آشنایی با نحوه اجاره ون برای سفرهای گروهی


			
		آشنایی با نحوه اجاره ون برای سفرهای گروهی
0
سفر با ون کرایه ای   شاید برای خیلی از ما پیش آمده باشد که برای سفرهای گروهی با ...



سفر با ون کرایه ای

 

شاید برای خیلی از ما پیش آمده باشد که برای سفرهای گروهی با دوستان یا خانواده به این فکر کنیم که از خودروی شخصی استفاده نکنیم و همگی داخل یک دستگاه ون در طول سفر کنار هم باشیم و لذت سفر برای ما بیشتر باشد.خب حتما اجاره کردن ون هزینه دارد و ممکن است فکر کنیم به صرفه است تا با خودروی خودمان سفر کنیم ولی با خواندن این مطلب متوجه خواهید شد که اجاره ون برای مسافرت بسیار راحت تر و بصرفه تر از استفاده از خودروی شخصی می باشد و با یک تماس با یک شرکت معتبر در زمینه کرایه ون این امکان وجود دارد تا یک ون تور یستی همراه با راننده با تجربه برای سفر خودمان رزرو کنیم. بله درست متوجه شدید "اجاره ون با راننده".

 

در کشور ایران خودروی ون تنها با راننده کرایه داده می شود که البته این یک نکته مثبت برای سفر شما بحساب می آید چراکه تمامی هزینه های مربوط به ون در طول سفر بعهده شرکت اجاره دهنده ون می باشد این یعنی شما هیچ هزینه ای بابت سوخت، عوارض جاده ای، هز ینه های سرویس ون یا تعمیرات و خرابی های احتمالی در طول سفر نمی پردازید و در صورتیکه حادثه ای برای ون پیش بیاید شما هیچگونه مسوولیتی ندارید. و الزم بذکر است که تمامی مسافرین تحت پوشش بیمه می باشند. این موارد بیانگر این است که آسودگی در سفر در زمانیکه ما هیچ مسوولیتی در سفر بجز برنامه ریزی برای خوش گذراندن نداریم بیشتر است و خستگی رانندگی مسیر های طوالنی در خودروهای کوچک باعث نمیشود تا بجای استفاده از زمان برای گشت و گذار وقت زیادی را صرف استراحت کنیم.

 

اجاره ون برای سفرهای گروهی,اجاره ون,نحوه اجاره ون

 

اجاره ون برای سفرهای گروهی,اجاره ون,نحوه اجاره ون

 

اجاره ون برای سفرهای گروهی,اجاره ون,نحوه اجاره ون

 

البته نکته مهم این است که دقت کنید از کجا و چه شرکتی ون کرایه میکنید چراکه عالوه بر مدل ون و مناسب بودن آن برای سفر شما راننده ای که برای شما اعزام میشود نیز باید فرد خوش اخالق و قابل اعتمادی باشد. راننده نیز تقریبا همسفر شما بحساب می آید و باید همسفر خوبی باشد تا به شما نیز خوش بگذرد. سفر با ون کرایه ای موارد و شرایط دیگری هم دارد که وقتی برای رزرو تماس بگیرید به شما اطالع میدهند.

 

 

با اطلاعات به دست آمده و تجربه برخی از دوستان شرکتی را پیدا کردیم که در زمینه اجاره ون توریستی و تشریفاتی قدمت زیادی دارد و سرویس دهی خیلی خوبی در این زمینه انجام میدهند همینطور انواع ون تشریفاتی و توریستی موجود دارند و مناسب انواع سفر با هر نوع بودجه ای را در اختیار شما قرار میدهند. ما از مدیر شرکت عالیا گشت درخواست کردیم تا یک ویدئوی کوتاه در خصوص معرفی عالیا گشت برای ما ارسال کنند تا با ایشان و مجموعه شان بهتر آشنا شویم که در زیر همین متن همراه با آدرس وبسایت شرکت عالیاگشت برای تماس و دسترسی بهتر قرار دادیم.

 

www.aliagasht.com

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow