ارزان ترین روزها برای پرواز و بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما بهترین زمان خرید بلیط هواپیما چه زمانی است؟


			
		ارزان ترین روزها برای پرواز و بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما
		بهترین زمان خرید بلیط هواپیما چه زمانی است؟
0
زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما   بهترین زمان خرید بلیط هواپیما با توجه ب...



زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما با توجه به زمانی که میخواهید سفر کنید متفاوت است گاهی خرید سریعتر بلیط هواپیما برای شما ارزان تر تمام می شود و گاهی خرید بلیط لحظه آخری به صرفه تر است. 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یا زمانی که میتوانید بلیط هواپیما را با قیمت ارزان تر و بهتر بخرید ، یکی از قلق های خرید  بلیط هواپیما است مثلا در هنگام تعطیلات و مناسبت های خاص ، قیمتها افزایش پیدا میکنند که البته این موارد را همه میدانند ولی اگر برای مسافرت، اغلب از هواپیما استفاده میکنید، نکات دیگر هم وجود دارد که برای انتخاب بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما به شما کمک میکنند.

سعی کنید خرید بلیط را به روزها و لحظات آخر موکول نکنید و هرچه سریعتر اقدام به خرید  بلیط نمایید. 

 

با وجودی که برای تکمیل ظرفیت هواپیما در روزهای آخر احتمال این که قیمت های به صرفه تری برای بلیط ها در نظر گرفته شود وجود دارد ولی توجه داشته باشید که ممکن است شما به این تخفیف ها نرسید و کلا هواپیما را از دست بدهید. 

 

در زمان های کم تردد میتوانید از پیشنهاد های ویژه برای تهیه بلیط های ارزان تر استفاده کنید. برای مسافرت در زمان تعطیلات یا مناسب های خاص حتما باید از قبل بلیط خود را رزرو کنید چون به احتمال زیاد ظرفیت ها قبل از روز حرکت تکمیل خواهند شد. 

 

ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما, بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

بهترین روز هفته برای خرید بلیط هواپیما

 

بهترین روز هفته برای خرید بلیط هواپیما

بهترین روز هفته برای خرید بلیط هواپیما ، اواسط هفته یعنی دوشنبه و سه شنبه است. 

روزهای شنبه و چهارشنبه معمولا قیمت بلیط ها گران تر هستند.

بلیط های اول صبح هواپیما معمولا تقاضای کمتری دارند و از قیمت نسبتا بهتری برخوردار هستند. پروازهای صبح معمولا تاخیری کمتری دارند و به دلیل خلوت تر بودن فرودگاه تحویل بار و عبور از گیت با سرعت بیشتری انجام می شود. 

 

بهترین ماه سال برای خرید  بلیط ارزان تر هواپیما ، اردیبهشت ، مهر ، آبا و بهمن است . این ماه ها کم سفرترین ماه های سال محسوب می شوند و میتوانید با قیمت مناسب تری مسافرت کنید. 

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیمای داخلی, خرید بلیط لحظه آخری, چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم

بهترین زمان خرید بلیط چارتری

 

بهترین زمان خرید بلیط چارتری

با وجودی که بلیط چارتری در برخی موارد قیمت های گران تری دارند ولی در اغلب موارد به عنوان بلیط ارزان تر به حساب می آیند و میتونید بلیط چارتری را زیر قیمت اصلی یا بلیط سیستمی خریداری نمایید.

معمولا در مسیرهای پر مشتری ، آژانس های هواپیمایی ، صندلی ها را برای مدتی اجاره میکنند و با توجه به شرایط مختلف می توانند بلیط ها را با قیمت مد نظر خودشان بفروشند. 

 

در زمان هایی که بالاتر در مقاله اشاره شد معمولا میتوانید بلیط های چارتری را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

مثلا اردیبهشت ماه که اغلب مسافرتهای نوروزی به اتمام رسیده است و همه مشغول کارند و کمتر به مسافرت می روند میتوانید بلیط های چارتری آژانس های هواپیمایی را با قیمت هایی بسیار مناسب تهیه کنید.

 

با توجه به این که اردیبهشت ماه آب و هوای مناسبی دارد میتوان گفت اردیبهشت یکی از بهترین زمان ها برای خرید بلیط هواپیما محسوب می شود. 

قیمت بلیط هواپیما به مقصد مناطق سردسیر در فصول سرد ، بسیار کاهش پیدا میکند.

یا برعکس قیمت بلیط هواپیما در تابستان برای مناطق گرم مثل کیش ، قشم و بندرعباس ، بسیار به صرفه می شود. 

 

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای خارجی و داخلی

با وجود این که فاکتورهایی که میتوانند تعیین کننده بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی باشد بسیار کم است ولی اهمیت بسیار زیادی پیدا میکند.

نکاتی که در بالا تر اشاره شد برای رزور بلیط پروازهای خارجی هم اهمیت بالایی دارد ولی نکات دیگری هم در این پروازهای لحاظ می شد. 

 

مثلا در ایام کریسمس ، جشنواره ها ، سال نو و غیره  بلیط پروازهای خارجی به بالاترین حد خود می رسند. 

پرواز به کشورهایی که در فصول خاصی از سال آب و هوای بسیار گرم یا بسیار سرد دارند هم معمولا باعث کاهش قیمت بلیط ها می شود که با توجه به شرایط آب و هوایی هر کشوری میتواند متفاوت باشد.

 

برای پروازهای خارجی در بسیاری از موارد خرید زودهنگام بلیط هواپیما با تخفیف همراه است که با برنامه ریزی قبلی و تعیین زمان مسافرت میتوانید از این تخفیف ها استفاده کنید. 

 

 بهترین زمان خرید بلیط هواپیمای داخلی, خرید بلیط لحظه آخری, چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

 

خرید بلیط لحظه آخری

معمولا بلیط های لحظه آخری با قیمت های بسیار مناسب و ارزانی ارائه می شوند. اگر میخواهید بلیط لحظه آخری سفرهای داخلی یا خارجی را با قیمت ارزان تر تهیه کنید ، یکسری نکات ضروری را باید در نظر داشته باشید.

مهمترین نکته که برای خرید بلیط لحظه آخری چارتری باید در نظر داشته باشید زمان خرید بلیط است. 

 

در زمان های کم سفر سال ، وقتی به زمان پرواز نزدیک می شویم قیمت بلیط چارتری ارزان تر می شود چون احتمال این که تمام صندلی ها پر نشود ، وجود دارد. در این گونه موارد چارتر کننده برای این که ضرر نکند بلیط هواپیما لحظه آخری را با قیمت بسیار مناسب و حداقل سود  در اختیار مشتریان می گذارد.

 

ولی برعکس اگر بخواهید در زمان های پر تردد سال مسافرت کنید مثل تابستان یا عید نوزوز دیگر نمیتوانید منتظر بلیط لحظه آخری ارزان بمانید چون تقاضای مسافرت در این زمان بالاست و هر چه به زمان حرکت نزدیک تر می شویم قیمت بلیط چارتری گران تر می شود و حتی ممکن است از بلیط سیستمی هم گران تر شود.

بهترین زمان برای خرید بلیط چارتری لحظه آخری ، از اوایل تا بیستم اسفند ماه و بعد از اتمام تعطیلات نوروزی است. 

 

گردآوری : بخش گردشگری بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow