پیشنهاداتی خاص برای هدیه روز مادر


			
		پیشنهاداتی خاص برای هدیه روز مادر
0
برای هدیه روز مادر امسال از خلاقیت خود استفاده کنید. یک شمع دست ساز با عکس مادر...



برای هدیه روز مادر امسال از خلاقیت خود استفاده کنید. یک شمع دست ساز با عکس مادرتان، یک کارت پستال دست ساز با مقوا و رنگ و ... تهیه کنید.

هدیه گرفتن در هر سنی که باشیم خواه یک کادوی کوچک در دوران دبستان خواه یک هدیه گران بها در میان سالی، ما را خوشحال می کند. 

 

شاید این جمله خیلی تکراری و کلیشه ای باشد اما حقیقت این است که اکثر ما آدم ها از اینکه کسی با مناسبت یا بدون مناسبت به یادمان باشد و برای خوشحالی ما هدیه ای هر چند کوچک تهیه کنید بسیار خوشحال می شویم. 

 

همیشه برای هدیه دادن نباید منتظر روز و تاریخ مشخصی ماند، ما می توانیم عزیزان مان را حتی با شاخه ای گل در مواقعی که اصلا انتظار آن را ندارند خوشحال کنیم. با این حال از مهم‌ترین مناسبت هایی که برای آن ها به فکر تهیه هدیه مناسب هستیم می‌توان به جشن تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر، روز پدر و ... اشاره کرد.

 

هدیه سالگرد و تولد و ... به جای خود اما برای تهیه "هدیه روز مادر" و روز پدر باید سنگ تمام گذاشت. درست است که پدرها و مادرها از فرزندان خود توقعی ندارند و با گفتن این جمله که خوشحالی و موفقیت تو بهترین کادو برای ماست؛ ما را از خرید کادو منع می‌کنند اما بهتر است در کنار فرزند خوب و خوشحال و موفق بودن، سعی کنیم با هرچه در توان داریم لبخندی بر لبان آن ها بنشانیم و هرچند کوچک گوشه ای از زحماتشان را جبران نماییم.

 

در ادامه درباره ایده های جالب و ساده هدیه روز مادر خواهیم گفت و باهم خواهیم دید خوشحال کردن این فرشتگان زمینی چه کار راحتی است. با ما همراه باشید.

 

1. یک غذای خوشمزه بپزید

اکثر ما عادت داریم وقتی به خانه می رویم شام و ناهارمان آماده باشد و همان غذایی باشد که خیلی دوست داریم اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مادرتان چه غذایی را خیلی دوست دارد؟ 

همین مورد به ظاهر ساده می تواند ایده یک هدیه برای روز مادر باشد یعنی اینکه این بار جای خود را با مادرتان عوض کنید و این بار شما غذای مورد علاقه مادر را برای او تهیه کنید و او را خوشحال کنید. مادرها با کوچکترین توجه شما خوشحال خواهند شد.

 

این بار شما غذای مورد علاقه مادر را برای او تهیه کنید و او را خوشحال کنید

 

2. کارت پستال دست ساز تهیه کنید

لازم نیست حتما یک کارت پستال گران‌ قیمت تهیه کنید، شما می توانید یک تکه مقوا و چند برگ کاغذ رنگی تهیه کنید و با رنگ روغن، آبرنگ و یا گواش یک نقاشی زیبا برای مادر بکشید و با چند خط شعر و یا جملات زیبایی که از ته دلتان برآمده را روی این کارت پستال دست ساز بنویسید و آن را به بهترین شکل ممکن تزیین کنید.

 

هدایای روز مادر,هدایای خاص روز مادر

می توانید کارت پستال دست ساز زیبایی را خودتان درست کنید

 

3. یک وسیله تزیینی درست کنید

همه ما در منزل خود وسایل دکوری قدیمی داریم که دیگر از آن ها استفاده نمی کنیم و مدت هاست کنار گذاشته شده و خاک می خورند. اگر قصد دارید یک هدیه ارزشمند به مادر خود بدهید مقداری رنگ و چسب و اکلیل و ... تهیه کنید و یکی از وسایل دکوری قدیمی را گردگیری کرده و یا رنگ آمیزی کنید و یا با وسایل دیگر تزیین کنید تا دوباره نونوار شده و سپس آن را به مادر خود هدیه کنید.

 

مهارت های خرید هدیه روز مادر, هدایای دست ساز روز مادر

یکی از وسایل دکوری قدیمی را گردگیری کرده و یا رنگ آمیزی و تزیین کنید

 

4. فشارسنج یا ترازو بخرید

با بالا رفتن سن، احتمال ابتلا به بیماری های مختلف خیلی بالا می رود. شما می توانید با تهیه وسایلی که مربوط به کنترل، پیشگیری یا درمان خانگی بیماری‌ ها هستند، از پدر و مادر خود بیشتر مراقبت کنید و آن ها را به عنوان هدیه روز مادر یا هدیه روز پدر به والدین عزیز خود هدیه کنید.

 

بهترین هدایای روز مادر, خرید هدایای روز مادر

وسایلی مربوط به کنترل، پیشگیری یا درمان خانگی بیماری‌ ها را به مادران خود هدیه بدهید

 

امیدواریم از این ایده‌های ساده استفاده کرده و برای هدیه روز مادر امسال یک کار متفاوت انجام دهید و مادر عزیز‌تان را خوشحال کنید.

 

منبع : setare.com

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow