سفر نوروزی به کشور هفتاد و دو رنگ


			
		سفر نوروزی به کشور هفتاد و دو رنگ
0
 هندوستان، کشوری در جنوب قاره آسیا که دومین کشور پرجمعیت جهان با 1.2 میلیارد نف...



 
هندوستان، کشوری در جنوب قاره آسیا که دومین کشور پرجمعیت جهان با 1.2 میلیارد نفر به شمار می رود.


پایتخت این کشور دهلی نو و پرجمعیت ترین شهر هند بمبئی می باشد. تاریخ کشور هند به سه هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد و به مدت 800 سال تحت حکومت ایرانیان و ترکان بوده است که همین موضوع باعث تاثیر بر فرهنگ هندوستان شده و سبب پرورش شاعران بنامی چون بیدل دهلوی و امیر خسرو دهلوی شد. در سده 19 میلادی، هند به مستعمری انگلستان درآمد و تا سال 1977 این استعمار طول کشید.

 

کشور هندوستان دارای حدود 22 زبان مختلف است که زبان های هندی و انگلیسی به عنوان زبان های رسمی این کشور اعلام شده اند همچنین کشور هند دارای گویش ها، لهجه ها، آیین ها، نژادها و دین های بسیاری است و این در کنار هم قرار گرفتن فرهنگ ها و عقاید مختلف به صورت مسالمت آمیز سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به این کشور جذب می کند و شما می توانید با خرید تور هند، در سفرتان به کشور هفتاد و دو رنگ لذت ببرید.
 
حال و هوای هند در ایام نوروز
در ایام نوروز 99 عده ای تصمیم می گیرند تا تعطیلات خود در هند بگذرانند اما هر سفری نیازمند این است که از آب و هوا و شرایط اقلیمی آن منطقه اطلاعاتی داشته باشید.


اگر قصد سفر به هند و بازدید از تاج محل، شهر رمانتیک و زیبای جیپور و کلان شهر دهلی را دارید بهترین زمان سفر به هند اواسط فصل پاییز تا اواسط فصل بهار است چرا که در این بازه زمانی روزها گرم و خشک به همراه تابش آفتاب می باشند که زمان بسیار مناسبی برای گشت و گذار در شهرها می باشند اما از اواسط اردیبهشت گرما در هند (دهلی، آگرا و جیپور) شروع می شود. بنابر این اواخر زمستان و اوایل فصل بهار بهترین زمان برای سفر به هند می باشند زیرا بارش های شدید باران تمام شده و هنوز گرمای فصل تابستان شروع نشده است.

 

هندوستان,سفر به هندوستان,تور هند

 
جشنواره های نوروزی هند
جشن عید نوروز نیز در کشور هند هر سال در بیست و یکم ماه مارس در میان مردم فارسی زبان ساکن کشور هند برگذار می شود و در این روز مردم  نوروز باستانی را جشن می گیرند و خانه های خود را تزیین و آراسته می کنند.


همچنین در نزدیکی ایام نوروز جشنواره های گوناگونی در نقاط مختلف هندوستان برگزار می شود که می توان به فستیوال ایستر، فستیوال رنگ ها و جشنواره گانگائور اشاره کرد.


اگر علاقه مند هستید تا در تعطیلات سال نو، در میان مردم هندوستان حضور داشته باشید و از بناها و فرهنگ های متنوع این کشور دیدن کنید می توانید با خرید تور هند نوروز 99 سفر بی دغدغه ای را تجربه کنید.

 
گوا، بندری زیبا در هندوستان
گوا، شهر بندری که در سواحل غربی کشور هند قرار گرفته است و به دلیل این موقعیت جغرافیایی دارای سواحل بسیار زیبایی می باشد. کشور پرتغال در حدود 450 سال بر شهر گوا حکومت کرده است و به همین دلیل، در گوا شاهد فرهنگ متفاوتی نسبت به سایر نقاط هند خواهید بود و همینطور کلیساهای بسیاری از زمان حکومت پرتغالی ها هنوز به جای مانده است.


می توانید در یک آب و هوای فوق العاده بهاری در شهر گوا، در سواحل زیبای این شهر به تماشای غروب آفتاب بنشینید و از آرامش آن گوا لذت ببرید.


 همچنین شب های گوا لحظات به یاد ماندنی را در عمر شما به وجود می آورند و این شهر با برخورداری از پوشش گیاهی فراوان، خانه های رنگارنگ، مناطق روستایی زیبا بهترین سفر زندگیتان را برای شما رقم می زنند و این اتفاق خوب با خرید تور گوا به وقوع می پیوندد.

 

هندوستان,سفر به هندوستان,تور هند

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow