معرفی مراکز خرید کیش برای خرید اجناس مدرن و لوکس مراکز خرید کیش؛لذت خرید در جزیره  


			
		معرفی مراکز خرید کیش برای خرید اجناس مدرن و لوکس
		مراکز خرید کیش؛لذت خرید در جزیره  
0
معرفی مراکز خرید کیش   جزیره کیش یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین مناظر طب...



معرفی مراکز خرید کیش

 

جزیره کیش یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین مناظر طبیعی در ایران را دارد. سالانه بیش از میلیون‌ها نفر گردشگر داخلی و خارجی از کیش دیدن می‌کنند. این جزیره زیبا علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی فراوان، محل مناسبی برای خرید اجناس برند و باکیفیت می‌باشد. در این مطلب از بیتوته شما را با مراکز خرید کیش آشنا می کنیم.

 یکی از دلایل مهم بازدیدکنندگان از جزیره کیش وجود مراکز خرید مدرن و لوکس با قیمت‌های مناسب می‌باشد. وقتی میهمان این جزیره هستید بهتر است برای اینکه در وقت خود صرفه‌جویی کنید مراکز خرید معروف کیش را به خوبی بشناسید. 

 

مرکز تجاری کیش

یکی از مراکز قدیمی جزیره، مرکز تجاری کیش ا ست. این مرکز خرید در سال 1379 در زمینی به مساحت 11 هزار مترمربع، با 4 طبقه در شرق جزیره احداث شد. این مرکز خرید دارای 470 فروشگاه می‌باشد. معماری منحصر به فرد این مرکز خرید که به‌صورت سه گوش طراحی شده، همراه با نورگیر دایره‌ای در قسمت مرکزی از ویژگی‌های خاص این مجموعه می‌باشد.

 

این مجموعه تجاری شامل انواع پوشاک برند، کیف و کفش مارک، اکسسوری‌های خاص، ساعت، عینک، لوازم آرایشی، دکوراسیون لوکس منزل و آشپزخانه، لوازم صوتی، تصویری، موبایل و ... است. رستوران گردان، فست‌فودها، کافه‌ها، در محیطی شاد پذیرای بازدیدکنندگان هستند. هر شب در مرکز تجاری کیش برنامه‌هایی شاد و به همراه اهدای جوایز نفیسی اجرا می‌گردد. 

 

بازارهای کیش, مرکز خرید مروارید کیش, مراکز خرید کیش

مرکز تجاری کیش

 

مرکز خرید پردیس 1

مرکز خرید پردیس 1 در سال 1371 شروع به فعالیت کرد. این مجموعه  با مساحت 12 هزار مترمربع در 2 طبقه و 200 واحد تجاری در میدان پردیس کیش ساخته شده است. نماد برج ایفل در مقابل مرکز خرید پردیس 1 قرار گرفته شده است.

 

در این مجموعه انواع پوشاک مارک، لوازم آرایشی و بهداشتی از برند‌های معتبر، عطر و ادکلن، عینک، ساعت، کیف و کفش،  لوازم برقی، موبایل، محصولات الکترونیکی و ...را خواهید یافت. همچنین رستوران‌ها، کافه‌ها، فست‌فودها با غذاهای لذیذ در خدمت مشتریان هستند.

 

امکانات رفاهی این مجموعه شامل: شعب چندین بانک، آژانس مسافرتی، نمازخانه و کافی‌نت می‌باشد. در این مجموعه نیز برنامه‌های  شاد و سرگرم‌کننده هر شب برگزار می‌شود. 

 

مراکز خرید کیش انجمن, مراکز خرید کیش مرکز تجاری, مراکز خرید کیش تفکیک جنس

مرکز خرید پردیس 1

 

مرکز خرید پردیس 2 

در پی استقبال بسیار از پردیس 1، مرکز خرید پردیس 2، در سال 1378  با مساحت 22 هزار مترمربع احداث شد. این مجتمع تجاری - اداری  دارای 4 طبقه، 230 فروشگاه تجاری و 10 واحد اداری می‌باشد. درختان نخل در داخل مرکز خرید پردیس 2 از جاذبه‌های این مرکز به شمار می‌آید.

 

در این فروشگاه‌ها انواع پوشاک از برندهای داخلی و خارجی مانند لوازم ورزشی، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم لوکس آشپزخانه و موبایل ... عرضه می‌گردند. در طبقه چهارم این مجموعه، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها با انواع غذاها و دسرهای خوشمزه، در فضایی گرم و صمیمی فارغ از هر چیزی شادی و آرامش را به شما هدیه می‌دهند. از دیگر امکانات این مجموعه آسانسور شیشه‌ای، پله‌برقی، پارکینگ و نمازخانه را می‌توان نام برد.

 

مرکز خرید پردیس کیش, برترین مراکز خرید کیش, بازارهای کیش

مرکز خرید پردیس 2

 

مرکز خرید رویا مال

رویا مال یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید جزیره کیش می‌باشد این مجتمع در بخش شرقی جزیره و در خیابان رودکی واقع شده است. این مرکز تجاری دارای 5 طبقه است. طبقات اول و دوم  آن، واحدهای تجاری و طبقات سوم و چهارم واحدهای اداری می‌باشند.

 

در رویا مال بیش از 90 فروشگاه تجاری فعالیت دارند. در فروشگاه‌های رویا مال می توانید انواع اجناس متنوع با برندهای معتبر را تهیه کنید. رستوران‌ها و کافه‌های این مجموعه در طبقه پنجم قرار دارند. امکانات دیگر این مجموعه شامل پارکینگ، نمازخانه، آسانسور و ... می‌باشد. 

 

مراکز خرید کیش انجمن, مراکز خرید کیش مرکز تجاری, مراکز خرید کیش تفکیک جنس

مرکز تجاری رویال مال

 

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید کیش با نورپردازی‌های پیشرفته می‌باشد. این مرکز خرید ساختمانی  10 طبقه با زیربنای بیش از 5300 متر دارد. 2 طبقه آن تجاری،  6 طبقه آن اداری و طبقه زیرزمین آن مختص پارکینگ، نمازخانه، کارواش و... می‌باشد. ضمناً در طبقه هفتم مجتمع، نمایشگاه هنری برپا است. خدمات این مرکز خرید شامل بزرگ‌ترین فودکورت خاورمیانه، انواع پوشاک از برندهای روز، کیف و کفش، سالن سینمای 4 بعدی و هایپرمارکت می‌باشد

 

برترین مراکز خرید کیش, بازارهای کیش, مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید سارینا 1

 

مرکز خرید سارینا 2   

مرکز خرید سارینا 2  دارای 8 طبقه است که 3 طبقه آن پارکینگ، کارواش و.... را شامل می‌شود. طبقات همکف، اول و دوم آن واحدهای تجاری است. در طبقات این مجموعه واحدهای تجاری تقسیم‌بندی ‌شده‌اند مثلاً در طبقه همکف انواع ساعت‌ها، جواهرات و صرافی وجود دارند طبقه اول با 210 مغازه انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌کند و  طبقه 2 با 209 مغازه انواع لوازم‌خانگی، موبایل، کامپیوتر و لوازم الکترونیکی را به فروش می‌رساند.

 

در 150 مغازه طبقه سوم می‌توانید انواع لوازم ورزشی برند را تهیه نمایید. همچنین در طبقه سوم این مجتمع مجلل مراکز تفریح و سرگرمی‌هایی نظیر بیلیارد، بولینگ، سینما چندبعدی و شهربازی کودکان، اینترنت پرسرعت، رستوران‌ها، کافه‌ها و فودکورت‌ها فعالیت دارند. 

 

مراکز خرید کیش انجمن, مراکز خرید کیش مرکز تجاری, مراکز خرید کیش تفکیک جنس

مرکز خرید سارینا 2

 

بازار مرجان

بازار مرجان کیش  در سال 1370 در بخش شرقی جزیره بنا شد. این بازار معروف مسافتی بالغ بر 200 هزار مترمربع دارد. این مرکز خرید تک طبقه‌ای شامل 200 مغازه، 80 دفتر اداری، 120 سوئیت، 2 رستوران و 2 کافه است. در مرکز خرید مرجان انواع لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه و مواد غذایی باقیمت‌های خوب و مناسب عرضه می‌گردد.

 

همچنین گردشگران می‌توانند از سوئیت‌های این مرکز خرید برای سکونت استفاده نمایند.

جالب‌ترین قسمت معماری مرکز خرید مرجان وجود آکواریوم بزرگ و منحصر به فردی است که دارای حجم 5400 مترمکعبی بوده و در حدود 800 گونه مختلف از آبزیان را در خود جای داده است. تماشای این آکواریوم هر گردشگری را به وجد می‌آورد. 

 

نمای بیرونی این مجتمع به وسیله 39 آب‌نما که هر کدام دارای ارتفاع 50 متری هستند تزئین شده و با نورپردازی ویژه‌ای به یک منظره بی‌نظیر و خیره‌کننده‌ای تبدیل گشته است. بخش داخلی بازار با درختچه‌ها و بوته‌های گل مزین شده است.

 

مراکز خرید کیش, مراکز خرید کیش انجمن, مراکز خرید کیش مرکز تجاری

مرکز خرید مرجان

 

مرکز خرید مروارید 

مرکز خرید مروارید با مساحتی در حدود 29 هزار مترمربع جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید جزیره به‌حساب می‌آید. این مرکز در سال 1373 آغاز به کار کرده است و بیش از 200 واحد تجاری دارد. طراحی و معماری مرکز خرید  مروارید متأثر از سبک باستانی ایران و ستون‌های هخامنشی می‌باشد.

 

این مرکز خرید در یک طبقه ساخته شده و دارای هشت بازارچه مختلف به نام‌های پرسپولیس، پاسارگاد، آریا، ایران، تیسفون، آپادانا و پارس است و 12 درب ورود و خروجی دارد.  در طراحی تالار مرکزی از هنرهای اصیل ایرانی الهام گرفته شده که باعث سرگرمی بازدیدکنندگان می‌شود.

 

هم چنین در این مرکز خرید در ایام نوروز برنامه‌هایی نظیر اجرای زنده موسیقی و جشن های شبانه  برگزار می‌گردد. کیفیت و قیمت اجناس عرضه شده در این پاساژ بسیار مناسب است به‌خاطر همین گردشگران زیادی از این مرکز خرید بازدید می‌کنند.

 

مرکز خرید پردیس کیش, برترین مراکز خرید کیش, بازارهای کیش

مرکز خرید مروارید

 

مرکز خرید لاریسا 

مرکز خرید لاریسا مال در سال 1390 در قسمت غربی جزیره کیش در 8 طبقه  شامل سه طبقه پارکینگ و 5 طبقه تجاری شروع بکار کرد. این مجموعه تجاری – تفریحی شامل امکاناتی نظیر شهر بازی کودکان بولینگ، میز بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری، فوتبال دستی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن مجهز کنفرانس، سالن همایش. دفاتر اداری. است. در  فروشگاه‌های این مرکز تجاری  انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم ورزشی به فروش می‌رسند.

 

بازارهای کیش, مرکز خرید مروارید کیش, مراکز خرید کیش

مرکز خرید لاریسا

 

مرکز دامون خرید

مرکز خرید دامون در سال 1391 در زمینی به مساحت 4300 مترمربع در بخش شمالی جزیره تأسیس شد. دوطبقه با 100 فروشگاه طیف وسیعی از محصولات شامل پوشاک، کیف و کفش برند، محصولات آرایشی و بهداشتی، موبایل، لپ‌تاپ، طلا و جواهرات، عینک، شکلات، کافی و... را دربرگرفته است. همچنین، انواع برندهای محبوب و مرغوب داخلی و خارجی را مانند نایک، وینچی، زیپو، مندو، نوولاشال، ماراتن، لینینگ، اپل، ماوی، بوسینی و... می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. لازم به ذکر است که با توجه به کیفیت بالای محصولات، هزینه و قیمت کالاها کمی بالاتر از مراکز دیگر است.

 

 یک طبقه از مرکز خرید دامون به رستوران‌ها و فست‌فودها اختصاص داده شده است که بازدیدکنندگان می‌توانند از انواع غذاهای ایرانی و ملل مختلف مثل غذاهای چینی نهایت لذت را ببرند. از دیگر امکانات این مرکز خرید  می‌توان به خودپرداز، پیست اسکیت، شبیه‌ساز پرواز فلای دامون، نمازخانه و ... اشاره کرد.

 

پیست اسکیت روی یخ (پاتیناژ) این مجموعه به وسعت 450 مترمربع در طبقه دوم ساخته شده و از سال 1393 شروع به کارکرده است. استفاده از این پیست بی‌نظیر برای همه سنین امکان‌پذیر می‌باشد.

 

مراکز خرید کیش انجمن, مراکز خرید کیش مرکز تجاری, مراکز خرید کیش تفکیک جنس

مرکز خرید دامون

 

مرکز خرید ونوس

از دیگر مراکز قدیمی و زیبای کیش مرکز خرید ونوس است که در سال 1375 و در زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع تأسیس شد. این مرکز خرید دارای 2 طبقه و 310 مغازه می‌باشد. در مغازه‌های ونوس انواع پوشاک مجلسی، کیف و کفش، اسباب بازی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و لوازم آشپزخانه عرضه می‌گردد. به بازدیدکنندگان این مرکز خرید را برای خرید لباس مجلسی پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا می‌توانند لباس‌های شیک مجلسی را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند.

 

در طبقه بالای این مجموعه رستوران، کافی‌شاپ‌ها، فودکورت‌ها با غذاها و نوشیدنی‌های بی‌نظیر پذیرای گردشگران هستند. واحدهای اداری، بانک، خودپرداز، نمازخانه از امکانات خوب مرکز خرید ونوس می‌باشد.

 

برترین مراکز خرید کیش, بازارهای کیش, مرکز خرید مروارید کیش, مراکز خرید کیش

مرکز خرید ونوس

 

مرکز خرید کوروش برند سنتر

مرکز خرید کوروش یکی از مراکز خرید مدرن و شیکی است که در سال 1396  در نوار ساحلی مرجان و در کنار برج‌های طلایی کیش تأسیس شده است. این مرکز خرید به نام زیلان شناخته می‌شود؛ زیرا فروشگاه بزرگ زیلان در طبقه اول آن واقع شده است.

 

این مجتمع تجاری فوق العاده لوکس میزبان برندهای معتبری از فروشگاه‌های شناخته شده در جهان می‌باشد. انواع پوشاک، زیورآلات، عینک، لوازم الکترونیکی و... در مغازه‌های این مجتمع عرضه می‌شوند.

 

رستوران و کافه‌های معروفی که در بیشتر شهرهای بزرگ شعبه دارند در این مرکز خرید فعالیت دارند؛ مانند چاپس گریل، برگر مرزالتس، کافه رستوران ترکی سایرم، غذای دریایی آبادان، کافه ویونا ، کافه لاواتزا ، کافه بلوط و … که هر کدام از آنها می‌توانند گردشگران را با هر سلیقه و ذائقه‌ای راضی نگه دارند.

 

بازارهای کیش, مرکز خرید مروارید کیش, مراکز خرید کیش

مرکز خرید کوروش برند سنتر

 

گردآوری: بخش گردشگری بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow