ماهیت درونی خود را با این تست روانشناسی بشناسید کارتی را انتخاب کنید که ماهیت واقعی شما را نشان دهد؟


			
		ماهیت درونی خود را با این تست روانشناسی بشناسید
		کارتی را انتخاب کنید که ماهیت واقعی شما را نشان دهد؟
0
یکی از کارتها را انتخاب کنید تا ماهیت درونی خود را بشناسید   در اینجا شما میت&#...



یکی از کارتها را انتخاب کنید تا ماهیت درونی خود را بشناسید

 

در اینجا شما میتوانید با انتخاب یک کارت به ماهیت واقعی خود پی ببرید و با قدرت و شادی نهفته در خود آشنا شوید. انتخاب هرکدام از این کارت ها ذات واقعی شما را در طبیعت مشخص می کند.
1. کارت پری (مثلث بنفش)

کارت پری، ماهیت واقعی شما قدرت و شادی است و حتی اگر گاهی اوقات شرایطی وجود دارد که خارج از کنترل هستند و ایمان، خوش بینی و میل شما به پیشرفت را به طور کامل آزمایش می کنند،مهم است که ذات نور خود را به خاطر بسپارید. زندگی صدها موقعیت دارد که هر روز می آیند و می روند، مهم این است که آنچه یاد میگیرید برای همیشه با شما می ماند.طبعیت شما قدرت و شادی است.

 

شما این قدرت را دارید که هر روز زیبا ترین روزی را که خواهید داشت بسازید، پس امروز به اسمان نگاه کنید و با عشق تصدیق کنید که زمان حال را دوست دارید و خود را با میل به همه چیزهای خوب فرافکنی کنید.

 

2. کارت قدرت (مربع سبز)

ماهیت واقعی شما عشق است که بزرگترین نیروی جهان است. بسیاری از اوقات راه پیش رو طولانی به نظر می رسد که احتمالاً گاهی اوقات این سوال برای شما پیش می آید که چرا با وجود اینکه برای مدت طولانی پیاده روی کرده اید، هنوز معمولاً به مقصد مورد نظر نرسیده اید.

نکته مهم این است که درک کنید که اراده شما بسیار زیاد است، که با عشق برای افرادی که دوستشان دارید کار می کنید، و برای همه کسانی که در زمان حال تلاش می کنند و تجربه کسب می کنند، به زودی زمان برداشت و استفاده از آن تلاش ها و تجربیات فرا می رسد.

 

3. کارت امید (دایره سبز)

ذات واقعی شما مهربانی و سخاوت است. شما کارهای زیادی برای دیگران انجام دادید زیرا قلب شما همیشه صمیمانه برای کمک به دیگران آماده است. شما درک میکنید که یک عمل محبت آمیز می تواند زندگی یک فرد را روشن کند و امروز ما به شما می گوییم که زمان آن است که زندگی خود را روشن کنید.

 

جهان توسط قوانین تعادل اداره می شود، زمان آن فرارسیده است که به خود اجازه دهید تا پاداش آسمانی را که شخصا برای شما در نظر گرفته شده است دریافت کنید. همه خوبی ها باید در زندگی شما بیاید،فقط زمانی که اجازه دهید.

اگر می خواهید عشق،پول، رفاه و خوشبختی وارد زندگی روزمرتان شود باید احساس کنید که ارزش آنها را دارید.

 

گردآوری : بخش روانشناسی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow