بررسی تورهای کیش ویژه ماه رمضان


			
		بررسی تورهای کیش ویژه ماه رمضان
0
تور کیش در ماه رمضان   سفر در ماه رمضان همواره شرایط خاصی برای مردم در پی داشت...



تور کیش در ماه رمضان

 

سفر در ماه رمضان همواره شرایط خاصی برای مردم در پی داشته و در سال های گذشته سفر به این جزیره با خرید تور کیش، یکی از پرطرفدارترین روش های سفر به این مکان بوده است. در ماه رمضان به دلیل این که جزیره کیش معمولا خلوت می شود، نرخ تور ها معمولا با کاهش قیمت همراه است. این تور در ماه رمضان 1401 با کاهش شیوع ویروس کرونا، احتمالا با افزایش تقاضای مردم نسبت به سال های قبل همراه بوده و نسبت به سال های قبل با نرخ بیشتری ارائه می شود.

 

بررسی قیمت تور های کیش در ماه رمضان

نرخ تور کیش ماه رمضان به قیمت پرواز و همچنین به قیمت هتل های جزیره کیش بستگی دارد. معمولا در ماه رمضان، پروازهای کیش با قیمت ارزان تری به مشتریان ارائه می شود با افزایش تقاضای مردم برای رزرو بلیط پرواز به مقصد کیش، نرخ پروازها با افزایش قیمت مواجه خواهد شد. شما می توانید با خرید این تور در روزهای ابتدایی ماه رمضان، سفری ارزان قیمت به کیش داشته باشید.

 

بررسی نرخ پروازهای کیش در ماه رمضان

قیمت پروازهای به مقصد کیش شامل هزینه های ایرلاین برگزار کننده، نوع کلاس پروازی، نوع بلیط و زمان سفر می شود. در این قسمت به بررسی این عوامل در افزایش قیمت تور می پردازیم.

 

کلاس پروازی: پروازهای کیش از مبدا شهرهای مختلف معمولا با پروازهای اکونومی کلاس انجام می شود. ایرلاین ماهان، این پروازها را از مبدا تهران، با کابین های اکونومی کلاس نیز ارائه می دهد. قیمت کابین های بیزینسی با توجه به امکانات و خدمات بیشتر این پرواز، گران تر است.

 

نوع بلیط: از آن جایی که ماه رمضان از زمان های کم تقاضا برای پروازهای کیش محسوب می شود، شرکت های چارتر کننده بلیط، برای فروش تمام صندلی ها، بلیط پروازهای کیش را با قیمت کمتری به مسافرین ارائه می دهند. چنانچه قصد سفر در ماه رمضان به جزیره کیش را دارید، پیشنهاد می شود بلیط این پرواز را به صورت چارتر و با نرخ ارزان تر از بلیط های سیستمی خریداری کنید. چرا که در زمان های نزدیک به پرواز، شرکت های چارتر کننده بلیط، پرواز های کیش را با 10 تا 50 درصد کاهش قیمت در اختیار مسافرین قرار می دهند.

 

زمان سفر: قیمت سفر به جزیره کیش در ماه رمضان، نسبت به زمان های دیگر ارزان تر است. اما اگر قصد سفر در تعطیلات و شب های احیا به کیش را دارید، قیمت پرداختی شما بیشتر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت ها در طول ماه رمضان، پیشنهاد می شود تور خود را از سایت هایی خریداری کنید که جدول قیمتی یک ماه آینده را به صورت کامل نمایش می دهند. با مقایسه این قیمت ها مشخص می شود، قیمت بلیط های پرواز کیش از شب 19 تا 23 ماه رمضان، با قیمت 2 برابر فروخته شده است. همچنین شانس خرید تور کیش لحظه آخری و استفاده از آفرهای ویژه در این زمان نزدیک به صفر است.

 

ایرلاین برگزار کننده: اکثر مسافرین برای انجام پرواز به مقصد کیش، شرکت کیش ایر را به دیگر ایرلاین های ارائه دهنده این مسیر ترجیح می دهند. مبدا و مقصد اصلی این ایرلاین جزیره کیش بوده و نرخ ارزان تری برای مسافرین از شهرهای مختلف در پی دارد. چنانچه قصد پرواز های با کیفیت به کیش را دارید، می توانید بلیط های ایرلاین ماهان را خریداری کنید. البته این ایرلاین تنها از مبدا تهران و کرمان، دارای پرواز است.

 

تور کیش,رزرو تور کیش,خرید تور های کیش ویژه ماه رمضان

خرید تور های کیش ویژه ماه رمضان

 

نرخ هتل های کیش در ماه مبارک رمضان

به علت این که ماه رمضان 1401، دقیقا پس از تعطیلات نوروزی آغاز می شود، نرخ هتل های کیش با فرا رسیدن ماه رمضان به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند. مثلا تور 3 روزه جزیره کیش از مشهد در هتل ترنج در ایام عید، تا 35 میلیون تومان افزایش داشت. در حالی که تور کیش از مشهد ماه رمضان در این هتل برای 3 روز، با نرخ 11 میلیون تومان به مسافرین ارائه می شود. 

 

آفر تور های کیش برای ماه رمضان

پیشنهاد می شود برای سفر ارزان قیمت به کیش در ماه رمضان، تور های این جزیره را با آفر های ویژه خریداری کنید. در این صورت علاوه بر رزرو ارزان قیمت تور، می توانید برای استفاده از برخی تفریحات و خدمات گردشگری در این جزیره از تخفیف های ویژه بهره مند شوید. برای این منظور کافیست قیمت تور ماه رمضان کیش را در سایت های مختلف بررسی نموده و از خدمات گردشگری سایت ها مطلع شوید. برخی دیگر از سایت ها نیز برای فروش این تور، تخفیف های ویژه ای به مشتریان در این زمان ارائه می دهند. مثلا تور کیش تخفیف خورده از مشهد در ماه رمضان را به صورت آسان تر نسبت به زمان های دیگر می توانید خریداری کنید.

 

آیا در ماه رمضان می توان از خدمات گردشگری کیش استفاده کرد؟

به علت این که کیش از مکان های گردشگری کشور محسوب شده و اکثر مردم برای تفریح به کیش سفر می کنند، اکثر رستوران های کیش نیز در ماه رمضان، قبل از اذان مغرب باز بوده و به مسافرین خدمات رسانی می کنند. با این تفاوت که جلوی اکثر رستوران ها به احترام روزه داران، پرده کشیده می شود. همچنین خدمات گردشگری شامل تفریحات آبی کیش در ماه رمضان نیز مانند سایر زمان های سال قابل استفاده است. زمان بارگذاری مراکز خرید کیش نیز در ماه رمضان نسبت به زمان های دیگر تغییر نمی کند. 

 

تور کیش,رزرو تور کیش,قیمت تور کیش در ماه مبارک رمضان

قیمت تور کیش در ماه مبارک رمضان

 

بهترین زمان برای خرید تور های کیش ویژه ماه رمضان

با نزدیک شدن به شب های قدر، تقاضای مردم برای خرید این بلیط افزایش یافته و در نتیجه پرواز های کیش با قیمت بیشتری به مسافرین ارائه می شود. اما در این زمان معمولا نرخ هتل های 5 ستاره این جزیره مثل هتل ترنج و هتل داریوش با کاهش قیمت مواجه می شود.

 

چنانچه قصد رزرو هتل های 5 ستاره جزیره کیش را دارید، می توانید تور خود را در زمان های پر تردد خریداری کنید. اما اگر قصد سفر ارزان قیمت به این مکان را دارید، پیشنهاد می کنیم تور خود را قبل از نزدیک شدن به شب های قدر خریداری کنید.. اگر قصد بازدید یکی از برنامه های جذاب کیش در عید نوروز را دارید، می توانید برنامه تور خود را طوری تنظیم کنید که قبل از روز 15 رمضان در کیش حضور داشته باشید تا افطار خود را بر روی میز افطاری 1000 متری صرف کنید.

 

تور کیش,رزرو تور کیش,میز افطاری 1000 متری کیش

میز افطاری 1000 متری کیش

 

در حالت کلی ماه رمضان، یکی از بهترین زمان ها برای استراحت و تفریح در جزیره کیش است. همچنین با کاهش تردد مردم در این زمان، اکثرا قیمت اجناس و وسایل با تخفیف ارائه شده و لازم نیست هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنید. علاوه بر این اگر قصد انجام فرایض در این زمان را داشته باشید می توانید تور 10 روزه کیش را خریداری کنید. 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow