مهم ترین نکات در انتخاب رنگ مو برای عروسی رنگ مو کاراملی؛ انتخاب همه فن حریف نکته مهم؛ سلامت و تقویت مو روتین تقویتی و مراقبتی  چند هفته قبل از عروسی موهای خود را رنگ کنیم؟ مدل مو عروس و انتخاب رنگ مناسب با آن رنگ مو مناسب فرمالیته و عروسی

 مهم ترین نکات در انتخاب رنگ مو برای عروسی رنگ مو کاراملی؛ انتخاب همه فن حریف  نکته مهم؛ سلامت و تقویت مو  روتین تقویتی و مراقبتی  چند هفته قبل از عروسی موهای خود را رنگ کنیم؟  مدل مو عروس و انتخاب رنگ مناسب با آن  رنگ مو مناسب فرمالیته و عروسی
0
راهنمای کامل انتخاب رنگ مو برای عروسی   مراسم عروسی یکی از خاطره‌انگیزتر...

راهنمای کامل انتخاب رنگ مو برای عروسی


 

مراسم عروسی یکی از خاطره‌انگیزترین و به‌یادماندنی‌ترین مراسم دوران زندگی هر فردی است. حتی پس از چندین سال نیز نقش مهم این مراسم در ذهن افراد کم‌رنگ نمی‌شود. تصاویر به‌یادگارمانده از مراسم عروسی نیز سال‌ها برای شما خاطره می‌سازند. شاید همین توجه به جزئیات است که باعث شده برای مراسم عروسی هیچ چیزی را از قلم نیندازید.

 

انتخاب رنگ مو برای عروسی ترفندهایی دارد که ما سعی داریم در این مقاله به آن اشاره کنیم. به‌جرئت می‌توان گفت که هیچ‌کس رؤیای این را ندارد که در روز عروسی خود از رختخواب بلند شود، در آینه نگاهی بیندازید و ببیند که های‌لایت موهایش سه درجه تیره‌تر از آنچه در نظر گرفته شده است به نظر می‌رسد.

 

به همین دلیل، وقتی نوبت به انتخاب بهترین رنگ مو برای عروسی می‌رسد، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. رنگ پوست و رنگ لباس شما در انتخاب رنگ مو و همچنین میکاپ شما بسیار موثر است. به این موضوع دقت کنید که سفیدی رنگ لباس‌های عروس، دارای تناژ و شاین متفاوتی است. لباس‌های عروس‌ سفید گچی، استخوانی و عاجی در کنار رنگ موهای گرم بسیار دلنواز تر به نظر می‌آیند. از سوی دیگر لباس‌هایی که براق‌تر هستند در کنار رنگ‌هایی با تناژ سرد نمایی جذاب‌تر دارند. ولی اگر پوست شما تناژ سرد دارد بهتر است از رنگ موهای گرم استفاده کنید. همچنین اگر عروسی با پوست برنزه و گرم هستید، بهتر است به سراغ انتخاب رنگ‌های روشن و سرد بروید.

 

 

مهم ترین نکات در انتخاب رنگ مو برای عروسی

 

یکی از بهترین رنگ موهایی که می‌تواند سایه جذاب و دلنشینی در‌کنار رنگ پوست شما ایجاد کند، رنگ موی کاراملی است. کاراملی سایه رنگی گرمی دارد و معمولا به راحتی با تم رنگی پوست سرد، گرم و خنثی ست می‌شود. به علاوه این رنگ مو، می‌تواند به موهای شما عمق و بعد ببخشد و آن را درخشان و سالم نشان دهد.

 

رنگ موی کاراملی علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند در عکس‌هایتان عالی به نظر برسید، جزو رنگ موهایی است که از مد نمی افتد و انتخاب عالی برای عروس‌هایی است که می‌خواهند ظاهری شیک و تا حدودی کلاسیک داشته باشند.

 

البته اگر دوست ندارید که موهایتان را کامل رنگ کنید، استفاده از تکنیک‌های مختلف و به روز مانند آمبره، سان لایت، بیبی لایت، کالر ملتینگ و ... با استفاده از رنگ کاراملی، نتیجه‌های متفاوت و خاصی برایتان خواهد داشت. برای اجرای این تکنیک ها حتما با آرایشگر‌تان مشورت کنید و برای اجرا هم به سراغ متخصص بروید.

 

رنگ موی کاراملی علاوه بر جذابیت و زیبایی، به دلیل ظاهر کلاسیک و ظریفش، یکی از رنگ‌های پرطرف‌دار میان نوعروسان است. اگر مراسم در تالار با فضای بسته برگزار می‌شود یا برای عکاسی به فضای باز می‌روید و در معرض نور طبیعی خورشید قرار می‌گیرید، رنگ موی کاراملی در هر دو نور جلوه خود را حفظ می‌کند. به این ترتیب این انتخاب تضمین می‌کند که برای سال‌های آینده با علاقه به عکس‌های عروسی خودتان نگاه کنید.

 

یکی از نکات هم برای انتخاب رنگ موی مناسب برای عروسی، توجه به کیفیت و نوع رنگ موی شما است. بهتر است به سراغ برندهای شناخته شده و به خصوص بدون آمونیاک بروید. همان طوری که احتمالا شما هم به خوبی می‌دانید، آمونیاک، می‌تواند به ساقه مو و پوست سر آسیب برساند. استفاده از رنگ موی حاوی آمونیاک قطعا منجر به خشکی، شکستگی و وز موها می‌شود. در صورتی که با انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک، می‌توانید بدون به خطر انداختن سلامت موهای خود به نتایج دلخواه برسید.

 

رنگ مو مناسب فرمالیته و عروسی

 

برای داشتن موهای شاداب و سلامت بهتر است حداقل یک ماه قبل از عروسی روتین کاملی برای مراقبت و تقویت موهای خود در نظر بگیرید. محصولات مغذی از جمله روغن آرگان، مواد ترمیم‌کننده حاوی کراتین و… می‌توانند نقش مهمی برای سلامت موهایتان ایفا کنند. استفاده از شامپوهای فاقد سولفات نیز سبب افزایش ماندگاری رنگ مو شما می شود. این نکته را به‌خاطر داشته باشید که هیچ رنگ مویی براقیت و درخشندگی طبیعی موها را بازسازی نمی‌کند.

 

در بیشتر موارد، دو هفته قبل از مراسم اصلی زمان مناسبی برای رنگ موی عروس است.البته به به این نکته توجه کنید که بیشتر رنگ موهای روشن، مش یا های‌لایت‌ها پس از چندین مرتبه شست‌وشو نیاز به رنگساژ دارند. پس حتماً قبل از انتخاب رنگ مو، زمان‌بندی مراسم‌های خود را در نظر بگیرید. همچنین اگر تصمیم به کوتاهی یا مرتب‌کردن موهای خود دارید، قبل از رنگ‌کردن موها آن را کوتاه کنید.

 

نکته مهم دیگری که در مورد انتخاب رنگ موی مناسب برای عروس خانم‌ها وجود دارد، در نظر گرفتن مدل شینیون و تاج انتخابی است. این نکته را به یاد داشته باشید که موهای تیره و باز، صورت شما را محو می‌کند؛ ولی موهای روشن، با انواع هایلات یا مش، در مدل موهای باز جذابیت خود را چندین برابر نمایش می‌دهند. نکته دیگر اینکه در شینیون‌های جمع، رنگ‌های یکدست نمای بهتری دارند ولی در همین فرم شینیون، مش یا هایلات‌ها به‌سختی دیده می‌شوند.

 

یکی از مسائلی که افراد کمتری به آن توجه می‌کنند مراسم قبل و بعد از عروسی است. اگر مایل هستید که در مراسم‌ها و یا فرمالیته عکاسی قبل از عروسی ظاهری متفاوت با روز مراسم اصلی داشته باشید، می‌بایست رنگ مویی انتخاب کنید که تناژ آن را به‌راحتی عوض شود. به همین دلیل بهتر است از انتخاب رنگ‌های خیلی تیره و یا خیلی روشن پرهیز کنید. چون تغییر رنگ موهایی از این دست آن هم در فاصله کوتاه، بدون شک، آسیب خیلی زیادی به موهایتان وارد می‌کند.

 

انتخاب بهترین رنگ مو برای عروسی تصمیم مهمی است که نباید آن را ساده گرفت. انتخاب خانواده رنگ موی رنگ موی کاراملی و البته بدون آمونیاک، با طیف وسیعی از رنگ‌های پوست و لباس‌های عروس سازگار است. فراموش نکنید در صورتی که احساس سردرگمی دارید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید حتما به توصیه‌های میکاپ‌کار و پیشنهادهای او اطمینان کنید.

  

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow