برای خرید در مشهد کجا برویم؟ (مراکز خرید مشهد) فهرست بهترین مراکز خرید مشهد از لوکس ترین تا ارزان ترین


			
		برای خرید در مشهد کجا برویم؟ (مراکز خرید مشهد)
		فهرست بهترین مراکز خرید مشهد از لوکس ترین تا ارزان ترین
0
معرفی مراکز خرید مشهد   شهر مشهد در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی ا...



معرفی مراکز خرید مشهد

 

شهر مشهد در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. مشهد در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده است. مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران می‌باشد. شهر مشهد دارای آب‌ و هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک است و از تابستان های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است. در این مطلب از بیتوته شما را با مراکز خرید مشهد آشنا می کنیم.
مراکز خرید مشهد 

شهر مشهد به‌ واسطه وجود حرم امام رضا هشتمین امام مذهب شیعه سالانه پذیرای بیش از 27 میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشورمی باشد. همین امر باعث شده که این شهر دارای مراکز خرید زیادی باشد. در این مقاله به معرفی مراکز خرید مهم مشهد می‌پردازیم.

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق در زمینی به مساحت 25000 مترمربع در 6 طبقه و 1200 واحد تجاری ساخته شده است. کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توان به انواع پوشاک، لوازم‌ آرایش و بهداشتی، کیف و کفش، طلا، نقره، بدلیجات، سوغات مشهد و صنایع‌دستی و... اشاره کرد.

 

ساختمان مرکز خرید الماس شرق تلفیقی از ساختار معماری سنتی و مدرن با هندسه منحصر به‌ فرد و گنبدی‌شکل که به شکل الماس تراشیده شده است طراحی و ساخته شده است. از جاذبه این مرکز خرید می‌توان به آب‌نمای جامپینگ آن با رقص زیبای قطرات آب اشاره کرد.

 

از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به رستوران‌ها، فست‌فود، کافی‌شاپ، سینمای 5 بعدی، شهربازی،12 دستگاه آسانسور، 35 دستگاه پله‌برقی و رمپ برای حال رفاه خریداران،  عکاس‌خانه، و پارکینگ با ظرفیت بالا اشاره نمود. مرکز خرید الماس شرق در بلوار خیام مشهد واقع شده است.

 

 لوکس ترین مراکز خرید مشهد, مراکز خرید پوشاک مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد 

 

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ در برجی 34 طبقه که بلندترین برج در حال حاضر مشهد است واقع شده است این برج  دارای نمایی فوق‌العاده و معماری باشکوه است. چهارطبقه از این برج به مرکز خرید اختصاص دارد.

 

این مرکز خرید دارای 330 واحد فروشگاهی که شامل پوشاک، بخش تخصصی مبلمان، دکوراسیون داخلی و طلا و جواهر، عینک، لوازم الکترونیک، کافی‌شاپ، کالای خواب و... می‌باشد. از دیگر امکانات رفاهی این مرکز خرید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و سالن‌های سینمایی و سالن‌های بازی و 14 دستگاه پله‌برقی، 4 دستگاه آسانسور اشاره کرد. مرکز خرید آرمیتاژ در نبش خیابان هفت تیر مشهد واقع شده است.

 

مراکز خرید مشهد با ادرس, لیست مراکز خرید مشهد, عکس های مراکز خرید مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد 

 

مرکز تجاری وصال 

مرکز خرید وصال در زمینی به مساحت 11000 مترمربع و در 6 طبقه و 400 واحد تجاری ساخته شده است. کالاهای عرضه شده در این مرکز خرید شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، هایپرمارکت، طلا و جواهر و ملزومات عروسی و...  می‌باشد.

 

رستوران معروف اطلسیه در این مجتمع قرار دارد. آبنمای موزیکال مرکز خرید وصال رقیب آب‌نمای الماس شهر مشهد است. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به ماشین حمل کودک، پارک بازی کودکان، گیم‌نت، فست‌فود، رستوران‌ها، آسانسورها و پله‌برقی... را اشاره کرد. این مرکز خرید در بلوار بهارستان مشهد واقع است.

 

بهترین مرکز خرید مشهد, لوکس ترین مراکز خرید مشهد, مراکز خرید پوشاک مشهد

مرکز تجاری وصال مشهد

 

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما در زمینی به مساحت 25000 مترمربع  در 4 طبقه و با 250 واحد تجاری  یکی از بهترین مراکز خرید مشهد می‌باشد. ین مرکز خرید یکی از چندین فروشگاه‌های زنجیره‌ای پروما است که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد. طبقه همکف این مرکز خرید هایپرمارکت به مساحت 6000 مترمربع است که شما می‌توانید تمام مایحتاج خود را از آنجا تهیه کنید.

 

محصولات ارائه شده در این هایپرمارکت شامل مواد غذایی، میوه، پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، آرایش و بهداشتی و... است. از دیگر  امکانات این مرکز خرید  می‌توان به  شهربازی، بولینگ، بیلیارد،  سیستم پیلینگ مرکزی، آسانسورهای پانوارمیک، پله‌برقی‌های متعدد، سیستم‌های خنک‌کننده و گرم‌کننده مرکزی، پارکینگ مسقف و... اشاره کرد. مرکز خرید پروما در میدان جانباز قرار دارد.

 

 بهترین مراکز خرید مشهد, مراکز خرید مشهد, بازارهای مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

 

مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید خورشید در زمینی به مساحت 10500 مترمربع و دارای 9 طبقه و 49  فروشگاه بزرگ با ویترین‌های بزرگ شامل انواع مزون‌های شیک، مانتوفروشی، اسباب‌بازی‌فروشی، عطر و ادکلن و فروشگاه کالای خواب و ... می‌باشد. شعبه‌هایی از برندهای معروف دنیا مثل منگو، کت، دیاموند، کوتون و غیره نیز در مرکز خرید خورشید مشهد حضور دارند.

 

مرکز خرید خورشید یکی از مراکز خریدی است که  کیفیت اجناس و قیمت مناسب آن معروف است. از امکانات این مرکز خرید به شهربازی، کافی‌شاپ و آسانسورهای کم‌نظیر 13 نفره و آسانسور پانارویک 6 نفره و آسانسور حمل بار و 6 عدد پله‌برقی‌های این مجتمع اشاره کرد. پارکینگ‌های این مجتمع در طبقات منفی 2 و 3 واقع شده‌اند. مرکز خرید خورشید در بلوار احمدآباد مشهد قرار دارد.

 

لوکس ترین مراکز خرید مشهد, مراکز خرید پوشاک مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید خورشید مشهد

 

مجتمع کیان سنتر مشهد

مجتمع مراکز خرید 1 و 2 سنتر یکی از معروفترین و پر مخاطب ترین مرکز خرید لوکس مشهد میباشند. مرکز خرید کیان سنتر 1 در شش طبقه و 83 واحد تجاری و کیان سنتر 2 در چهار طبقه و 150 واحد تجاری، بهترین ها را در اختیار شما خریداران قرار میدهد.

 

فروشگاهای این دو مجتمع شامل پوشاک ، کیف و کفش ، دکوراسیون داخلی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، کادویی ، لوازم آشپزخانه ، و... میباشد. از دیگر امکانات رفاهی این دوقلوی  جذاب میتوان به کافی شاپها ، رستورانها و شهربازی کودک و... اشاره کرد. مراکز خرید کیان سنتر در بلوار جانبازان واقع شده اند.

 

مراکز خرید مشهد با ادرس, لیست مراکز خرید مشهد, عکس های مراکز خرید مشهد

مجتمع کیان سنتر مشهد

 

مرکز خرید آرمان 

مرکز خرید آرمان دارای 334 واحد تجاری که در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم دکوراسیون، اسباب‌بازی، لوازم منزل، زیورآلات و سوغات و صنایع‌دستی مشهد مشغول به ارائه خدمات به مسافرین و بازدیدکنندگان می‌باشد. از ویژگی‌های دیگر این مرکز خرید می‌توان به تفرجگاه این مرکز که شامل تندیس پیرخرد، رستوران صخره‌ای درخت چنار، غار گردشگری، شهربازی کودک و عکاس‌خانه سنتی و... اشاره کرد. مرکز خرید آرمان در خیابان نواب صفوی واقع شده است.

 

 بازارهای خرید مشهد, ارزان ترین مراکز خرید مشهد, بهترین مرکز خرید مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد

 
مرکز خرید شرق زیست 

مرکز خرید شرق زیست مشهد در هتلی به همین نام واقع شده  که دارای 160 واحد تجاری در زمینه پارچه، کت‌وشلوار، انواع سوغاتی‌های مشهد و بدلیجات، اسباب‌بازی و ... است. در طبقه منفی 2 این مرکز خرید یک رستوران با انواع غذاهای ایرانی، شرقی و ترکی فعالیت دارد. مرکز خرید شرق زیست در خیابان طبرسی 13 واقع شده است.

 

لوکس ترین مراکز خرید مشهد, مراکز خرید پوشاک مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید شرق زیست مشهد

 
مرکز خرید آسمان 

مرکز خرید آسمان در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع دارای 700 فروشگاه متعدد شامل کیف و کفش، لوازم‌آرایش و بهداشتی و... می‌باشد که یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مراکز تفریحی – تجاری مشهد می‌باشد. 

 

مرکز خرید تجاری آسمان دارای 3 ورودی اصلی از خیابان‌های شهید شیرودی و شهید صدر و میدان 17 شهریور می‌باشد. از امکانات رفاهی این مرکز خرید می‌توان به سرویس‌های بهداشتی، آسانسور، ترانسفر، کافه، رستوران، هایپرمارکت، نمازخانه و.... اشاره کرد. 

 

مجموعه شهربازی سرپوشیده این مجموعه در طبقه 11 قرار دارد که تمام اعضای خانواده می‌توانند از امکانات این شهربازی استفاده کنند. از امکانات گسترده و عظیم این مرکز خرید به پارکینگ 18 طبقه‌ای این مجتمع می‌توان اشاره کرد که دارای ظرفیت 2100 خودرو و 130 جایگاه پارک موتور دغدغه شما را برای داشتن پارک خودرو به حداقل می‌رساند.

 

بازارهای خرید مشهد, ارزان ترین مراکز خرید مشهد, بهترین مرکز خرید مشهد

مرکز خرید آسمان مشهد

 
مرکز خرید کاسپین مد

مرکز خرید کاسپین مد  یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای پوشاک است که در زمینی به مساحت 9700 مترمربع و در سه‌طبقه ساخته شده است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای کاسپین مد در شهرهای مشهد، تهران، مازندران نیز فعال هستند. این مرکز خرید هر طبقه را به محصولی اختصاص داده است که شامل پوشاک و لوازم آرایشی و کیف و کفش می‌شود. همچنین طبقه آخر  به کافی‌شاپ و رستوران‌های متعددی اختصاص‌داده‌شده است. این مرکز خرید در بلوار سجاد واقع شده است.

 

بازارهای مشهد, مراکز خرید مشهد با ادرس, لیست مراکز خرید مشهد

مرکز خرید کاسپین مشهد

 

مجتمع تجاری زیست خاور 

مرکز خرید زیست خاور در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع ساخته شده و دارای 15 طبقه که در چهارطبقه، 700 واحد آن تجاری است. مرکز خرید زیست خاور دارای معماری داخلی منحصربه‌فرد و با تلفیقی زیبا از معماری ایرانی و مدرن با سقف‌های و گچ‌بری‌های بی‌نظیر می‌باشد.

 

این مرکز خرید قدیمی مشهد با داشتن فروشگاه‌های متعدد عرضه‌کننده کالاهایی مانند  نقره و زیورآلات، سنگ‌های قیمتی و عتیقه، عطر و ادکلن لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، زرشک، زعفران و غیره می‌باشد. از امکانات رفاهی این مجتمع   می‌توان به 6 دستگاه پله‌برقی، آسانسور وخود پرداز، وسایل بازی و سرگرمی کودک، کافی‌شاپ، پارکینگ و... اشاره کرد. این مرکز خرید در  فلکه تقی‌آباد، جنب خیابان کوه سنگی 2 واقع شده است.

 

 لوکس ترین مراکز خرید مشهد, مراکز خرید پوشاک مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید زیست خاور مشهد

 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست در 4 طبقه و با داشتن 260 فروشگاه متنوع، مجموعه کاملی از انواع پوشاک، بدلیجات، لوازم خانه، کیف و کفش را برای شما خریداران فراهم کرده است. مرکز تجاری ویلاژ توریست یکی از مراکز تجاری، رفاهی و گردشگری مشهد است که در بهترین موقعیت گردشگری و اقتصادی مشهد قرار دارد.

 

این مرکز خرید باتوجه‌به موقعیت خاص خود که کنار پارک جنگلی وکیل‌آباد، کوهستان پارک شادی و نزدیکی به اماکن گردشگری مانند بند گلستان و چالی دره می‌توان بهترین گزینه برای تفریح و خرید در کنار خانواده باشد. از دیگر امکانات مجموعه ویلاژ توریست آب‌نمای زیبا و موزیکال آن است که در طبقه منهای یک قرار دارد.

 

از امکانات این مجموعه می‌توان به فودکورت، کافی‌شاپ، شهربازی، بولینگ، بیلیارد، پارکینگ اشاره کرد. مرکز خرید ویلاژ توریست ابتدای جاده طرقبه، ویلا شهر  واقع شده است.

 

مراکز خرید مشهد با ادرس, لیست مراکز خرید مشهد, عکس های مراکز خرید مشهد

مجتمع تجاری ویلاژ توریست

 

گردآوری: بخش گردشگری بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow