ترکیب رنگ موی زیتونی بدون دکلره


			
		ترکیب رنگ موی زیتونی بدون دکلره
0
فرمول رنگ موی زیتونی بدون دکلره   رنگ موی زیتونی از رنگ‌های زیبا و پرطرفداری...



فرمول رنگ موی زیتونی بدون دکلره

 

رنگ موی زیتونی از رنگ‌های زیبا و پرطرفداری است در بین خانم‌ها، که اغلب وقتی این رنگ را روی موی بدون دکلره می‌گذارند نتیجه‌ی مورد نظرشان را به دست نیاورده و رنگ مویی نزدیک به قهوه‌ای حاصل می‌شود. اگر شما هم قصد زیتونی کردن موهای خود بدون دکلره را دارید، این قسمت از بیتوته را از دست ندهید تا با فرمول رنگی ترکیبی که برای داشتن رنگ موی زیتونی، ما در اختیارتان قرار دادیم، رنگ مویی کاملا مشابه نظرتان روی موهایتان داشته باشید.

رنگ موی زیتونی

درست است که روشن کردن مو با دکلره چیز دیگری است و موجب زیباتر شدن رنگ مو می شود اما این روش چندان مناسب نیست و موجب آسیب جدی مو می شود. اغلب خانم ها به خاطر عوارضی که دکلره برای سلامت پوست و مو دارد تمایلی به دکلره کردن موهای خود ندارند.

 

دکلره کردن موها باعث وارد شدن آسیب های جدی به مو می شود. دکلره کردن باعث خشکی موها شده و در دراز مدت ظاهر نازیبایی از موها را نیز در پی دارد. بنابراین بهتر است از رنگ موهایی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید که نیاز به دکلره ندارند.

 

رنگ موی زیتونی از رنگ موهای زیبا و شیک برای سنین مختلف است که اغلب با دکلره از سوی آرایشگران پیشنهاد می‌شود و یا اگر بدون دکلره انجام شود نتیجه دلخواه به دست نمی‌آید.

 

اگر شما تمایل به تغییر رنگ موی خود بدون آسیب رساندن به آن دارید، رنگ زیتونی پیشنهاد مناسبی است که در این مقلاله ما به فرمول رنگ موی زیتونی بدون دکلره پرداخته‌ایم.

 

فرمول ترکیبی رنگ زیتونی (بدون دکلره)

- رنگ موی زیتونی روشن احتیاج به موهای روشن یکدست دارد پس موهایتان را با رنگ موی 000 و یا E20 روشن کنید.

 

- بعد از روشن شدن مو رنگ موی زیتونی و یا همان M با شماره های ( 5 , 90.01 , 10 ) را با یک بند انگشت واریاسیون سبزو یک بند انگشت واریاسیون نقره ای مخلوط کرده و اکسیدان شماره 2 به اندازه دو برابر رنگ مورا به آن اضافه می کنیوم.

 

- سپس موها را تقسیم بندی کرده و رنگ مو را به صورت کامل به همه‌ی قسمت‌های مو بگذارید و با کلاه رنگ به خوبی موهای آغشته به رنگ را بپوشانید.

 

- پس از گذشت 30 دقیقه موها را آبکشی کنید.

رنگ موی زیتونی,رنگ موی زیتونی بدون دکلره,رنگ موی ترکیبی زیتونی

رنگ موی زیتونی

 

• میزان رنگ بسته به حجم موهایتان دارد و میزان رنگ ها را با توجه به نسبت داده شده می‌توانید در هر اندازه که می‌خواهید ترکیب کنید.

 

• اگر مو های شما دارای رنگدانه قرمز می باشد از واریاسیون سبز به میزان 1 بند انگشت بیشتر در ترکیب خود  استفاده نمایید.

 

• ریشه‌ی مو اغلب زودتر از ساقه رنگ می‌گیرد بنابراین بهتر است برای داشتن رنگی یکدست، از این رنگ ابتدا روی ساقه های مویتان بگذارید و بعد از سپری شدن 15 دقیقه، ریشه ی مویتان را رنگ کنید.

 

• توجه داشته باشید که رنگ کردن مو نیاز به مهارت دارد. اگر رنگ مویی با فرمول مناسب هم داشته باشید آما آن را به نحوه‌ی درستی روی موهایتان نزنید، نمی‌توانید نتیجه‌ی مطلوبی به دست آورید. پس بهتر است اگر خودتان مهارت کافی ندارید از شخص دیگری برای رنگ کردن موهایتان کمک بگیرید.

 

• زمان ماندن رنگ مو روی سر نیز حائز اهمیت است. اگر مدت زمان کمی رنگ روی موهایتان باشد، موها به خوبی رنگ نگرفته و اگر مدت زمان زیادی باشد موها دچار آسیب دیدگی می‌شوند. البته برخی از موها دارای جنسی ذخیم و رنگدانه‌هایی قوی هستند که بد رنگ می‌گیرند، در این صورت نهایتا 10 تا 15 دقیقه رنگ باید بیشتر روی موها باشد.

 

• بهتر است تا حداقل 24 ساعت موها را با شامپو شستشو ندهید و موهایتان را آبکشی ساده کنید. و همچنین بعد از رنگ کردن مو به علت از دست رفتن رطوبت مو و خشکی آن از انواع شامپوها و ماسک‌های تقویتی و نرم کننده استفاده کنید.

 

• اگر طبق این فرمولها پیش بروید و ترکیب ها را دقیقا روی موهای طبیعی تان بگذارید قطعا به رنگ دلخواهتان خواهید رسید اما توجه داشته باشید که اگر موهایتان رنگ یکدستی ندارد و موی طبیعی نیست لازم است حتما قبل از رنگ کردن موهایتان با یک متخصص در زمینه ی رنگ مو مشورت کنید تا راه حلی ارائه دهد که رنگ موهایتان اختلالی در رنگ مورد نظرتان ایجاد نکند.

 

مدل‌های رنگ موی زیتونی

رنگ موی زیتونی,رنگ موی زیتونی بدون دکلره,رنگ موی ترکیبی زیتونی

مدل رنگ موی زیتونی

 

رنگ موی زیتونی,رنگ موی زیتونی بدون دکلره,رنگ موی ترکیبی زیتونی

ترکیب رنگ موی زیتونی

 

رنگ موی زیتونی,رنگ موی زیتونی بدون دکلره,ترکیب رنگ موی زیتونی

رنگ موی زیتونی بدون دکلره

 

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow