از مسیرهای جدید هواپیمایی آتا برای نوروز زودتر از دیگران با خبر شوید


			
		از مسیرهای جدید هواپیمایی آتا برای نوروز زودتر از دیگران با خبر شوید
0
خرید اینترنتی بلیط هواپیما  هواپیمایی آتا مسیرهای جدیدی برای مسافران شهره...



خرید اینترنتی بلیط هواپیما

 
هواپیمایی آتا مسیرهای جدیدی برای مسافران شهرهای ارومیه، تهران، بوشهر و بیرجند در نظر گرفته است.


بر اساس اعلام روابط عمومی علی بابا، هواپیمایی آتا با نزدیک شدن به ایام پر سفر سال، پروازهای جدیدی در مسیرهای ارومیه-استانبول، تهران-بوشهر و تهران-بیرجند برقرار کرده است و مسافران می‌توانند همانطور که برای خرید بلیط هواپیما کیش، بلیط پرواز ارومیه تهران یا هر مقصد دیگری اقدام می‌کنند، بلیط سفر به مقاصد یاد شده را به صورت آنلاین خریداری کنند.


این گزارش می‌افزاید که پرواز آتا به مقصد ارومیه-استانبول در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه انجام می‌شود و مسافران استانبول از مبداء ارومیه می‌توانند در این روز برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنند.


همچنین مسافران بوشهر از مبداء تهران، می‌توانند بلیط سفر خود را برای روزهای شنبه و سه‌شنبه از وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا خریداری کنند.


همچنین پرواز تهران –بیرجند –تهران هواپیمایی در روزهای شنبه، سه شنبه و پنج شنبه انجام می‌شود.


همچنین مسافران سایر مسیرها می‌توانند برای خرید بلیط پرواز خارجی مانند پرواز تهران مسکو یا.... به علی بابا مراجعه کنند و با چند کلیک بلیط سفر خود را به اعتبار علی بابا خریداری کنند.


با خرید بلیط سفر از علی بابا نه تنها از امکان خرید آسان اینترنتی بلیط هواپیما و پرداخت هزینه با کارت شتاب بهره‌مند می‌شوید، بلکه از پشتیبانی 247 نفره علی بابا که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی مسافران هستند برخوردار می‌شوید.


اگر قصد سفر دارید همین حالا بلیط سفر خود را به اعتبار علی بابا خریداری کنید.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow