آرایش چشم ساده و ملایم دخترانه


			
		آرایش چشم ساده و ملایم دخترانه
0
مدل آرایش چشم دخترانه   امروزه، آرایش دخترانه ملایم که به آرایش لایت اروپای...



مدل آرایش چشم دخترانه

 

امروزه، آرایش دخترانه ملایم که به آرایش لایت اروپایی هم معروف است دارای طرفداران بسياري در همه جای دنیاست. این سبک از آرایش به علت این که حالت طبیعی صورت را حفظ می کند، قابل استفاده ترین نوع آرایش در همه جا بوده و به سادگی قابل اجرا است.

نکته مثبت این نوع از آرایش، طبیعی بودن آن است که حالت زننده ای را برای صورت ایجاد نمی کند. در این قسمت نمونه های زیبا و جذابی از آرایش ملایم چشم را مشاهده خواهید کرد.

 

آموزش آرایش دخترانه به شما می آموزد که چه طور با استفاده از لوازم آرایشی عیب های صورت را پوشانده و چهره خویش را به صورت طبیعی زیبا و جذاب کنید. در این سبک هدف به نظرآمدن آرایش روی صورت نیست بلکه تنها می خواهیم با اندکی آرایش ملایم ظاهر را مرتب تر نشان داده و با مخفی کردن عیب هایی مانند :جوش سر سیاه، کک و مک، زردی پوست و سیاهی زیر چشم؛ زیبایی چهره را دو چندان کنیم. اغلب خانم‌ها از این سبک آرایشی برای محل کار، دانشگاه، خرید و یا میهمانی های ساده استفاده می کنند.

 

آرایش چشم ساده و شیک

 

پوشانیدن نواحی تیره

هدف از انجام این مرحله، یکسان کردن رنگ نواحی اطراف چشم است. کانسیلر را با استفاده از یک پد یا با انگشت یا با قلمو، بصورت سه نقطه در نزدیکی چشم قرار دهید. از گوشه داخلی چشم که قدری تیره تر است شروع کنید و آنگاه قسمت زیر چشم و سومین نقطه را در گوشه خارجی چشم قرار دهید. باید با انگشت، کانسیلر را محو کنید. درصورتی که هنوز نقاط تیره وجود دارد ، یکبار ديگر مرحله فوق را تکرار کنید.

 

زدن پرایمر روی پلک

پرایمر به فیکس شدن و ماندگاری آرایش کمک می کند؛ همینطور راز ماندگاری سایه روی چشم، استفاده از پرایمر است، چراکه سایه را از رطوبت و باران و گریه و حتی خواب شبانه حفظ می کند. برای زدن پرایمر، خيلي ساده روی هر پلک پرایمر زده و آنرا پخش کنید.

 

از یک قلم موی تمیز کمک بگیرید و از گوشه بالایی پلک خود، با حرکات دایره ای سایه چشم را پخش کنید. چند بار این مرحله را تکرار کنید تا آرایش تان کاملاً طبیعی بنظر برسد. آنگاه یک خط نازک با چشم روی پلک بالایی خویش بکشید. برای داشتن آرایش چشم ساده و طبیعی، سعی کنید خط چشم ضخیم کشیده نشود. درصورتی که در کشیدن خط چشم تازه کار هستید و کشیدن خط چشم صاف و تمیز برای شما دشوار است، بهتر است از خط چشم مدادی استفاده کنید.

 

آرایش چشم دخترانه , مدل آرایش چشم دخترانه

آرایش چشم دخترانه

 

سایه چشم

سایه چشم برای آرایش چشم ها بسیار خوب است؛ برای این که رگ ها و خطوط پلک را محو نموده و سبب زیبایی بیشتر چشم ها می شود.

 

برای ایجاد ماندگاری بیشتر میتوانید چند سایه را باهم ترکیب کنید. میتوانید با رنگ شبیه پلکتان آغاز کنید و از سمت پلک به طرف برجستگي زیر ابرو، رنگ را تغيير دهید.

 

یک سایه ملایم روی پلک ها بزنید. این رنگ را با یک رنگ تیره تر در ناحیه داخلی پلک( نزدیک مژه ها ) ترکیب کنید.

 

آرایش چشم دخترانه , مدل آرایش چشم دخترانه

عکس آرایش چشم دخترانه

 

خط چشم

استفاده از خط چشم های مدادی ساده تر است. درصورتی که موهای بلوند یا قرمز دارید سعی کنید، از خط چشم های قهوه ای استفاده کنید. خط چشم مشکی در آرایش افرادی که رنگ موی روشنی دارند بیشتر جلب توجه می کند. اگر جدیدا شروع به یادگیری خودآرایی نموده اید ممکن است کشیدن خط چشم دشوار باشد، مخصوصا اگر بخواهید خط چشم شما کاملاً طبیعی و تمیز کشیده شود.

 

خط چشم را از گوشه داخلی به طرف گوشه خارجی چشم بکشید. خط چشم پایین را هم به همین ترتیب بکشید. خط پایین را با انگشت یا یک گوش پاک کن قدری محو کنید تا خيلي برجسته و پررنگ بنظر نرسد.

 

برای چشم های مشکی، قلمو را به یک سایه تیره اغشته کنید و آنرا در امتداد پلک بالا و پلک پایین بکشید. قرار نیست یک خط پررنگ ایجاد کنید، تنها باید یک هاله تیره در نزدیکی چشم ایجاد شود.

 

آرایش چشم دخترانه , مدل آرایش چشم دخترانه

آرایش چشم ساده دخترانه

 

فر کردن مژه ها  

فر کردن مژه حتی در مورد مژه های بلندتر هم باعث زیبایی و برجستگي بیشتری می شود. برای ایجاد تأثیر مناسب، چند مرتبه فرمژه را روی مژه ها قرار داده و تا حداکثر سه ثانیه نگه دارید.

 

مژه های بلند و چشم های جادویی

گاهی برای این که آرایشتان بسیار طبیعی تر باشد از مژه های مصنوعی استفاده کنید ولی باید دقت داشته باشید که این مژه مصنوعی دارای تارهای باریک و طبیعی بوده و در کنار آن از هیچگونه آرایشی برای چشم ها استفاده نکنید. این مژه ها ، چشم های شما را زیباتر، طبیعی تر و جادویی نشان خواهند داد.

 

خط چشم سفید

خط چشم سفید را میتوانید در کنار تمام آرایش ها استفاده کنید. این خط چشم علاوه براینکه، سبب می شود چشم هایتان درشت تر و زیباتر دیده شود، خستگی و کسالت را نیز از چشم ها دور می کند.

 

آرایش چشم دخترانه , مدل آرایش چشم دخترانه

آموزش آرایش چشم دخترانه

 

نکات داشتن آرایش چشم دخترانه و ساده

- از سایه چشم با رنگ های طبیعی استفاده کنید

 

- اگر آرایش چشم ساده را می پسندید از سایه چشم اکلیلی در طول روز استفاده نکنید.

 

- قهوه ای، عسلی و کرم بهترین رنگ هایی هستند که در آرایش چشم ساده میتوانید استفاده کنید.

 

- رنگی را انتخاب کنید که قدری تیره تر یا روشن تر از تن پوست شما باشد. چنانچه رنگ چهره شما تیره است، سایه چشم قدری روشن تر برای شما کاملاً مطلوب است. و درصورتی که پوست روشنی دارید میتوانید از سایه های چشم روشنتر و تیره تر از رنگ پوست خود استفاده کنید.

 

- حتی رنگ های طبیعی هم درصورتی که درست انتخاب نشوند میتوانند عجیب و غریب بنظر برسند و آرایش شما مطلوب جلوه نکند.

 

- گوشه داخلی چشم خویش را با سایه رنگ روشن هایلایت کنید.

 

- یک سایه چشم روشن مثل، سفید یا طلایی انتخاب کنید و با یک قلم مو سایه را به گوشه داخلی چشم خود تا نزدیک مجرای اشک بزنید. توجه به این جزئیات کوچک میتواند سبب شود که چشم های شما درشت تر به نظر برسند.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow