تور نوروزی سنت پترزبورگ خود را با اقامت در این هتل ها، خاطره انگیز کنید!


			
		تور نوروزی سنت پترزبورگ خود را با اقامت در این هتل ها، خاطره انگیز کنید!
0
تور سنت پترزبورگ  باید در تکمیل سفری فراموش نشدنی به شهر افسانه ای روس ها، سن...



تور سنت پترزبورگ

 
باید در تکمیل سفری فراموش نشدنی به شهر افسانه ای روس ها، سنت پترزبورگ، بهترین هتل های سنت پترزبورگ را رزرو کرده و از هر چیزی که در اطرافتان هست، بی حد و مرز لذت ببرید. این شهر همانند بسیاری از مقاصد محبوب و شهرهای معروف جهان، هتل هایی در خود دارد که با امکانات خوب و درخور شان مسافران، اوقات فراموش نشدنی برای مهمانان خود به وجود می آورند. امروز در این مقاله می خواهیم تا برخی از بهترین هتل های سنت پترزبورگ را که پیشنهاد می کنیم تا در بین گزینه های اقامتی خود در هنگام سفر به این شهر قرار دهید را معرفی نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.
 
بوتیک هتل گاما، اقامتگاهی مناسب برای سخت پسندان
یکی از جذاب ترین اقامتگاه هایی که با رزرو هتل های سنت پترزبورگ می توانید در طول سفرتان در آن بمانید و از امکانات آن استفاده کنید، بوتیک هتل 5 ستاره گاما (Boutique Hotel The Gamma) است. این هتل، بیشتر از این که حس یک هتل معمولی را برای مسافران تداعی کند، آن ها را در فضایی همچون یک اقامت بی دغدغه در یک گالری بسیار مجلل و مدرن قرار می دهد! برای خیلی از مسافرینی که در این هتل اقامت داشته اند، نام بوتیک هتل گاما برایشان تداعی از یک نمایسش همیشگی از جدیدترین اِلِمان های طراحی داخلی با استفاده از آنتیک ترین و مدرن ترین وسیله ها است.


در این هتل 10 نوع اتاق مختلف وجود دارد که بین 1 تا 3 نفر در آن می توانند اقامت کنند. همچنین این اتاق ها همگی دارای سرویس خواب مدرن و راحت، دکور و انواع خدمات و امکانات رفاهی است. برخی از دیگر خدمت این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر خواهیم نمود.

 

فروشگاه سوغاتی و هدیه  دکور زیبا و خاص
 سالن آرایش و زیبایی خدمات زیبایی ورزشی و آرامش
 کافه و رستوران NOKنگهبانی ویژه
 صندوق اماناتمرکز تناسب اندام

 
هتل هلوتیا، هتل مناسب برای اقامت هنرمندان
اولین گزینه ای که برای رزرو هتل در سنت پترزبورگ به مسافرانی که با خرید تور و یا بلیط هواپیما به این شهر سفر می کنند توصیه می کنیم، هتل 5 ستاره هلوتیا (Helvetia Hotel) است. این هتل بزرگ و مدرن دارای باغ اختصاصی و گالری هنری است و به مسافرینی که به هنر علاقه مند هستند و راهی سفر با تور سنت پترزبورگ هستند، اقامت در آن بسیار توصیه می شود.


 اتاق های هتل هلوتیا دارای 11 نوع مختلف اند و برای اقامت 1 تا 3 نفر مناسب هستند. هر 2 رستوران این هتل نه تنها نزد مسافران این هتل بلکه برای مردم سنت پترزبورگ هم معروف هستند و منوهای مختلف روسی و اروپایی ارائه می دهند. برخی از دیگر خدمات این هتل را در ادامه برای شما در جدول زیر ارائه خواهیم داد.

 

 صندوق اماناتبوفه غذا
 موسیقی زندهکتابخانه
تورهای پیاده رویصبحانه در اتاق
صندلی کودکانسیستم تهویه مناسب


وین وود هتل، یکی از بهترین اقامتگاه های 4 ستاره سنت پترزبورگ
تمام هتل های خوب در سنت پترزبورگ تنها به اقامتگاه های 5 ستاره محدود نمی شوند و در بین آن ها، هتل های 4 ستاره ای هستند که آوازه شهرتشان حتی بیرون از مرزهای سنت پترزبورگ هم پیچیده است. این هتل، طراحی زیبا و بسیار خاصی در محیط های عمومی و اتاق های خود دارد. کمدهای آن دارای قفل های هوشمند هستند، خدمات جا به جایی و نگهداری از بار و چمدان مسافران را انجام می دهد، یک رستوران معروف به نام Jungle را در محوطه خود دارد که منویی متشکل از بهترین غذاهای آسیایی را ارئه می دهد و تمامی خدماتش را منظم و طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده ارائه می دهد.


توجه نمایید که برای اقامت در بهترین هتل های سنت پترزبورگ، بهترین راه این است که یا تور سنت پترزبورگ را از بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات گردشگری و مسافرتی خریداری نمایید و یا این که در هنگام خرید بلیط هواپیما سنت پترزبورگ، رزرو هتل خود را از طریق شرکتی انجام دهید که هم سابقه بالایی در این زمینه داشته باشد و هم در صورت بروز هرگونه مشکلی، پشتیبانی 24 ساعته در هر روز هفته داشته باشد.

 

رزرواسیون ۲۴ ساعته تهویه مطبوع
مجموعه ورزشیسرویس روزانه اتاق ها
 چک این و چک اوت در زمان مقررخدمات شستشو، اتوکشی و خشکشویی
 امکان استفاده از پارکینگ هتل برای مهمانانخدمات اکسپرس

 
هتل هالیدی این اکسپرس، اقامتگاهی ساده و صمیمی در سنت پترزبورگ
محیط خودمان، ساده و صمیمی هتل هالیدی این اکسپرس سنت پترزبورگ برای اقامت مسافرانی خوب است که سبک زندگی ساده و راحتی دارند و همین انتظار را از مقصد سفر خود نیز دارند. در واقع بهتر بگوییم، اتاق های این هتل با اتاق خواب خودتان در خانه تقریبا هیچ فرقی جز این که مدت کوتاهی در آن ها اقامت خواهید داشت، ندارند!


اگر می خواهید تا در این هتل اقامت کنید باید بدانید که تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت و هوشمند هستند که به شبکه های کابلی و ماهواره ای وصل هستند، تلفن، رادیو، میز کار، قهوه ساز، تجهیزات بهداشتی حمام، جا لباسی و دیگر امکاناتی از این دست را می توانید به راحتی در اتاق های این هتل در اختیار داشته باشید. برخی از دیگر خدمات این هتل را در ادامه برای شما در جدول زیر ذکر خواهیم کرد.

 

اینترنت پر سرعت و رایگانروزنامه هر روز صبح
 خدمات اکسپرس رزرواسیون ۲۴ ساعته
 محوطه اختصاصیتهویه مطبوع
کافی نتدستگاه خودپرداز

 

سنت پترزبورگ,تور سنت پترزبورگ,تور نوروزی سنت پترزبورگ

تور نوروزی سنت پترزبورگ

 
در این مطلب برخی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در سنت پترزبورگ را به همراه خصوصیاتشان نام بردیم. یادتان باشد که یکی از تاثیرگذارترین عواملی که سفر به سنت پترزبورگ را برای شما خاطره انگیز می کند، خرید تور مسافرتی و بلیط هواپیما این شهر و یا رزرو هتل آن از یکی از بهترین شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری ایران است تا به این وسیله، با آرامش روانی بیشتری از سفرتان لذت ببرید.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow