1. تشک هیبریدی الگانس2. تشک بدون فنر لکسوس3. تشک بدون فنر پرمیوم4. تشک بدون فنر استلا5 نکته مهم هنگام انتخاب تشک نوجوان

1. تشک هیبریدی الگانس2. تشک بدون فنر لکسوس3. تشک بدون فنر پرمیوم4. تشک بدون فنر استلا5 نکته مهم هنگام انتخاب تشک نوجوان
0
معرفی 4 مدل از بهترین تشک ها برای نوجوان در 1402 بهترین تشک ها برای نوجوان   بر ک...

معرفی 4 مدل از بهترین تشک ها برای نوجوان در 1402


بهترین تشک ها برای نوجوان

 

بر کسی پوشیده نیست که نوجوانان به خواب خوب و کافی نیاز دارند؛ اینگونه می توانند بهترین عملکرد مغز و تصمیم گیری را برای کشف بهترین مسیر زندگی خود را بیابند. اگر والدین یا قیم نوجوانی هستید که خوب نمی خوابد، تشک او ممکن است بخشی از دلیل آن باشد. واقعیت این است که برخی از تشک ها برای نوجوانان بهتر از بقیه هستند. و یک خواب آرام شبانه برای رشد و سلامت نوجوان شما بسیار مهم است.

 

انتخاب تشک مناسب برای نوجوان شما ممکن است دلهره آور به نظر برسد چرا که گزینه های زیادی برای بررسی وجود دارد. برای کمک به شما، ما فهرستی از بهترین تشک‌ها را برای نوجوانان ایجاد کرده‌ایم. پس از بحث در مورد انتخاب های خود، ما در انتخاب تشک مناسب برای شما بر سه عامل مهم تأکید می کنیم: استحکام، کاهش فشار و پشتیبانی.

 

هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین تشک برای نوجوانان می رسد، باید به چند عامل توجه کرد، مانند وضعیت خواب نوجوان، وزن بدن و ترجیحات شخصی. نمونه های زیر از برند دانلوپیلو (یک شرکت تولیدات کالای خواب در آلمان) را مشاهده کنید و با توجه به ویژگی های آنها، بهترین را برای نوجوان خود برگزینید.

 

تشک هیبریدی با لایه راحتی لاتکس نوعی تشک است که پشتیبانی از یک سیستم فنر داخلی با تکنولوژی فنر پاکتی را با راحتی یک لایه فوم لاتکس ترکیب می کند. سیستم فنر داخلی یک پایه حمایتی برای تشک فراهم می کند، در حالی که لایه فوم لاتکس احساس راحتی و کانتور یا فرم گیری عالی می دهد.

 

لایه فوم لاتکس در یک تشک هیبریدی می تواند چندین مزیت از جمله کاهش فشار، ایزوله حرکت و تنظیم دما را ارائه دهد. فوم لاتکس به طور طبیعی قابل تنفس است و می تواند به شما کمک کند تا در طول شب خنک بمانید و تشک از هرگونه رشد باکتری و ساس جلوگیری کند؛ این برای جوانان عالی خواهد بود.

 

تشک هیبریدی الگانس

 

استعلام قیمت از ژرمن کالا

 

دلایل ما برای معرفی آن در لیست بهترین تشک های نوجوان:

حمایت عالی به عنوان یک تشک طبی خوب جهت حفظ سلامت جسمانی.

کمک به عمیق و راحت خوابیدن جهت حفظ سلامت روحی و جلوگیری از بدخوابی.

دارای قابلیت ضد باکتریایی و ضد آلرژی جهت حفظ بهداشت تخت خواب.

دارای تنفس پذیری عالی جهت جلوگیری از تعریق بدن.

دارای لاتکس طبیعی جهت حفظ تراز ستون فقرات و ارگونومی استاندارد بدن.

دارای گارانتی تعویض و ضمانت سلامت.

دارای الیاف فلزی نقره جهت دفع الکتریسیته ساکن بدن و ارائه خواب عمیق و آرام.

قابلیت چرخش و استفاده دو طرفه جهت افزایش طول عمر مفید و استفاده بهینه از تشک.

 

شک لکسوس به دلیل داشتن محافظ تشک از جنس لاتکس، یک گزینه ایده آل برای نوجوانان است. استفاده از محافظ تشک با تشک لاتکس ایده خوبی است زیرا می تواند به محافظت از تشک در برابر ریختن خوردنی ها، لکه و انواع آسیب ها کمک کند. و نوجوان ها نیز با توجه به اشتیاق انرژی و فعالیت آنها و احتمال آسیب رساندن به تشک، این نمونه بسیار کاربردی است.

 

البته تشک لکسوس نه فقط به دلیل استفاده از محافظ تشک، بلکه به دلیل استفاده از لاتکس طبیعی در ساختار خود، به لیست بهترین های ما اضافه شده است. استفاده از لاتکس در تشک می تواند برای بسیاری از افراد و نوجوان ها یک انتخاب عالی باشد. لاتکس یک ماده طبیعی است و به دلیل دوام، راحتی و پشتیبانی آن مشهور است. یکی از مزایای اصلی لاتکس در تشک، توانایی آن در تطابق با فرم بدن شما، کاهش فشار و پشتیبانی عالی است. این می تواند به کاهش درد و ناراحتی در پشت، گردن و سایر نواحی بدن نوجوان کمک کند؛ به خصوص اگر نوجوان فعالیت های ورزشی داشته باشد، قطعا یک گزینه بسیار عالی است.

 

تشک بدون فنر لکسوس

 

استعلام قیمت از ژرمن کالا

 

دلایل ما برای معرفی آن در لیست بهترین تشک های نوجوان:

دارای لاتکس طبیعی در ساختار تشک و محافظ آن جهت پشتیبانی عالی از بدن.

طول عمر بالا به دلیل داشتن محافظ تشک.

بسیار راحت و فرم گیری عالی با بدن نوجوان در تمامی حالت های خواب.

دارای قابلیت ضد باکتریایی و ضد آلرژی جهت حفظ بهداشت و سلامت فرد.

قیمت مقرون به صرفه با توجه به قابلیت های عالی آن.

ایزوله حرکتی عالی به دلیل عدم وجود فنر در ساختار آن.

گردش هوای عالی جهت کنترل دمای تخت خواب و جلوگیری از تعریق فرد.

دارای گارانتی تعویض و ضمانت سلامت از ژرمن کالا.

 

تشک بدون فنر درجه یک که به آن تشک فوم نیز می گویند، نوعی تشک است که هیچ گونه فنر فلزی در ساختار خود ندارد. در عوض، این تشک آلمانی نیز از فوم لاتکس طبیعی ساخته شده است. این تشک ها برای نوجوانان عالی هستند، زیرا پشتیبانی و کاهش فشار را بدون نیاز به سیم پیچ یا فنر به صورت کاملا بهینه ارائه می دهند.

 

هنگام خرید تشک بدون فنر، مهم است که کیفیت فوم استفاده شده، ضخامت و تراکم لایه ها و سطح کلی راحتی و پشتیبانی ارائه شده را در نظر بگیرید. و تشک پرمیوم دانلوپیلو این ویژگی ها را به خوبی ارائه می دهد. این  تشک بدون فنر لاتکس می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای هر کسی باشد که به دنبال یک سطح خواب راحت و پشتیبانی عالی بدون طراحی سنتی با کلاف یا فنر است.

 

تشک بدون فنر پرمیوم

 

استعلام قیمت از ژرمن کالا

 

دلایل ما برای معرفی آن در لیست بهترین تشک های نوجوان:

استفاده از فوم لاتکس طبیعی جهت کاهش تعریق و پشتیبانی مناسب.

ضد باکتری بودن تشک جهت حفظ بهداشت خواب.

استفاده از یک لایه مموری فوم جهت راحتی بیشتر و پشتیبانی بهتر (عالی برای افرادی که به پهلو می خوابند).

استفاده از رویه ضد حساسیت پنبه طبیعی با قابلیت باز شدن و شستشوی ساده.

طول عمر بالا و سازگاری بالای لاتکس استفاده شده در تشک.

ایزوله کامل حرکت به دلیل استفاده از مموری فوم و لاتکس در ساختار تشک.

دارای خطوط فلزی نقره در ساختار تشک جهت دفع الکتریسیته ساکن بدن و ارائه خواب عمیق و راحت.

دارای گارانتی تعویض و ضمانت سلامت از ژرمن کالا.

 

تشک استلا یک تشک بدون فنر درجه یک است که توسط شرکت دانلوپیلو در آلمان ساخته شده است. این محصول با ترکیبی از فوم لاتکس طبیعی Talalay و پلی فوم با چگالی بالا ساخته شده است که پشتیبانی، راحتی و دوام عالی را فراهم می کند. این تشک همچنین دارای روکش لحافی ساخته شده از پنبه طبیعی است که نرم و قابل تنفس است و به تنظیم دما برای تجربه خواب راحت کمک می کند.

 

فوم لاتکس طبیعی به کار رفته در تشک استلا یک ماده طبیعی و قابل تنفس است که به دلیل توانایی بالای آن در کاهش نقاط فشار شناخته شده است. همچنین ضد حساسیت است و در برابر کنه های گرد و غبار، کپک ها و باکتری ها مقاوم است و برای نوجوانان مبتلا به آلرژی یا مشکلات تنفسی گزینه بسیار خوبی است.

 

تشک بدون فنر استلا

 

استعلام قیمت از ژرمن کالا

 

دلایل ما برای معرفی آن در لیست بهترین تشک های نوجوان:

قیمت مقرون به صرفه و ارائه پشتیبانی عالی به دلیل استفاده از لاتکس طبیعی.

وزن کم و سهولت جابجایی آن.

طول عمر بالا و رویه ی عالی زیپ دار جهت شستشوی راحت.

ضد باکتری و ضد حساسیت بودن تشک جهت حفظ بهداشت و سلامت فرد.

استفاده از تکنولوژی زون ساپورت هفت ناحیه ای بدن جهت حفظ ارگونومی و بهبود کاهش فشار بدن.

گردش هوای مناسب و جلوگیری از تعریق بدن هنگام خواب.

بسیار شیک و مدرن برای اتاق هایی با دکوراسیون اسپرت نوجوان ها.

دارای گارانتی تعویض و ارائه ضمانت سلامت محصول از ژرمن کالا.

 

مطالعات نشان می دهد که نوجوانان برای حفظ سلامت جسمی و روانی خود به حدود 8 تا 10 ساعت خواب در هر شب نیاز دارند. و مانند هر چیز دیگری، وقتی نوبت به تشک می‌رسد، نیازهای نوجوانان بسیار متفاوت است.

 

نکات انتخاب تشک نوجوان

نکات انتخاب تشک نوجوان

 

بنابراین ما یک راهنمای سریع و پنج  نکته ای گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کند بهترین تشک را برای نیازهای خاص نوجوان خود انتخاب کنید.

 

1. اندازه مناسب را انتخاب کنید

نوجوانی سریع ترین مرحله رشد در انسان است و معمولا والدین متوجه می شوند که فرزندشان از تشک قدیمی خود بزرگتر شده است. بنابراین ایده خوبی است که مراقب هر گونه جهش رشد در نوجوان خود باشید و بررسی کنید که آیا هنوز در تخت خود جا می شود. بنابراین بهترین حالت این است که یک تشک با سایز یک نفره یا دو نفره و طول حداقل 90 سانتی‌متر انتخاب کنید.

 

2. کاهش درد

نوجوانان جوان اغلب دردهای عضلانی ناشی از رشد، به ویژه در اطراف ساق پا، زانو و ران خود دارند. چنین دردهای عضلانی، به ویژه در شب، در میان نوجوانانی که فعالیت های بیشتری در فضای باز انجام می دهند، رایج است. بنابراین ممکن است بخواهید روی یک تشک طبی هیبریدی یا تشک متشکل از مموری فوم و لاتکس سرمایه گذاری کنید، زیرا آنها به خاطر تسکین نقاط فشار و تسکین عضلات محبوب هستند.

 

3. استحکام را بررسی کنید

انتخاب سفتی مناسب هنگام انتخاب تشک برای نوجوان مهم است. تشک باید به اندازه کافی سفت باشد تا از ستون فقرات، شانه، گردن، باسن و پاهای آنها حمایت کند. همچنین باید به اندازه کافی نرم و راحت باشد که باعث درد مفاصل نشود. با توجه به میانگین وزنی نوجوانان بین 40 تا 70 کیلوگرم در ایران، بهترین گزینه انتخاب سفتی تشک حدود 5 و 6 از 10 می باشد.

 

4. از تنظیم حرارت اطمینان حاصل کنید

ما اغلب در مورد اهمیت حفظ دمای مطلوب اتاق خواب در حمایت از بهداشت خواب خود شنیده ایم. و وقتی صحبت از تشک ها می شود، تنظیم گرما به همان اندازه مهم است. بسیاری از تشک ها ممکن است کاملا راحت به نظر برسند، اما نمی توانند گرما را به درستی تنظیم کنند. اگر تشک با مواد قابل تنفس ساخته نشده باشد، این احتمال وجود دارد که در نهایت گرما را به دام بیندازد، که ممکن است منجر به ناراحتی هنگام خواب شود.

 

بیشتر تشک های ساخته شده از فوم تطبیقی برای تنظیم دما مناسب هستند، به خصوص تشک هایی که دارای ساختار سلول باز مانند لاتکس و هسته فنر پاکتی مانند انواع هیبریدی هستند.

 

5. به آنها اجازه حرکت دهید

احساس انقباض در طول خواب ممکن است باعث حس گیر کردن در نوجوان شما در هنگام تلاش برای خوابیدن شود. بنابراین، جدای از بررسی سفتی، باید راحتی حرکتی که تشک ارائه می دهد را نیز در نظر داشته باشید. تشک هایی که واکنش پذیری و جهش را افزایش داده اند برای ایجاد آزادی حرکت در حین خواب ایده آل هستند. در این حالت بهترین تشک ها، نمونه های هیبریدی با فنر های پاکتی هستند که علاوه بر داشتن راحتی کافی، حالت ارتجاعی را نیز ارائه می دهند.

 

6. لبه های قوی بهتر هستند

در حالی که بیشتر تشک‌ها ممکن است در هنگام نو سفت به نظر برسند، اما با بالا رفتن سن، به‌ویژه با استفاده زیاد، می‌توانند به زودی در اطراف لبه‌ها آویزان شوند. به همین دلیل است که بهتر است به دنبال تشک هایی باشید که در اطراف لبه ها تقویت شده اند، به خصوص اگر نوجوان شما و دوستانش دوست دارند روی تخت خود بنشینند تا بازی های رایانه ای انجام دهند، تلویزیون تماشا کنند یا چت کنند.

 

تشک‌های هیبریدی، لاتکس و فنر داخلی معمولاً در مقایسه با تشک‌های معمولی مبتنی بر فوم در مورد حمایت لبه‌ها بهتر عمل می کنند.

 

همانطور که از توضیحات بر می آید، تمرکز ما بیشتر بر محصولاتی بوده که دارای لاتکس طبیعی در ساخت آنها هستند. و بنا بر اعلام بنیاد خواب (Sleep Foundation Team) در این مقاله، لاتکس از بهترین های تشک نوجوان می باشد.

 

در آخر باید گفت انتخاب یک تشک مناسب برای نوجوانان می تواند بر سلامت جسمانی و آرامش سیستم عصبی آنها تاثیر مثبت بگذارد. و این موارد برای رشد یک نوجوان در بهترین حالت خود و استراحت سالم و کافی بسیار مهم است. ما در این مقاله سعی کردیم علاوه بر معرفی تشک های بسیار عالی برای نوجوانان، نکاتی در جهت انتخاب بهینه آن ارائه دهیم. 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow