سفر هیجان انگیز با تور آلمان مسافرت با تور آلمان 


			
		سفر هیجان انگیز با تور آلمان 
		مسافرت با تور آلمان 
0
سفر با تور آلمان   کشور آلمان یکی از مکان های گردشگری می باشد که در این اواخر م...



سفر با تور آلمان

 

کشور آلمان یکی از مکان های گردشگری می باشد که در این اواخر مورد توجه ‏گردشگران بسیاری از جمله ایران قرار گرفته است. چنانچه تصمیم به سفر با تور آلمان را دارید باید بدانید که پرواز مستقیم گردشگران تور آلمان از ‏فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا فرودگاه فرانکفورت حدود 4 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد.

گردشگران تور آلمان باید دقت کنند که آب و هوای آلمان در فصل زمستان معتدل و در فصل تابستان‌، خنک است. در قسمت شرقی آلمان، آب و هوا بیشتر قاره‌ای است و شاهد زمستان ‌های خیلی سرد و تابستان‌ های بسیار گرم هستیم. بخش مرکزی و جنوبی آلمان دارای آب و هوای متغیری است یعنی هر دو نوع هوای اقیانوسی و اقلیمی را دارد.

 

بهترین زمان سفر به آلمان 

فصل های شلوغ گردشگری آلمان از دیگر ایام آن به آسانی قابل تشخیص است. اوج شلوغی گردشگران در تابستان و نزدیک تعطیلات سال نو میلادی، هنگامی که فروشگاه‌های کریسمس برپا می‌شوند، می‌باشد. حتما سفر کردن در این دو زمان، هر چند مزایایی دارند، ولی انتخاب درستی نیست!

 

در دوست داشتنی ترین شهرهای توریستی آلمان مانند مونیخ و برلین هزینه‌های اقامت در هتل بسیار زیاد است. همین طور هزینه‌های روزانه در کل آلمان در بالاترین سطح خود قرار می‌گیرند و اماکن دیدنی و محبوب آن پر از گردشگر می‌شود. سفر در فصول کم‌گردشگر آلمان یا سفر در فواصل بین این فصل ها مزایایی از جمله کاهش تعداد گردشگران، کاهش قیمت‌ها و تخفیف‌های رزرو هتل را به دنبال دارد!

 

سفر هیجان انگیز با تور آلمان ,سفر با تور آلمان ,جاذبه های تور آلمان

سفر هیجان انگیز با تور آلمان

 

تور لحظه آخری آلمان 

اغلب همه ما برای سفر سیاحتی و تفریحی به کشور آلمان با یک گشتن ساده تور ارزان لحظه آخری آلمان در گوگل ، بدون تردید اسم تورهای لحظه آخری ارزان آلمان و بلیط هواپیما لحظه آخری آلمان را دیده و شنیده ایم ، در حقیقت تور لحظه آخری المان یا تور آفر خورده آلمان به تورهایی گفته میشود که میانگین در نظر گرفته شده جهت اجرای تور کامل نشده و فروشنده یا اپراتور برای پیشگیری از زیان ، مجبور می شود قیمت را با تخفیف به متقاضی ارایه کند که در این صورت قیمت تور آلمان به این صورت پایین خواهد آمد.

 

یا اینکه ایرلاین های تور آلمان تعداد محدودی صندلی ، جای خالی داشته باشند که در این صورت آنها هم مجبور به ارایه قیمت بلیط ارزان آلمان به شما خواهند شد، که به این دو اصل در اصطلاح تور لحظه آخری آلمان گفته خواهد شد.

 

تور لحظه آخری آلمان از تهران و تور لحظه آخری آلمان از تبریز و تور لحظه آخری آلمان از مشهد و تور لحظه آخری آلمان از اصفهان و تور لحظه آخری آلمان از شیراز و تور لحظه آخری آلمان از اهواز معمولاً در آژانس هایی که مجری مستقیم تور هفتگی آلمان هستند انجام می گیرد و زمان سفر و شرایط جوی و .... اثر زیادی را در اجرا و قیمت تور آلمان خواهد داشت.

 

سفر هیجان انگیز با تور آلمان ,سفر با تور آلمان ,تور لحظه آخری آلمان

تور لحظه آخری آلمان

 

بهترین شهرهای آلمانبرلین

برلین را شاید با دیوار برلین بشناسید. برلین پایتخت پر زرق ‌وبرق آلمان با دنیایی از فرهنگ و غذاهای دوست‌داشتنی و ساختمان هایی که معماری شگفت‌انگیز آن‌ها ساعت‌ها شما را خیره نگاه می‌دارد، شهری است همیشه بیدار و بزرگ که برای هر سن و سلیقه‌ای جالب و سرگرم‌کننده است.

 

برلین چه از لحاظ مساحت و چه از لحاظ جمعیت دومین رتبه را در اتحادیه‌ اروپا به خود اختصاص داده است. تابستان‌های نسبتاً گرم و گاهی مرطوب و زمستان‌های سرد از خصوصیات آب‌وهوای این شهر است. برج مخابراتی برلین با ۳۶۸ متر ارتفاع از بلندترین جاذبه‌های این شهر محسوب می شود. بنابراین در تور آلمان دیدن از این شهر را از یاد نبرید.

 

فرانکفورت

فرانکفورت یا بهتر بگوییم فرانکفورت ماین (ماین نام رودخانه‌ای است که از مرکز شهر می‌گذرد) پنجمین شهر بزرگ آلمان است. اکنون فرانکفورت یکی از ثروتمندترین مراکز اروپا و مرکز فرهنگ و ادبیات است. فرانکفورت خواستگاه و قرارگاه بانک مرکزی اروپا و مهم‌ترین شهر اقتصادی قاره اروپا است.

 

این شهر تقریباً در مرکز قاره اروپا قرار دارد و همین مرکزیت سبب گردیده تا فرودگاه این شهر (با نام دیگر راین-ماین) بسیار مهم باشد. شما در این شهر شاهد فوق مدرن‌ترین وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند متروهای هوایی و زمینی، اتوبوس‌های برقی و قطارهای مدرن خواهید بود. زیاد بودن نمایشگاه‌هایی که سالانه در این شهر برگزار می‌شود باعث توجه بیشتر مسافران به این شهر شده است.

 

بهترین زمان سفر به مونیخ

چنانچه تصمیم به سفر به مونیخ را دارید باید بگوییم، جاذبه های زیاد این شهر سفری فوق العاده را برای شما به وجود خواهد آورد. بهترین زمان خرید تور مونیخ از اردیبشت ماه تا پایان خرداد خواهد بود.

 

سفر هیجان انگیز با تور آلمان ,سفر با تور آلمان ,تور لحظه آخری آلمان

جاذبه های تور آلمان

 

بعضی از مراکز خرید در آلمان

زمانی که از کشوری مانند آلمان دیدن می‌کنید، به احتمال زیاد، خرید قسمتی از سفر شماست؛ چون که می‌توانید جدیدترین محصولات را بدون این‌که نگران تقلبی بودن آن‌ها باشید، بخرید. در ضمن، خرید در کشور خارجی همیشه جذاب است؛ فروشگاه‌های مختلف و قیمت‌های متفاوت، می‌توانند از علل دیگر شما برای خرید باشند.

 

مرکز خرید Mall of Berlin-خیابان Marienplatz در قلب شهر قدیمی مونیخ-مرکز خرید الکسا-مرکز خرید مای‌ زیل-مرکز خرید اسکای‌ لاین پلازا-مرکز خرید Riem Arcaden-مرکز خرید Potsdamer Platz Arkaden-فروشگاه کادو (KaDeWe)-بازار ترکی (Turkish Market)- فروشگاه Frankfurter Dippemarkt-بازار کلاین‌مارک‌تاله (Kleinmarkthalle)

 

سفر هیجان انگیز با تور آلمان ,سفر با تور آلمان ,تور آلمان تابستان

تور آلمان تابستان

 

پول رایج آلمان چیست؟

واحد پول آلمان یورو است. بهتر است در سفرتان به آلمان یورو به همراه داشته باشید تا احتیاجی به تغییر ارز نداشته باشید.

 

جاذبه های تور آلمان

بعضی از جاذبه های تور آلمان را می توان این طور نام برد:‌ قلعه نوشواشتاین آلمان، کلیسای جامع کلن، قلعه هایدلبرگ، دروازه براندنبورگ برلین، کلیسای جامع زنان، قلعه التز، پل راکوتز.

 

سفر هیجان انگیز با تور آلمان ,سفر با تور آلمان ,تور لحظه آخری آلمان

تور مسافرتی آلمان

 

سفر هیجان انگیز با تور آلمان ,سفر با تور آلمان ,تور مسافرتی آلمان

تور آلمان ارزان قیمت

 

سفر هیجان انگیز با تور آلمان ,سفر با تور آلمان ,تور لحظه آخری آلمان

سفر با تور آلمان

 

سفر هیجان انگیز با تور آلمان ,سفر با تور آلمان ,تور آلمان ارزان قیمت

سفر هیجان انگیز با تور آلمان

 

گردآوری: بخش گردشگری بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow