مهاجرت بی دغدغه به آلمان با کمک الست گروپ ، آوسبیلدونگ، کارت آبی و ویزای جاب سیکر


			
		مهاجرت بی دغدغه به آلمان با کمک الست گروپ ، آوسبیلدونگ، کارت آبی و ویزای جاب سیکر
0
مهاجرت به آلمان  برای کسانی که همواره در طی زندگی به دنبال کسب علم و یا پیشرف...



مهاجرت به آلمان

 
برای کسانی که همواره در طی زندگی به دنبال کسب علم و یا پیشرفت شغلی و تحصیلی هستند و یا به دنبال رفاه بیشتر در یک فضای سوسیالیستی می گردند، مهاجرت همواره گزینه ی روی میز است. اما اینکه چگونه و به کجا مهاجرت کنند، خود دغدغه ی بزرگی است.

 

از میان نگرانی های دیگری که باعث می شود ترس از مهاجرت در افراد زیاد شود می توان به دوری از خانواده، هزینه های زندگی و از همه ی اینها مهمتر ترس از پیدا نکردن کار و شکست خوردن اشاره کرد. تحصیلات عالیه و سابقه کاری برجسته در مراکز مهم کشور مبدا، معمولا از ملزومات پیدا کردن شغل در یک کشور اروپایی می باشد.


اما با توجه به تمام شرایط و سختی های ذکر شده در بالا، چگونه می توان برای مهاجرت اقدام کرد؟ آیا باید تمام آروزهای خود درمورد زندگی بهتر و پیشرفت را در صندوقی گذاشته و درش را قفل کنیم؟


جواب ما به شما خیر است؛ چرا که الست گروپ جهت رفاه حال هموطنان در حوزه ی مهاجرت، اقدامات گسترده ای نموده است. ما سعی کرده ایم با تحقیقات تخصصی بهترین و زود بازده ترین راههای مهاجرتی خصوصا مهاجرت به کشور آلمان را پیدا نموده و در راستای تحقق آن قدم به قدم در کنار شما باشیم. همچنین این اطمینان به شما عزیزان داده می شود که در صورت عدم به ثمر نشستن تلاشهای تیم الست، تمامی هزینه های پرداختی توسط شما، عینا بازگردانده خواهد شد.


اما برویم به سراغ معرفی روش هایی که از طریق آنها می توانید برای مهاجرت اقدام نمایید:
دوره آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان
در طی سالهای اخیر کشور آلمان شاهد روند کاهش جمعیت و همچنین از دست دادن میزان زیادی از جمعیت جوان کشور خود بوده است. این کمبود جمعیت جوان منجر به کمبود نیروی کار در رشته های گوناگون می شود. از این رو آلمان قانونی در راستای جذب نیروی کار واجد شرایط از دیگر کشورها تصویب نمود.


چه افرادی واجد شرایط هستند؟
-    کسانی که حداقل 18 سال و حداکثر 50 سال داشته باشند.
-    هنگام اقدام برای شرکت در دوره ها سطح B1 زبان آلمانی را دارا باشند و در زمان حضور در دوره دارای سطح B2 باشند.


شاید از خود بپرسید پس مدرک پرستاری چه؟ مگر می شود با مدرک دیپلم هم وارد این دوره ها شد؟
جواب ما به شما بله است. شما با در دست داشتن مدرک دیپلم در هر رشته ای می توانید برای شرکت در دوره آسبیلدونگ پرستاری در آلمان اقدام نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت این نوع مهاجرت (با مدرک دیپلم) میتوانید به کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.


همچنین اگر نگرانی بابت تحریم ها و نقل و انتقالات پول های خود دارید می توانید ارزهای ریالی خود را با تبدیل کردن به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو ، ریپل و ... به راحتی در هرکجای که دنیا که هستید استفاده کنید.


به غیر از افرادی که با دیپلم می توانند برای این نوع مهاجرت اقدام کنند، کسانی که دارای مدرک پرستاری یا سایر رشته های مشابه و مرتبط هستند نیز با مزایای زیادی می توانند در این دوره ها شرکت کنند. شرایط و مزایای این دسته از افراد به شرح زیر می باشد:
-    گذراندن دوره آموزشی 100 الی 800 ساعته جهت آشنایی تخصصی با رشته مربوطه. میزان ساعات بستگی به ریز نمرات و سابقه کاری شما دارد.
-    در طی دوره آموزشی از حقوق ماهیانه به ارزش حدودی 1000 یورو برخوردار خواهید بود.
-    حداکثر سن باید 45 سال باشد.
-    داشتن مدرک B2 زبان آلمانی اجباری است.
-    استخدام بعد از گذراندن دوره قطعی است.(الست گروپ نیز این مورد را تضمین می کند.)
-    حقوق بعد از اتمام دوره ماهیانه بین 2500 تا 4000 یورو خواهد بود.
-    بعد از استخدام قادر به دریافت اقامت آلمان خواهید بود.


برای اطلاعات بیشتر و طرح سوالات خود می توانید با همکاران ما در الست گروپ تماس بگیرید.


ویزای جاب سیکر آلمان
روش بعدی برای مهاجرت به آلمان دریافت ویزای جاب سیکر است. ویزای جاب سیکر آلمان نیز مانند دیگر ویزاهای آلمان به صورت موقت صادر می شود اما اگر موفق به یافتن کار شوید، می توانید آن را به ویزای بلند مدت و سپس اقامت دائم تبدیل کنید.


شما با دریافت ویزای جاب سیکر مجوز به دنبال کار گشتن را از کشور آلمان دریافت می کنید.
برای دریافت این ویزا باید دارای شرایط خاصی باشید.  یکی از شرایط دریافت این نوع ویزا حداقل سن 18 سال، مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های علمی، مهندسی، فنی یا ریاضی است. همچنین شما باید حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی تان داشته باشید که ممکن است کمی روند کار را آهسته کند.


اما نگران نباشید چرا که الست گروپ به شما کمک می کند تا با توجه به سلیقه فردی و مهارت شغلی و تحصیلی کار مورد علاقه خود را پیدا کرده و نگران اتمام ویزایتان نباشید.


کارت آبی اتحادیه اروپا
دیگر روش پیشنهادی الست گروپ به شما، مهاجرت از طریق دریافت کارت آبی اروپا است. اما کارت آبی چیست؟
کارت آبی یک کارت اقامت شبیه به گرین کارت آمریکا است با این تفاوت که گرین کارت جهت اقامت در آمریکا صادر می شود اما کارت آبی جهت اقامت در حوزه شنگن یا همان کشورهای اتحادیه اروپا. به غیر از دانمارک، انگلیس و ایرلند، شما می توانید با در دست داشتن کارت آبی در تمامی کشورهای حوزه شنگن اقامت کنید و از اکثریت مزایایی که شهروندان اروپایی دارند برخوردار شوید.


برای دریافت کارت آبی باید دارای شرایطی باشید که چند مورد کوتاه از آنها را در ذیل عنوان می کنیم:
-    داشتن پاسپورت معتبر که در زمان پر کردن فرم های درخواست حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
-    ارائه گواهی سلامت
-    ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
-    داشتن مدرک تحصیلی بالا
-    داشتن حداقل 5 سال کار مرتبط با رشته تحصیلی (فقط بعضی ایالت ها این مورد را درخواست می کنند.)
-    داشتن قرارداد کاری با مدت زمان حداقل یک سال


شاید در ابتدای کار فکر کنید که دریافت کارت آبی سخت و یا نشدنی است اما تیم الست گروپ با کادر مجرب توانایی ارائه مشاوره تخصصی به شما را داشته و در تمامی مراحل در کنار شما خواهد بود.


برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند گردید.
09019294756
09912786248
02188842085
02188844329

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow