چگونه شرکت نظافتی خوبی انتخاب کنیم ؟ چطور بهترین شرکت نظافتی را انتخاب کنیم؟


			
		چگونه شرکت نظافتی خوبی انتخاب کنیم ؟
		چطور بهترین شرکت نظافتی را انتخاب کنیم؟
0
انتخاب شرکت نظافتی خوب   نظافت منزل برای بیشتر کسانی که شاغل هستند، دغدغه ی ...



انتخاب شرکت نظافتی خوب

 

نظافت منزل برای بیشتر کسانی که شاغل هستند، دغدغه ی بسیاری دارند و زمان انجام این کار را ندارند تبدیل به مشکل بزرگی شده است. ساعت‌های طولانی خارج از منزل و خستگی پس از آن سبب شده به دنبال شرکت نظافتی برای انجام امور مربوط به نظافت خانه باشند. ولی پیدا کردن یک شرکت مطمئن معضل دیگری است. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را در انتخاب یک شرکت نظافتی خوب کمک کنیم.
معتبر بودن یک شرکت نظافتی خوب

تقریباً می‌توان گفت که اصلی‌ترین خصوصیت یک شرکت نظافتی خوب اعتبار داشتن آن است. هنگامی که شما فردی غریبه را به منزلتان راه می‌دهید و همه گوشه و کنج‌های خانه‌تان را دست او می‌سپارید باید به دنبال شرکت خدماتی با نیرو‌هایی باشید که مطمئن باشند. به جز این باید این احتمال را بدهید که در صورت پیدایش هر گونه مشکلی باید چه مراحلی را برای پیگیری و حل موضوع طی کنید. در نتیجه با همه این توضیحات یک شرکت نظافتی معتبر می‌تواند کلیدی اصلی برای انتخاب شما محسوب شود.

 

شرکت‌های خدماتی معتبر دارای پروانه کسب هستند و در سازمان ثبت اسناد کشور به وسیله یک شماره معتبر به ثبت رسیده‌اند. به همین علت هم بیشتر قابل‌اعتماد هستند و می‌توان کاری قانونی و دقیق را از آن‌ها توقع داشت؛ پس در زمان انتخاب یک شرکت نظافتی خوب حتماً اعتبار آن را از راه پروانه کسب بررسی کرده و از آن مطمئن شوید.

 

شرکت نظافتی خوب، چگونه انتخاب کنیم, شرکت نظافتی خوب

شرکت نظافتی خوب را چگونه انتخاب کنیم

 

نیروی کاری مجرب 

بزرگترین اعتبار یک شرکت نظافتی، داشتن نیروی کاری با تجربه و فعال است. این دقیقا همان چیزی است که باید در نظر بگیرید. اصولا شرکت‌ها نظافتچی‌های خود را با قید ضمانت به شما معرفی می‌کنند تا در صورت پیدایش هر نوع مشکل بتوانید پیگیری کنید و خسارات وارده را جبران کنند. خصوصیت هایی که بیشتر از این افراد مدنظر است: برخورد خوب، کار کردن اصولی و با نظم، ماهر در انجام کارها و سرعت عمل بالا، کیفیت بالای کار و با برنامه و وقت شناس بودن است.

 

امکان دارد بپرسید: من هنوز هیچ خدماتی از شرکت نظافتی مورد نظرم نگرفته ام از کجا بدانم که قابل اعتماد هستند یا نه؟ برای این کار با بررسی کردن میزان سابقه کاری و پرسنل و جواز افرادی که از شرکت مورد نظر خدمات دریافت کرده‌‌اند می‌تواند اطلاعات خوبی را در اختیار شما بگذارد و شما را در انتخاب بهتر کمک کند. همینطور با زیر نظر گرفتن فرد هنگامی که مشغول کار است می‌توانید از وظیفه شناس بودن او اطمینان پیدا کنید.

 

شرکت نظافتی خوب، چگونه انتخاب کنیم,معیارهای انتخاب یک شرکت خدماتی نظافتی خوب

انتخاب بهترین شرکت خدماتی نظافتی

 

مدت زمان نظافت منزل

اغلب شرکت‌های نظافتی خدمات خودشان را به صورت ساعتی ارائه می‌دهند. این یعنی اغلب برای هر ۴ ساعت کار اولیه، یک هزینه ابتدایی و پایه مشخص و دریافت می‌شود و پس از آن نیز برای هر ساعت افزایش کار، هزینه‌ای اضافی بر روی میزان معین شده معلوم می‌ کنند. بهتر است که چنانچه قصد دارید نظافتچی را طبق حجم کاری خود برای ساعات بیشتری نگه دارید پیش از آن با شرکت هماهنگی‌های لازم را داشته باشید.

 

شرکت نظافتی خوب، چگونه انتخاب کنیم,نکات مهم در مورد انتخاب یک شرکت نظافتی

شرکت نظافتی خوب

 

شیوه هماهنگی با شرکت نظافتی

پیش از اینکه نظافتچی کار خود را آغاز کند، لیست همه کارهایی که قرار است انجام دهد را به او بدهید تا بداند که باید از کجا آغاز کند و چه کارهایی انجام دهد. بعضی از شرکت‌های خدماتی انجام بعضی کارها را در لیست امور خود قرار نداده‌اند. کارهایی مانند شستن دیوارها و پنجره‌ها و یا حتی نظافت راه پله‌ها در محدوده خدمات آنان نیست.

 

اگر شما به این خدمات احتیاج دارید باید در این رابطه با شرکت هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که شرکتی را انتخاب کنید که همه کارهای نظافتی را انجام دهد و برای هر کدام تعرفه مشخصی در نظر گرفته باشد.

 

نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که پیش از وارد شدن نظافتچی، باید با شرکت نظافتی هماهنگ کنید که مواد شوینده را آنها تهیه می‌کنند یا شما باید تهیه کنید. همینطور وسایل مورد نیاز مانند جاروبرقی و بخارشو، طی و غیره را در دسترس بگذارید

 

گردآوری: بخش خانه داری بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow