تور پاتایا و آشنایی با مکان های دیدنی پاتایا


			
		تور پاتایا و آشنایی با مکان های دیدنی پاتایا
0
رزرو تور پاتایا   پاتایا یکی از شهر های توریستی تایلند است که در بین گردشگرا ...



رزرو تور پاتایا

 

پاتایا یکی از شهر های توریستی تایلند است که در بین گردشگران تور تایلند بسیار طرفدار دارد. جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی پاتایا را می‌توان مهم‌ترین دلیل انتخاب تور پاتایا دانست.

درباره پاتایا
پاتایا را می‌توان یکی از گرم‌ترین مناطق گردشگری کشور تایلند دانست. با این حال، پاتایا به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری این کشور به شمار می‌آید که دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری است. اکنون می‌خواهیم بیشتر درباره این شهر هزار چهره توضیح دهیم. توضیحات درباره پاتایا بسیار زیاد است؛ چه از لحاظ فرهنگ مردم این شهر و آب و هوا منحصر به فرد و چه از لحاظ مناطق گردشگری و مراکز خرید آن. عجله نکنید و کمی صبر کنید؛ آن را برای شما توضیح می دهیم.


پاتایا در 150 کیلومتری خلیج تایلند و در سمت جنوب شرق آن قرار گرفته است. این شهر یکی از استراحتگاه‌های بسیار معروف و پیشرفته‌ای در خلیج تایلند به شمار می‌رود. امروزه، مقامات پاتایا تصمیم گرفته‌اند با سرمایه‌گذاری و گسترش این منطقه، آن را برای خانواده‌ها مجهزتر کنند.

 

هر ساله، میلیون‌ها گردشگر برای انجام انواع تفریحات آبی مانند: موج سواری، اسکی روی آب، غواصی و حمام آفتاب به پاتایا یا جزایر اطراف آن سفر می‌کنند. بازی‌های تفریحی بسیار متنوع و جالب دیگری هم مثل: بانجی جامپینگ، دوچرخه سواری، چتر بازی، پینت بال، گلف و بوکس تایلندی در این جزیره وجود دارد.

 

یکی از موارد جالبی که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته وجود انواع رستوران‌های مختلف با سرو انواع غذاهای تایلندی است. به دلیل محبوبیت این جزیره و ورود میلیونی انواع گردشگران خارجی، انواع رستوران‌های بین المللی و رستوران‌های فرانسوی، ایتالیایی، هندی، انگلیسی، آلمانی، ژاپنی، چینی و… نیز در این جزیره وجود دارند. در پاتایا، همانند رستوران‌هایش، اقامتگاه‌های زیادی نیز وجود دارد. البته زیاد دور از انتظار نیست؛ چون هر ساله، میلیون‌ها گردشگر از سراسر دنیا به این محل مراجعه می‌کنند. ساحل Jomtien  که در 3 کیلومتری جنوب واقع شده، یکی از سواحل آرامش‌بخش و جذاب این تنگه به شمار می‌آید. تور پاتایا و تور تایلند همواره از منطقه زیبا و آرامی می‌گذرد.


فاصله شهر ساحلی، پر تلاطم و زیبا پاتایا از فرودگاه Suvarnabhumi بانکوک یک ساعت است. این فرودگاه دارای انواع مراکز خرید، امکانات تفریحی آبی، موزه‌های دیدنی شبانه و کلاب‌های شبانه است. شما می توانید در این شهر هر کاری دوست داشتید انجام دهید اما با این حال، پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای استراحت، صندلی‌های ساحلی را که با چترهای آفتاب‌گیر پوشیده شده را امتحان کنید. ماساژهای تایلندی در دنیا زبانزد است؛ در صورت سفر به این شهر، اصلاً از آن غافل نشوید. بدون شک، پاتایا یکی از زیباترین شهرهای تایلند است و هر ساله گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.


نکات مهمی که قبل از "رزرو تور پاتایا" باید بدانید:
1. ماهی‌گیری فقط در فصل‌های مجاز، امکان پذیر است.


2. برای ورود به معابد بودایی باید تمام رسم و رسومات را پذیرفته و اجرا کنید. هیچگونه بی احترامی از جانب شما پذیرفته نیست. برای ورود باید کفش‌های خود را به نشانه احترام در بیاورید.


3. قبل از اجاره موتورسیکلت یا ماشین حتماً آن را بررسی کنید.


4. دوباره تأکید می‌کنیم که در اجاره موتورسیکلت و ماشین باید به شدت احتیاط کنید. مردم تایلند مردمی بسیار مهربان و خونگرم هستند اما اگر کسی بیش از اندازه به شما لطف کرد یا تخفیف های زیاد و وِیژه ای به شما داد، باید بدانید کاسه‌ای زیر نیم کاسه است.


5. بازدید از برخی موزه‌های تایلند رایگان است اما گاهی اوقات تا تایلندی ها پولی از گردشگر نگیرند، اجازه خروج را به او نمی‌دهند. هنگام استفاده از امکانات تفریحی، حتماً از امنیت ان اطمینان حاصل کنید.


6. حتماً از خرید مواد مخدر یا انواع داروهای غیر قانونی و  شرکت در معامله‌های غیرقانونی و شرط بندی‌ها پرهیز کنید؛ در غیر ایت صورت عواقب بدی برای شما به دنبال خواهد داشت.


7. به پلیس تایلند و همینطور مردم محلی احترام بگذارید. اگر در این کشور خشمگین شوید، چه مقصر باشید یا نباشید، اتفاقات بدی برای شما پیش خواهد افتاد.


8. برای تخفیف گرفتن و چانه زدن، شرط ادب را رعایت کنید و درخواست خود را به دور از احساسات و صدا بلند مطرح کنید.


9. قبل از دریافت هرگونه خدمات رفاهی مانند: سفارش غذا یا مانیکور و ماساژ، از قیمت آن‌ها اطلاع پیدا کنید. سعی کنید در هر کاری حتی گرفتن تاکسی یا کرایه جت اسکی از قیمت آن مطلع شوید.


10. آفتاب در پاتایا بسیار زیاد است؛ پس برای آفتاب سوخته نشدن حتماً از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.


11. آب تایلند اصلاً برای نوشیدن مناسب نیست، پس برای مصرف حتماً از آب‌های معدنی استفاده کنید.


12. برای در امان بودن از شر دزدان در این کشور، باید تمام احتیاطات لازم را انجام دهید.

تور پاتایا,رزرو تور پاتایا,خرید تور پاتایا

زیبایی های تور پاتایا

 
پاتایا تایلند
پاتایا یکی از شهرهای ساحلی شرق تایلند است که مسیر آن با اتوبوس از پایتخت، حدود دوساعت و نیم طول می‌کشد. پاتایا یکی از شهرهای معروف و محبوب برای توریستان است و سالانه بیش از پنج میلیون توریست دائم دارد. آب و هوا آن به سه بخش گرم و خشک، گرم و مرطوب و بارانی تقسیم می‌شود.

 

جاذبه‌های گردشگری این شهر که توانسته این حجم از توریست را جذب کنند، عبارتند از: مجموعه مینیاتوری مینی سیام پاتایا، باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا، باغ وحش ببرها پاتایا، موزه ریپلی پاتایا، دنیا زیر آب پاتایا، خانه مقدس حقیقت پاتایا، موزه بطری‌های شیشه‌ای، کوه بودا پاتایا، معبد مدرن وانسانگ وارارام پاتایا، شوی آلکازار و تئاتر آلانگ کارن پاتایا، پارک پاتایا و پارک آبی آن، دهکده فیل‌های پاتایا و مراکز خرید پاتایا.
 

تور پاتایا,رزرو تور پاتایا,خرید تور پاتایا

معابد قدیمی تور پاتایا

 
هتل‌های تایلند
از جمله هتل‌های معروف و زیبا تایند می‌توان موارد زیر را معرفی کرد:
هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت
این هتل چهار ستاره و بسیار لوکس که در جزیره زیبا پاتایا تایلند قرار دارد، دارای 210 اتاق و حمام اختصاصی است. هر حمام آن انواع امکانات رفاهی از جمله: سشوار، تهویه، یخچال و ماساژهای مختلف را دارد. چشم‌انداز برخی از اتاق‌های این هتل رو به اقیانوس‌ها است. از جمله امکانات معروف این هتل که توانسته در میان گردشگران بسیار محبوب شود، می توان به: وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن اجتماعات، استخر روباز، پارک آبی، سالن ورزشی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. رستوران معروف این هتل توانایی سرو انواع غذا، دسرهای محلی و بین المللی را داراست.


هتل ربیت ریزرت پاتایا
این هتل دارای پنج ستاره است و از جمله محبوب‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های تایلند است. این هتل دارای 49 اتاق است که هر یک از این اتاق‌ها دارای تمامی امکانات تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون کابلی، یخچال و قهوه یا چای ساز است. این اتاق‌ها، چشم انداز زیبایی رو به باغ و استخر دارند که زیبایی آن‌ را دو چندان می‌کنند. در این هتل، میهمانان می‌تواند از استخرهای روباز، خدمات کرایه خودرو و ترنسفر فرودگاهی نیز به طور رایگان و 24 ساعته استفاده کنند. رستوران و غذا خوری این هتل نیز دارای منو کاملی از انواع غذاهای محلی و بین المللی است که مسافران می‌توانند با هر طعم و مزه‌ای که دوست دارند غذا و دسر میل کنند.


سواحل پاتایا
پاتایا بیش از چهار کیلومتر خط ساحلی دارد که همه آن‌ دارای شن‌های بسیار روان و زیبا است. سواحل پاتایا یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگری آن به شمار می‌روند و انواع قایق‌های موتوری و جت اسکی در این سواحل وجود دارند. جاده‌های ساحلی پاتایا پر از درختان نخل بلند و زیباست. رستوران‌های ساحلی بسیار زیادی هم در این کشور وجود دارند. امروزه، به راحتی می توانید با تور و داشتن راهنما یا با استفاده از گوگل مپ، از بهترین نقاط تفریحی و گردشگری این کشور دیدن نمایید. در میان دو جاده شمالی و جنوبی پاتایا امکانات بسیار جالب و تفریحیات زیادی وجود دارد که می‌تواند لذت‌های فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان آورد.
 

تور پاتایا,رزرو تور پاتایا,خرید تور پاتایا

معرفی هتل‌های پاتایا

 
نقاط محبوب پاتایا
پاتایا جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد و متنوعی دارد که بیشتر آن‌ها را جاذبه‌های طبیعی یا اماکن مذهبی تشکیل می‌دهد.  از میان این مکان‌ها، محبوب‌ترین و بهترین مکان‌هایی را که گردشگران تجربه کرده اند، گزینش خواهیم کرد. این مکان‌ها شامل: باغ گیاه‌شناسی نانگ نوچ، معبد حقیقت، معبد وات فارایا، آکواریوم پاتایا، پارک مینی سیام، گالری چند بعدی پاتایا، واکینگ استریت پاتایا، بازار شناور پاتایا، پارک آبی رامایانا، معبد بودا بزرگ، باغ وحش فیل‌های پاتایا و سواحل آن که از مهم‌ترین دیدنی‌ها و نقاط محبوب پاتایا هستند.
 

 

تور پاتایا,رزرو تور پاتایا,خرید تور پاتایا

دیدنی های تور پاتایا

 

گردآوری: بخش گردشگری بیتوته

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow