مراکز خرید رشت؛ فرصتی برای تفریح ​​و خرید بازارها و مراکز خرید رشت؛ لذت خرید در شهر باران 


			
		مراکز خرید رشت؛ فرصتی برای تفریح ​​و خرید
		بازارها و مراکز خرید رشت؛ لذت خرید در شهر باران 
0
مرکزهای خرید رشت   رشت یکی از شهرهای توریستی استان گیلان است. این شهر شمالی د&#...



مرکزهای خرید رشت

 

رشت یکی از شهرهای توریستی استان گیلان است. این شهر شمالی دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی زیادی است. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید و می‌خواهید برای عزیزانتان سوغاتی تهیه نمایید بهتر است این مطلب از بیتوته را دنبال کنید تا بهترین مراکز خرید رشت را بشناسید.
بازار بزرگ رشت

بازار بزرگ رشت، عروس بازارهای محلی شمال است. اگر به رشت بروید و این بازار را نبینید، قطعاً پشیمان می‌شوید.

 

این بازار در مساحت 24 هکتار در میدان امام خمینی رشت واقع شده است. فضای بازار بزرگ رشت با عطر خوش محصولات تر و تازه و نم باران آمیخته می‌شود. این بازار از بخش‌های متفاوتی مانند راسته ماهی‌فروشان، میوه‌فروشان، زرگران، مسگران، چینی‌فروشان و... تشکیل شده است.

 

بازار سنتی رشت از دو میدان بزرگ و کوچک، چهارسوق‌ها، طاقی‌ها و 14 کاروان‌سرای قدیمی تشکیل شده است این کاروان‌سراها در دوره قاجار و پهلوی  ساخته شده‌اند. بازار بزرگ رشت یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است در این بازار انواع خوراکی‌های خوشمزه محلی، میوه و سبزی‌ها تازه، صنایع‌دستی و انواع پوشاک به فروش می‌رسند.

 

معروف ترین مرکز خرید رشت, پربازدیدترین مراکز خرید در رشت, مراکز خرید رشت

بازارهای سنتی رشت

 

مرکز خرید ایرانیان رشت

مرکز خرید ایرانیان در معروف‌ترین خیابان رشت، گلسار واقع شده است. این مرکز خرید 13 طبقه‌ای که 2 طبقه آن را واحدهای تجاری پر کرده است عرضه‌کننده انواع لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، صنایع‌دستی و... می‌باشند.

 

7 طبقه این مرکز خرید به پارکینگ طبقاتی اختصاص داده شده است و در 4 طبقه باقی‌مانده آن  واحدهای خدماتی جاگرفته‌اند. مرکز خرید ایرانیان دارای امکانات رفاهی مانند کافه و رستوران می‌باشد. قیمت‌ها در این مرکز خرید به واسطه حضور برندهای معروف کمی گران می‌باشد.

 

پربازدیدترین مراکز خرید در رشت, مراکز خرید رشت, مرکز خرید رشت

مرکز خرید ایرانیان رشت

 

مرکز خرید رز رشت

یکی از بهترین و شلوغ‌ترین مجتمع‌های تجاری شهر رشت، مرکز خرید رز است. این مرکز خرید دارای دو شعبه می‌باشد یکی در قلب شهر رشت؛ یعنی سبزه‌میدان و دیگری در کیلومتر 2 جاده انزلی واقع شده است. هر دوی این شعبه‌ها دارای 3 طبقه می‌باشد.

 

فروشگاه‌های طبقه همکف مجتمع رز مختص انواع پوشاک زنانه، شال و روسری، کیف و کفش هستند و دو طبقه دیگر اختصاص به پوشاک آقایان شامل انواع متنوعی از پیراهن و تیشرت، کفش و کتونی، شلوارجین، شلوارکتان و انواع کت‌ و شلوار رسمی و اداری دارد. اگر به دنبال یک خرید مقرون‌به‌صرفه هستید حتماً سری به این مجتمع‌های تجاری بزنید.

 

پاساژ پله برقی رشت, مرکز خرید گلسار رشت, پاساژ کویتی های رشت

مرکز خرید رز رشت

 

پاساژ پله برقی رشت

مرکز خرید پله‌برقی در محله شریعتی و خیابان شیک واقع شده است این مرکز خرید قدیمی در سال 1356 در 4 طبقه تأسیس شده است. این پاساژ به‌خاطرداشتن پله‌برقی‌های زیاد به این نام معروف شده است.

 

پاساژ پله‌برقی عرضه‌کننده انواع پوشاک زنانه و مردانه شامل مانتو، پالتو، شلوار و پیراهن، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، پارچه و... می‌باشد. این پاساژ یکی از مراکز پر رفت‌وآمد رشت می باشد؛ زیرا اجناس باکیفیت و مرغوب با قیمت مناسب در این پاساژ به فروش می‌رسند.

 

معروف ترین مرکز خرید رشت, پربازدیدترین مراکز خرید در رشت, مراکز خرید رشت

پاساژ پله برقی رشت

 

مرکز خرید گلسار رشت

مرکز خرید گلسار با دارا بودن 6 طبقه در خیابان گلسار رشت واقع شده است. این مرکز خرید لوکس و مدرن محلی برای دورهمی‌ها و وقت‌گذرانی‌های جوانان می‌باشد. انواع و اقسام فروشگاه‌ها و بوتیک‌های لباس‌فروشی در دو طبقه نخستین این مجتمع قرار دارند.

 

در مرکز خرید گلسار نمایندگی‌های برندهای معتبر داخلی و خارجی را خواهید دید. قیمت‌ها در این مرکز خرید کمی بالا هستند. همچنین می‌توانید از کافی‌شاپ‌های این مجتمع در طبقات اول و دوم استفاده نمایید.

 

طبقه سوم، پنجم و ششم مرکز خرید گلسار، مختص دفاتر اداری و تجاری می‌باشد. اما طبقه چهارم بسیار جذاب است؛ زیرا دورتادور آن را رستوران‌های سنتی، بین‌المللی و کافی‌شاپ‌ها احاطه کرده‌اند. حتی می‌توانید برای استراحت و یا صرف غذا از میز و صندلی‌های وسط سالن استفاده نمایید و لحظاتی به‌یادماندنی را با دوستان و همراهانتان سپری کنید.

 

مراکز خرید رشت, مرکز خرید رشت, بازار لباس رشت

مرکز خرید گلسار رشت

 

مرکز خرید برج رشت

مرکز خرید برج  یکی از بلندترین ساختمان‌های تجاری رشت در بلوار گلسار واقع شده است. این برج 12 طبقه، شامل 2 طبقه پارکینگ، یک طبقه سالن بدنسازی برای آقایان و خانم‌ها، یک طبقه کافی‌شاپ، یک طبقه فودکورت، یک طبقه رستوران و 6 طبقه باقی‌مانده تجاری می‌باشند. در فروشگاه‌های این برج انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک و زیورآلات، اکسسوری منزل، اسباب‌بازی، ظروف نقره و... بفروش می‌رسند.

 

سه طبقه بالایی برج گلسار که به رستوران و کافی‌شاپ و فودکورت اختصاص یافته است با دارابودن پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ چشم‌انداز زیبایی از شهر تاریخی و بارانی رشت را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در این مراکز می‌توانید از خوردن انواع غذاهای محلی، بین‌المللی، نوشیدنی‌های سردوگرم و فست‌فود لذت ببرید.

 

پاساژ پله برقی رشت, مرکز خرید گلسار رشت, پاساژ کویتی های رشت

مرکز خرید برج رشت

 

مرکز خرید دیلمان رشت

مرکز خرید دیلمان در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع و در سه طبقه ساخته شده است. این مرکز جدید التاسیس در خیابان دیلمان شهر رشت واقع شده است. به این مرکز خرید هایپرمارکت گیلان مال نیز می‌گویند؛ زیرا در طبقه اول این مجموعه هایپری با این نام وجود دارد. مرکز خرید دیلمان با داشتن 111 واحد تجاری عرضه‌کننده انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی،  لوازم آشپزخانه، وسایل دکوری منزل، اسباب‌بازی، مواد غذایی و... می‌باشد.

 

این مرکز خرید با دارا بودن امکاناتی مانند هایپرمارکت، سالن بازی‌های کامپیوتری گیم استار، پله‌برقی، آسانسور، کافی‌شاپ، فودکورت با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، پارکینگ طبقاتی و...  یکی از بهترین مراکز خرید رشت به‌حساب می‌آید.

 

معروف ترین مرکز خرید رشت, پربازدیدترین مراکز خرید در رشت, مراکز خرید رشت

مرکز خرید دیلمان رشت

 

پاساژ تمدن رشت

اگر دنبال اجناسی می‌گردید که دارای قیمت فوق‌العاده منصفانه‌ای باشند حتماً سری به پاساژ تمدن در محله سبزه‌میدان، رشت بزنید. در پاساژ قدیمی و کوچک تمدن می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم بهداشتی و آرایشی و همچنین کیف و کفش را خریداری نمایید.

 

پربازدیدترین مراکز خرید در رشت, مراکز خرید رشت, مرکز خرید رشت

پاساژ تمدن رشت

 

پاساژ کویتی های رشت

در نزدیکی مراکزی مانند مسجد کاسه فروشان و بازار ماهی‌فروشان پاساژ قدیمی و مشهور کویتی قرار گرفته است. بیشتر فروشگاه‌های این پاساژ مختص پارچه‌فروشان می‌باشند و انواع مختلفی از پارچه‌ها را می‌توانید در مغازه‌های آن پیدا نمایید. پاساژ کویتی با داشتن چند فروشگاه پوشاک و لباس مجلسی زنانه، محبوب بانوان رشت است. این پاساژ در خیابان شریعتی قرار دارد.

 

بازار لباس رشت, مرکز خرید ایرانیان رشت, بازار سنتی رشت

پاساژ کویتی رشت

 

پاساژ علاءالدین رشت

پاساژ علاءالدین شامل 4 طبقه تجاری و خدماتی است که در ضلع جنوبی سبزه‌میدان رشت واقع شده است. این پاساژ بورس وسایل الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، موبایل و لوازم جانبی آن می‌باشد. 3 طبقه اول این واحد تجاری به فروش و تعمیر انواع کامپیوتر، تبلت، موبایل و نرم‌افزارها اختصاص داده شده و در طبقه 4 پاساژ علاءالدین دفاتر تجاری قرار دارند. این پاساژ در نزدیکی موزه مردم‌شناسی و بازار بزرگ رشت واقع شده است.

 

مرکز خرید گلسار رشت, پاساژ کویتی های رشت, معروف ترین مرکز خرید رشت

پاساژ علاءالدین رشت

 

پاساژ گهر رشت

یکی از مراکز خرید تخصصی در زمینه تجهیزات کامپیوتری، وسایل الکترونیکی و تکنولوژی پاساژ گهر است. در این پاساژ می‌توانید انواع کنسول‌های بازی، قطعات کامپیوتر و نرم‌افزارها را خریداری نمایید. همچنین در پاساژ گهر متخصصانی وجود دارند که می‌توانند لپ‌تاپ و کامپیوتر شما را تعمیر کنند. این پاساژ در بلوار انقلاب واقع شده است.

 

پربازدیدترین مراکز خرید در رشت, مراکز خرید رشت, مرکز خرید رشت

پاساژ گهر رشت

 

پاساژ بزرگ‌مهر و بازار موبایل بین‌الملل

اگر به هر علتی در حین مسافرت نیاز به خرید لوازم جانبی موبایل و یا تعمیر آن داشتید می‌توانید به بازار بزرگ‌مهر در خیابان طالقانی رشت سر بزنید. این پاساژ مرکز فروش لوازم برقی و الکترونیکی است.

 

یکی دیگر از مراکزی که در رشت به خرید و فروش موبایل و لوازم جانبی آن می‌پردازند بازار موبایل بین‌الملل است. این پاساژ سه‌طبقه‌ای در بلوار مطهری قرار دارد و در فروشگاه‌های آن می‌توانید انواع برندهای موبایل، قطعات و نرم‌افزارهای آن را تهیه نمایید. همچنین در این مرکز تخصصی امکان تعمیر و عیب‌یابی موبایل توسط متخصصین امکان‌پذیر است.

 

پربازدیدترین مراکز خرید در رشت, مراکز خرید رشت, مرکز خرید رشت

پاساژ بزرگ‌مهر و بازار موبایل بین الملل رشت

 

مرکز خرید منظریه

خیابان منظریة رشت یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های این شهر به‌حساب میاید. در خیابان‌های منظریه مغازه‌ها، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های زیاد و متنوعی وجود دارند و کالاهای متعددی از جمله پوشاک ترک و کره‌ای، کیف و کفش، طلا و جواهر، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی را می‌توانید از آنجا خریداری کنید. همچنین مشهورترین رستوران‌های رشت در این محله قرار دارند.

 

مرکز خرید گلسار رشت, پاساژ کویتی های رشت, معروف ترین مرکز خرید رشت

مغازه های خیابان منظریه رشت

 

گردآوری: بخش گردشگری بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow