کرونا جان ۱۲۸ نفر دیگر را در ایران گرفت


			
		کرونا جان ۱۲۸ نفر دیگر را در ایران گرفت
0
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۲۸ نفر دیگر از هموطنان مب...



وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۲۸ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸ هزار و ۹۴۱ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (پانزدهم خرداد ۱۴۰۰) براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۷۳ نفر از آنها بستری و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲ میلیون و  ۹۶۰ هزار و ۷۵۱ نفر رسید.

 

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون ۲ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۹۲ نفر از بیماران بهبودیافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. هشت هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و ۲۰ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۲۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون ۴ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۱۲۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۵۷۹ هزار و ۹۳۴ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده‌اند. بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۵۹ دوز رسید.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow