رنگ سال 2024 پنتون چیست ؟معرفی رنگ مد سال 2024 توسط شرکت پنتون :رنگ سال 2024 پنتون :معنی رنگ Apricot Crushکاربرد رنگ Apricot Crushترکیبات رنگی Apricot Crush

رنگ سال 2024 پنتون چیست ؟معرفی رنگ مد سال 2024 توسط شرکت پنتون :رنگ سال 2024 پنتون :معنی رنگ Apricot Crushکاربرد رنگ Apricot Crushترکیبات رنگی Apricot Crush
0
معرفی رنگ سال 2024 توسط شرکت پنتون آشنایی با رنگ مد سال 2024   در این مقاله از بیتوت...

معرفی رنگ سال 2024 توسط شرکت پنتون


آشنایی با رنگ مد سال 2024

 

در این مقاله از بیتوته، درباره رنگ سال 2024 پنتون صحبت خواهیم کرد. رنگ سال 2024 پنتون با استفاده از طیفی از رنگ‌های زنده و جذاب، یک احساس شادی و انرژی را به ارمغان می آورد. این رنگ با ظاهری زنده و پویا، به عنوان رنگی است که در سال 2024 مد روز را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

موسسه رنگ پنتون یک سازمان مهم است که از نظریه رنگ برای تفسیر روندها استفاده می کند. آنها برای الهام گرفتن به مد، طراحی و "شرایط اقتصادی-اجتماعی" می پردازند. هر سال پنتون رنگ اصلی خود را انتخاب می کند. در این مقاله با رنگ سال 2024 پنتون آشنا خواهید شد.

 

طراحان داخلی، مشاوران هنر شرکت ها و دیگر متخصصان هنر صنعت زمانی که مشتریانشان در حال تغییر دکوراسیون و خرید آثار هنری هستند و می خواهند بدانند چه چیزی جدید است به پنتون مراجعه می کنند.

 

به عنوان یک هنرمند، اگر اغلب با طراحان داخلی و دکوراتورها کار می کنید، داشتن اطلاعاتی در مورد روند رنگ مفید خواهد بود. وقتی آثار هنری شما و بازار هنری با هم سازگار هستند، راهی برای افزایش فروش آثار هنری شماست.

 

به عنوان مثال، اگر روند رنگ جدیدی اعلام شود، می توانید این اطلاعات را با عکسی از هنر خود با این رنگ به اشتراک بگذارید. از آن در پست های وبلاگ هنری و خبرنامه های ایمیلی خود استفاده کنید و سایر ویژگی های آثار هنری خود را به اشتراک بگذارید. با کلکسیونرهای خود تماس بگیرید و به آنها پیشنهاد دهید با هنر شما که از رنگ استفاده می کند، این رنگ را وارد خانه خود کنند.

 

موسسه پنتون، یکی از بزرگترین و معتبرترین موسسات رنگ در جهان، هر سال رنگی را به عنوان رنگ سال معرفی می کند. این رنگ بر اساس عوامل مختلفی از جمله روندهای مد، طراحی داخلی، هنر و فرهنگ انتخاب می شود. رنگ سال 2024 پنتون، Apricot Crush نام دارد که ترکیبی از رنگ های نارنجی و صورتی است

 

معرفی رنگ بهار سال 1403

رنگ مد سال 1403

 

پنتون رنگ Apricot Crush 2024 را اینگونه توصیف می کند: "تن نارنجی گرم، هم خودجوش و هم مطمئن". شما می بینید که این رنگ در بسیاری از عکس های جدید طراحی داخلی و در باندهای مد در مرکز توجه قرار می گیرد.

 

Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی موسسه رنگ Pantone درباره هفته مد نیویورک می گوید: "رنگ های پاییز/زمستان 2023/2024 فراتر از آنچه ما فکر می کنیم ممکن است ما را وارد این دوره جدید کند و ما را به مکانی می برد که در آن مرزهای زمانی وجود دارد. مکان و هویت دیگر ثابت نیست.»

 

این رنگ سال، چشم‌اندازهایی از برگ‌های پاییزی، غروب‌های باشکوه و بستنی‌های نارنجی خامه‌ای را فرا می‌خواند. بسیاری از رنگ های همسایه آن عبارتند از ترا کوتا، روست و نارنجی سوخته.

 

همانطور که در نقاشی "برگ های پاییزی" جورجیا اوکیف می بینید، ما به سمت این رنگ گرم و پر جنب و جوش و رنگ های مجاور آن سوق داده شده ایم.

 

آشنایی با رنگ سال 2024 پنتون

برگ های پاییزی – دریاچه جورج اثر جورجیا اوکیف، موزه هنر کلمبوس

 

برگ های پاییزی – دریاچه جورج، نیویورک 1924، رنگ روغن روی بوم، اثر جورجیا اوکیف، موزه هنر کلمبوس

 

اگر انتخاب رنگ سال در کارنامه هنری شما نیست یا رنگی نیست که معمولاً برای پالت خود انتخاب می کنید، ناامید نشوید. به هر حال، قبل از اینکه چشمانمان پلک بزنیم، روندها می آیند و می روند و طراحان می گویند که دیوارها و تزئینات خاکستری و سفید همیشه مورد علاقه اکثر صاحبان خانه هستند.

 

همچنین، بسیاری از رنگ‌هایی که قبلاً استفاده کرده‌اید، احتمالاً با رنگ سال پنتون سازگاری زیادی دارند. بنابراین، اگر خریداران آثار هنری شما برای تغییرات تزئینی جدید خود به این سمت می روند، مطمئن هستم که شما هنری دارید که مناسب آنها باشد.

 

معرفی رنگ سال 2024 پنتون

نقاشی از پیر ماتیس، یکی از بنیانگذاران فوویسم

 

نقاشی از هانری ماتیس، یکی از بنیانگذاران فوویسم. این نقاشی حاوی رنگ سال پنتون با رنگ های متضاد دیگر است.

 

در نقاشی بالای ماتیس، استفاده او از رنگ کنتراست شدیدی را با تن های رنگی سردتر صورتی، سبز و آبی ایجاد می کند.

 

خوش بگذره! استفاده از رنگ را در مقادیر کم برای زیبایی و تغییر در نظر بگیرید و ممکن است در سال 2024 چالش خلاقانه جدیدی برای شما ایجاد کند و فروش آثار هنری شما را افزایش دهد و این همیشه یک ایده خوب است.

 

رنگ Apricot Crush نمادی از آرامش، خوش بینی و خلاقیت است. این رنگ گرم و دلپذیر، می تواند احساس آرامش و شادی را در افراد ایجاد کند. همچنین، این رنگ نشان دهنده ی خلاقیت و نوآوری است.

 

رنگ Apricot Crush می تواند در زمینه های مختلف از جمله مد، طراحی داخلی، هنر و تبلیغات استفاده شود. در زمینه مد، این رنگ می تواند در لباس ها، کیف و کفش، جواهرات و لوازم جانبی مورد استفاده قرار گیرد. در زمینه طراحی داخلی، این رنگ می تواند در دکوراسیون خانه، مبلمان، وسایل تزئینی و لوازم خانگی استفاده شود. در زمینه هنر، این رنگ می تواند در نقاشی، مجسمه سازی، موسیقی و ادبیات مورد استفاده قرار گیرد. در زمینه تبلیغات، این رنگ می تواند برای ایجاد احساس آرامش، خوش بینی و خلاقیت در مخاطبان استفاده شود.

 

رنگ Apricot Crush با رنگ های مختلفی ترکیب می شود. ترکیب این رنگ با رنگ های سفید، خاکستری و سیاه، می تواند ظاهری مدرن و مینیمال ایجاد کند. ترکیب این رنگ با رنگ های زرد، نارنجی و قرمز، می تواند ظاهری گرم و صمیمی ایجاد کند. ترکیب این رنگ با رنگ های سبز، آبی و بنفش، می تواند ظاهری ملایم و آرامش بخش ایجاد کند.

 

معرفی رنگ سال 2024 توسط شرکت پنتون

آشنایی با رنگ سال 2024 پنتون

 

رنگ سال 2024 چیست

رنگ سال 2024 پنتون چیست

 

رنگ مد سال 2024

معرفی رنگ سال 2024 توسط شرکت پنتون

 

آشنایی با رنگ مد سال 2024

رنگ سال 2024 چیست

 

رنگ مد سال 2024-1403

رنگ مد سال 2024

 

رنگ مد سال 1403

آشنایی با رنگ مد سال 2024

 

معرفی رنگ بهار سال 2024

رنگ مد سال 2024-1403

 

معرفی رنگ بهار سال 1403

رنگ مد سال 1403

 

معرفی رنگ بهار سال 2024

رنگ مد سال 2024-1403

 

گردآوری : بخش مد بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow