تفاوت کاشت مو به روش های مختلف


			
		تفاوت کاشت مو به روش های مختلف
0
تعريف گرافتاگر با ذره بين به دقت به موهاي جلو و يا پشت سر نگاه كنيد متوجه می شو¡...



تعريف گرافت
اگر با ذره بين به دقت به موهاي جلو و يا پشت سر نگاه كنيد متوجه می شويد كه تعدادی از موها به صورت تك شاخه، تعدادی به صورت دو شاخه، تعدادی به صورت سه شاخه و بعضا تعدادی نيز به صورت چهار شاخه از پوست خارج شده اند. به هر يك از اين دسته های يك تا چهار تای گرافت گفته می شود . يعنی هر گرافت عبارتست از يك يا چند پياز مو كه ساقه ی انها از يك نقطه از پوست خارج شده اند.
 

کاشت مو,روشهای کاشت مو,کاشت مو به روش SUT

 

کاشت مو به روش SUT
پس از اینکه روش های رایج و سنتیکاشت مو(FIT  و FUT) به دلیل مشکلاتی همچون جراحی های طولانی، درد های بسیار، خونریزی های پی در پی، دوران نقاهت طولانی و ... را داشت در سطح دنیا منسوخ شد، کاشت مو به روش SUT معرفی شده و هم اکنون بهترین و جدیدترین روش کاشت مو محسوب می شود.

جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو SUT می باشد که این روش آخرین متد کاشت مو به شمار می رود که تفاوت آن با روش های ریج و سنتی همانند FIT و FUT در این می باشد که در این متد تا 14000 تار موی واقعی را در یک جلسه می توان برداشت کرد و کاشت و اینکه برداشت در این روش با دستگاه اتوماتیک انجام می شود که بدون جراحی ، بدون درد ، بدون بیهوشی بوده و همچنین دوران نقاهت و عوارض ندارند


کاشت موی زنده به روش SUT که بنیانگذار آن در ایران مرکز تخصصی موی رنسانس می باشد تمام نواقص و عیوب روش های قبلی را از بین برده است و آن ها را به نقطه قوت روش تبدیل کرده است یکی از این عوامل خط رویش فرد بوده که در روش کاشت مو SUT این خط رویش به شکل کاملا طبیعی می باشد ولی این موضوع در روش های قبل کاملا مشهود بود که پس از دیدن فرد از روی خط رویش آن کاملا متوجه می شوید که فرد کاشت مو انجام داده است .

 
کاشت ابرو به روش SUT
در کاشت ابرو به روش SUT  اولین مرحله ، طراحی و زاویه سازی ابرو ها میباشد که علاوه بر چهره سازی، زاویه دهی هم صورت می گیرد  .مرحله بعدی از کاشت ابرو برداشت گرفت ها می باشد که با استفاده از دستگاه انجام می گردد.


شایان ذکر است مزیت استفاده از دستگاه در تکنیک SUT و FUE برداشت سالم گرفت ها و همچنین آسیب نرسیدن به گرفت ها می باشد.


مرحله سوم در کاشت ابرو پیوند زدن گرفت ها می باشد در این مرحله می توان تا 3 برابر روش های رایج و سنتی گرفت ها را پیوند زد و همچنین فاصله گرفت های کاشته شده در این تکنیک استاندارد و کاملا طبیعی می باشد.


ریزش ابرو ها بعد از کاشت ابرو تا دو هفته اول بسیار طبیعی بوده و پس از 3 ماه شروع به جوانه زدن می کند و سپس تا 9 ماه شروع به رشد کرده و تا ماه دوازدهم تکمیل می شود.

روش کاشت مو,پیوند مو,کاشت مو به روش FUT


تفاوت کاشت مو به روش  SUT با کاشت مو به روش های FUT و کاشت مو به روش FIT:
1-در کاشت مو به روش SUT تمامی مراحل کاشت مو در یک جلسه بطور کامل انجام می شود ولی در کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FIT حداقل نیاز به چند جلسه متوالی یا متناوب است.


2- یکی از ویژگی های کاشت مو به روش SUT این موضوع است که تمامی مراحل برداشت گرافت ها از ناحیه دهنده و کاشت به ناحیه گیرنده با دستگاه های تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین پوست و مو انجام می شود این مساله در حالی است که در کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT مراحل برداشت مو و کاشت مو توسط انسان انجام شده و تمامی مراحل آن توسط تکنسین ها انجام می شود.


3- مورد سوم رعایت اصول بهداشت است که خیلی حایز اهمیت می باشد یکی از این فاکتور ها که کاشت مو به روش SUT را با کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT متمایز ساخته تعبیه محفظه ای داخل دستگاه است که تمام گرافت ها که توسط دستگاه برداشته شده در آن محفظه نگهداری شده، بدون دخالت دست.


4- مهمترین نکته در کاشت مو تراکم مو هست، که متاسفانه در کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT خیلی خیلی پایین است ولیکن در کاشت مو به روش SUT تراکم فوق العاده بالای آن باعث تعجب می شود.
 

روش های کاشت مو,پیوند مو,کاشت موی سر


5- اکثر مراجعه کنندگان به مرکز فوق تخصصی مو این موضوع را ابراز می کنند که آیا کاشت مو به روش SUT همانند کاشت مو به روش  FUT و کاشت مو به روش FIT جراحی ، خونریزی و درد شدید دارد؟ در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که یکی از افتخارات این روش کاشت مو بدون جراحی، درد و خونریزی بودن این روش منحصر به فرد است.


6- دوران نقاهت بعد از انجام کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FIT از اصلی ترن مشکلات بشمار می آید که باعث می شود بیمار حتی در محل کار و حضور در جوامع مختلف دچار مشکل شود در حالیکه در کاشت مو به روش SUT عاملی به نام دوران نقاهت به هیچ عنوان نداریم یعنی فرد بعد از کاشت مو به روش SUT فردای آن روز می تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد.


7- به روز بودن و پیشرفت تکنولوژی همیشه دقت در ظرافت کار را ثابت کرده است در کاشت مو به روش FIT و  کاشت مو به روش FUT برداشت تمامی بافت های زیر فلپ حتی غالبا غیر لازم برای برداشت مو و کاشت مو می باشد را نیز برداشت می کنند که بعد از مدتی شاهد بجا ماندن خط اسکار در پشت سر بیمار هستیم.


8-از دیگر مزایای منحصر به فرد در کاشت مو به روش SUT خط رویش بسیار طبیعی است که برخلاف کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT که جلوی موها به شکل عروسکی و یک دست است در کاشت مو به روش SUT این موها و خط نا منظم است که باعث می شود طبیعی دیده شود.

 
در کلینیک تخصصی موی رنسانس کاشت موی سر ، کاشت ابرو ، کاشت ریش و ترمیم مو انجام می کلینیک رنسانس  بنیانگذار کاشت مو به روش SUT و همچنین ترمیم مو به روش HRT در ایران می باشد که در طول  سال تجربه توانسته است بالغ بر 10000 مورد کاشت مو و ترمیم مو را انجام دهد و این افتخار را دارد که اکثر مراجعین به این کلینیک از طرف مراجعین قبلی می باشند که نشان دهنده رضایت قطعی آنهاست.


کلینیک تخصصی موی رنسانس
آدرس: میدان ولیعصر – جنب سفارت عراق – ساختمان مینو – طبقه چهارم – واحد 402
تلفن: 02188909050 – 02122088210
مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ : 09122115442
وبسایت : www.hrthair.com
www.suthair.com           

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow