول به سبب طولانی بودن راه سفر از تهران به جزیره کیش، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به صورت هوایی و با استفاده از هواپیما به این جزیره سفر کنند‌. همچنین در برخی مواقع به سبب تنگ بودن وقت و نداشتن زمان کافی هواپیما بهترین گزینه پیش پای افراد خواهد بود. در خصوص تهیه بلیت هواپیما لازم است ذکر کنیم که راه‌های متفاوتی در این راستا وجود دارند و اگر شما تور کیش را تهیه کرده باشید، مسئولان این تور این اقدام را برای شما انجام خواهند داد و در غیر این صورت افراد قادر هستند از آژانس‌های مسافرتی و وب سایت‌های مربوط به این کار، بلیت هواپیمای مد نظر خود را خریداری نمایند.

 

توصیه‌ هایی در خصوص سفر هوایی از تهران به کیش

به طور معمول اگر پرواز شما در ساعات روشن هوا بوده و صندلی که برای پرواز انتخاب کردید در کنار پنجره باشد، قادر خواهید بود در طول سفر خود از مناظر بسیار زیبایی که از پنجره هواپیما نمایان هستند، لذت ببرید‌. در صورتی که ساعات پرواز شما در زمان تاریکی هوا باشد یا صندلی شما در کنار پنجره نباشد، لازم است به این منظور که حوصله‌تان سر نرود کتاب یا مجله سرگرمی به همراه خود داشته باشید تا در طول سفر مطالعه نمایید. همچنین افرادی نیز وجود دارند که در حین پرواز دچار ترس می‌شوند. برای جلوگیری از این مشکل علاوه بر این که افراد می‌توانند تمرینات تنفسی و آرامش بخش انجام دهند، قادر هستند فایل‌های صوتی و پادکست‌های آرام کننده نیز گوش دهند.

  

مدت زمان پرواز تهران به کیش,روشهای تهیه بلیت هواپیما تهران به کیش

 

سخن پایانی

یکی از متداول ترین سوالاتی که افراد پیش از سفر به کیش با استفاده از تور کیش از شهر تهران مطرح می‌کنند این است که از کیش تا تهران با هواپیما چند ساعته. به طور معمول این مدت زمان  به عوامل مختلفی بستگی داشته که این عوامل شامل شرایط آب و هوا و کلاس هواپیما می‌شوند. البته افراد با دانستن مدت زمان سفر خود قادر خواهند بود به صورت دقیق برای آن برنامه ریزی نمایند‌.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow