راهکارهایی برای از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین  برطرف کردن بوی سیگار از داخل ماشین


			
		راهکارهایی برای از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین
		 برطرف کردن بوی سیگار از داخل ماشین
0
از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین   چنانچه خودتان داخل ماشین سیگار کشیده ا...



از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین

 

چنانچه خودتان داخل ماشین سیگار کشیده اید یا فرد سیگاری را سوار ماشین‌تان کرده‌اید یا حتی ماشین از دیگری خریده‌اید که بوی سیگار می‌دهد که خیلی اذیت کننده و ناخوشایند است و سبب آزار خود و سرنشینان ماشین‌تان می‌شود. اصلا نگران نباشید با چند ترفند راحت می‌توانید بوی سیگار از ماشین را برطرف کنید.

 

از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین,راهکارهایی برای از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین,برطرف کردن بوی سیگار از داخل ماشین

رفع بوی سیگار از داخل ماشین

 

رفع بوی سیگار از ماشینتمیز کردن اجزای داخل ماشین

برای رفع بوی سیگار از ماشین ابتدا باید یک نظافت کلی داخل ماشین انجام دهید. وسائل مورد نیاز برای انجام این‌کار می‌توانید از یک عدد فرچه، جارو یا جاروبرقی، یک اسپری برای از بین بردن گرد و غبار سیگار داخل ماشین استفاده کنید.

 

- تمیز کردن فرش های کف ماشین 

فرش های کف ماشین را جارو کرده و بعد آن‌ها را بشویید.

 

- تمیز کردن جاسیگاری

جا سیگاری را از خاکستر و ته سیگار خالی کنید و بعد آن را بشویید و به آن خوشبو کننده یا عطر بزنید.

 

- روشن کردن تهویه‌ی ماشین

حدود نیم ساعت تهویه‌ی ماشین را در وضعیت گرم بگذارید و درهای ماشین را نیز باز بگذارید.

 

- عوض کردن فیلتر هوای ماشین

فیلتر هوای ماشین را باید هر ۱۹۰۰۰ کیلومتر عوض کنید. برای از بین بردن بوی سیگار حتما فیلتر هوای ماشینتان را عوض کنید.

 

از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین,راهکارهایی برای از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین,روش از بین بردن بوی سیگار در ماشین

برطرف کردن بوی سیگار از داخل ماشین

 

قهوه 

علت استفاده قهوه این است که در قیاس با دود سیگار بوی غالبی دارد. قدری دانه یا پودر قهوه را در یک فنجان بریزید و آن را برای چند ساعت یا در طول شب در ماشین بگذارید و حتماً  شیشه‌های ماشین  هم بالا باشد. صبح با باز کردن درب ماشین بوی خوش قهوه به جای بوی سیگار به مشامتان می خورد و بدون شک از بوی قهوه در اول روز لذت می‌برید.

 

دارچین

اگر بوی دارچین را دوست دارید باید قدری از پودر یا چوب آن را داخل آب بجوشانید و همان طور که آب داغ است و بخار می‌کند آن را به درون ماشین انتقال داده و درب‌های خودرو را ببندید پس از سرد شدن آب خواهید دید که دیگر بوی سیگار کمتر به مشام می‌رسد.

 

زغال

خود بوی زغال غالب نیست ولی این ماده می‌تواند در جذب بوی سیگار به شما کمک کند. یک تکه و دو تکه کافی نیست باید یک پاکت آن را درون صندوق عقب یا روی صندلی عقب بگذارید. یک شب یا دو شب در همان حال بگذارید تا اثر کند.

 

از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین,راهکارهایی برای از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین,چگونه بوی سیگار داخل خودرو را از بین ببریم

روش از بین بردن بوی سیگار در ماشین

 

سرکه سفید

به احتمال زیاد در وسیله نقلیه خود جایی برای قرار گرقتن یک فنجان هست، پس حتما مقداری سرکه سفید را در یک فنجان ریخته و در ماشین خود بگذارید. چنانچه این ماده یک شب تا صبح داخل ماشین بماند به احتمال زیاد صبح فردا بوی سیگار را در خودرو احساس نخواهید کرد.

 

استفاده از آمونیاک

یک لیوان آمونیاک کافی است. بوی آمونیاک بسیار آزار دهنده است. هنگامی که آن را داخل ماشین میگذارید، درون ماشین نباشید. پس از بوگیری آمونیاک 1 تا 2 ساعت پنجره ها را باز گذاشته آنگاه از خودرو استفاده کنید.

 

جوش شیرین

جوش شیرین هم برای می‌تواند رفع بوی سیگار کمک کننده باشد. با این حال، پیش از استفاده از آن ، مطمئن شوید که کف و صندلی‌های وسیله نقلیه شما خیس نباشد. سپس، جوش شیرین را روی کفی و صندلی‌ها بپاشید. چند دقیقه زمان بدهید تا جوش شیرین اثر کند و آنگاه خودرویتان را تمیز کنید.

 

از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین,راهکارهایی برای از بین بردن بوی سیگار از داخل ماشین,بوی سیگار داخل ماشین

چگونه بوی سیگار داخل خودرو را از بین ببریم

 

استفاده از سیب

سیب را 4 قسمت کنید و در جاهای مختلف ماشین بگذارید. بعد از 48 ساعت بوی سیگار برطرف خواهد شد.

 

مرکبات

لااقل یک بار در زندگی از عطری که از مرکبات باشد، استفاده کرده‌اید و تجربه بوی خوشایند آنها را دارید. برای رفع بوی سیگار کافیست پس از خوردن نارنگی و پرتقال پوست آن را دور نریزید و داخل خودرو بگذارید. نه فقط این پوسته‌ها می‌توانند بوی دود را جذب کنند و آن را با عطر مرکبات که دوست دارید جایگزین می‌کنند.

 

استفاده از روزنامه ی مچاله

روزنامه دارای خواص بوزدایی است. با گذاشتن چند روزنامه ی مچاله شده داخل ماشین البته همراه با یکی از شیوه های بالا به آسانی می توانید شاهد رفع بوی سیگار باشید.

 

گردآوری: بخش خانه داری بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow