نظم دهنده های لوازم باغبانی


			
		نظم دهنده های لوازم باغبانی
0
اگر علاقه مند به باغبانی هستید و از رسیدگی به باغ و باغچه خود در فصول مختلف سال...



اگر علاقه مند به باغبانی هستید و از رسیدگی به باغ و باغچه خود در فصول مختلف سال لذت می برید حتما لوازم باغبانی بسیاری هم برای این کار دارید که هرسال بر تعداد آن ها افزوده می شود. گاهی نظم بخشی به این لوازم با اندازه ها و کاربردهای مختلف دشوار می شود. در این مطلب با ما همراه باشید، قصد داریم راهکارهای ساده ای برای ساماندهی لوازم باغبانی معرفی کنیم.

 

۱- نظم بخشی لوازم باغبانی با سیستم های قابل تعویض

انواع مختلفی از سیستم های دیواری وجود دارد که بهترین آن ها دیوار شیاردار (slat wall) است با قلاب هایی که برای آویزان کردن وسایل از آن ها استفاده می شود. قلاب و لوازم جانبی آن بسیار ارزان قیمت و با دوام هستند و تعویض کردن آن ها بسیار راحت است. یکی از نکاتی که بهتر است در استفاده از قلاب ها رعایت کنید تهیه یک سیستم قفل است که مانند تصویر زیر مانع بیرون آمدن قلاب هنگام برداشتن ابزار شود.

 

از دیوار شیاردار که قلاب هایی برای آویزان کردن وسایل از آن ها استفاده می شود

 

ساماندهی لوازم باغبانی,نحوه ساماندهی لوازم باغبانی

قفسه هایی برای نظم دادن لوازم باغبانی بسازید

 

۲- برای ابزارهای باغبانی خود یک کمد سفارش دهید!

اگر دوست ندارید لوازم باغبانی تان را به دیوار آویزان کنید شاید پنهان کردن آن ها در یک کمد انتخاب بهتری برای شما باشد. یک کمد مطابق شکل علاوه بر نظم دهی به لوازم شما، زیبایی گاراژ شما را هم بیش تر می کند. می توانید از یک نجار بخواهید تا این کمد را برایتان بسازد.

 

نظم دهنده های لوازم باغبانی,راهکارهای نظم دادن به لوازم باغبانی

اگر نمی خواهید لوازم باغبانی تان به دیوار آویزان باشد پنهان کردن آن ها در یک کمد انتخاب خوبی است 

 

۳- قفسه ابزار باغبانی متحرک

می توانید برای خودتان یک قفسه ابزار متحرک بسازید و یا از یک نجار بخواهید قفسه هایی مطابق با نیازتان بسازد و در صورت امکان چرخ هایی را برای آن تعبیه کند. با این قفسه لوازم باغبانی متحرک به راحتی می توانید به سرتاسر باغ یا محوطه خود سر بزنید و ابزارها همیشه دم دستتان هستند همچنین بعد از اتمام کارتان می توانید دوباره قفسه را به داخل گاراژ برگردانید.

 

قفسه متحرک لوازم باغبانی,قفسه ابزار باغبانی متحرک

اگر باغ بزرگ دارید می توانید قفسه های متحرک لوازم باغبانی بسازید

 

کدام سیستم نظم دهنده لوازم باغبانی را انتخاب کنیم؟

تعیین اینکه کدام سیستم برای شما کارایی بیش تری دارد به ابعاد باغ و باغچه، محدودیت فضایی در گاراژ یا انبار و سلیقه شما بستگی دارد؛ به طور مثال اگر شما باغچه کوچکی دارید قطعا تعداد لوازم باغبانی کم تری دارید پس سیستم های قابل تعویض گزینه مناسب شما هستند. اگر محوطه ای با متراژ بالا دارید یک قفسه ابزار متحرک خیلی به شما کمک می کند. با در نظر گرفتن میزان فعالیت و محدودیت هایی که دارید بهترین انتخاب را بکنید.

 

سیستم نظم دهنده لوازم باغبانی,انتخاب سیستم نظم دهنده لوازم باغبانی

با در نظر گرفتن میزان فعالیت و محدودیت هایی که دارید بهترین سیستم را انتخاب کنید

 

منبع : chidaneh.com

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow