حذف توکسین ها از کبد، کلیه ها و مثانه به طور طبیعی


			
		حذف توکسین ها از کبد، کلیه ها و مثانه به طور طبیعی
0
راه های پاکسازی کبد ، کلیه و مثانه از توکسین زهرابه یا توکسین (toxin) سمی است که در ب...



راه های پاکسازی کبد ، کلیه و مثانه از توکسین

زهرابه یا توکسین (toxin) سمی است که در باکتری وجود دارد یا باکتری آن را ترشح کرده‌است.

 

کبد، کلیه ها و مثانه شما همه اندام های مهم است، اما مردم در طولانی مدت آنها را نادیده می گیرند و این می توانند به آنها آسیب برساند. شما ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید که 2 کلیه داشته باشید، اما حفظ سلامت آنها می تواند به معنای واقعی کلمه زندگی شما را نجات دهد. ما چند راهنمایی ساده داریم که بدن شما را سالم نگه می دارد:

 

در این مطلب برخی از مهمترین نکات را برای کمک به نگه داشتن کلیه ها و مثانه بدون سم جمع آوری کرده ایم!

 

1. کاهش مصرف نمک و نوشابه 

بسیاری از این غذاها به بخشی از رژیم های روزانه ما تبدیل شده اند، اما در واقع شما باید آنها را در حد اعتدال بخورید. این شامل قهوه ، نوشابه ، نمک و غذاهای بسیار پروتئینی نیز هست. سعی کنید هر چند روز یک مینی سم زدایی داشته باشید و حدود دو بار در هفته از خوردن این غذاها دور شوید. همانطور که در بالا دیده می شود، شما حتی می توانید نسخه های بدون نمک از غذاهای مورد علاقه خود را پیدا کنید.

 

 طب سنتی پاکسازی کبد, راه های پاکسازی کبد

کبد، کلیه ها و مثانه شما همه اندام های مهم است

 

2. چای، آب، و کران بری را ترجیح دهید

به گفته ی شما، غذا دشمن شما نیست، زیرا غذاهای زیادی وجود دارد که می تواند در رژیم غذایی خود به کاهش سموم بدن کمک کند. این شامل نوشیدنی هایی مانند چای سبز ، چای زنجبیل و آب خالص است . اضافه کردن میوه ها و سبزیجات بیشتر به رژیم غذایی خود، به خصوص کران بری و جلبک دریایی قهوه ای، می تواند در این زمینه کمک کند. به یاد داشته باشید، میوه ها می تواند برای یک صبحانه، دسر و حتی یک میان وعده مناسب باشند! 

 

3. ویتامین دریافت کنید

بسیاری از ویتامین ها وجود دارد که برای حفظ کلیه شما مانند ویتامین B-6، امگا 3 و سیتا پتاسیم کمک می کند. همه 3 مورد از این ویتامین ها می توانند به کاهش احتمال ابتلا به سنگ کلیه کمک کنند.

 

 طب سنتی پاکسازی کبد, راه های پاکسازی کبد

بسیاری از ویتامین ها وجود دارد که برای حفظ کلیه کمک می کند

 

4. به خاطر داشته باشید که سلامت روحی و جسمی خود را متعادل کنید

استرس نه تنها آزار دهنده است، بلکه می تواند عوارض جانبی آن حتی به اندام شما آسیب برساند. یک روش مدیتیشن ساده مانند تمرینات تنفسی می تواند به شما در مدیریت استرس کمک کند. تنفس خوب نیز کمک می کند تا اکسیژن بدن شما را کامل کند. یکی دیگر از روش های ساده ای که به نام Hydrotherapy نامیده می شود از آب برای کاهش درد استفاده می کند که می تواند به سیستم گردش خون شما کمک کند و بدن و ذهن شما را استراحت بدهد.

 

 طب سنتی پاکسازی کبد, راه های پاکسازی کبد

 با پزشک مشورت کنید تا اطمینان حاصل شود که سم زدایی مناسب برای شما مناسب است

 

5. تمیز کردن 2 روزه  کلیه را امتحان کنید

یک پاک کننده خوب می تواند واقعا شگفت انگیز باشد. در اینجا یک نمونه از سم زدایی 2 روزه است. به خاطر داشته باشید که با توجه به تغییرات در رژیم غذایی خود با پزشک مشورت کنید تا اطمینان حاصل شود که سم زدایی مناسب برای شما مناسب است.

 

صبحانه: برای اولین وعده غذایی روز، سعی کنید یک آب ساده را با میوه هایی مانند آب چغندر یا کران بری یا اسموتی ترجیحا با اسفناج بنوشید.

ناهار : برای ناهار، می توانید اسموتی دیگر را امتحان کنید. اگر شما نمی خواهید اولین وعده های غذایی خود را نوشیدنی بخورید، به جای آن می توانید غلات سرخ شده ارزن با اضافه کردن میوه های مورد علاقه خود به آن میل کنید.

شام : برای وعده غذایی نهایی روز، یک سالاد خوب می تواند این ترفند را انجام دهد. با مخلوط سبزی ها به عنوان پایه شروع کنید. شما می توانید پروتئین های مورد علاقه خود را که می تواند گوشت بدون چربی یا توفو، با چاشنی لیمو یا میوه دلخواه خود را اضافه کنید.

 

6. تمرینات کگل را برای مثانه امتحان کنید

ممکن است شما را شگفت زده کند که راه هایی برای کمک به مثانه شما وجود دارد. دکتر آرنولد کگل این تمرینات لگنی را در سال 1948 برای کمک به زنان مبتلا به بی اختیاری ادرار، به ویژه پس از زایمان یا یائسگی،پیشنهاد داد. اگر به طور مرتب انجام شوند، می توانند به جلوگیری از نشت مثانه کمک کنند. ساده است، عضلات کف لگن را به مدت پنج ثانیه فشار دهید. این حالت مشابه وقتی است که میخواهید از ادرار جلوگیری کنید.عضلات خود را برای ده ثانیه آزاد کنید. این عمل را 3 بار در روز انجام دهید که روزانه به 90 انقباض اضافه می کند. اطمینان حاصل کنید که مثانه قبل از انجام آن خالی است. و از آنجایی که هیچکس نمی بیند این کار را انجام می دهید، می توانید این تمرینات را در حالی که کار روزانه خود انجام می دهید، انجام دهید.

 

 طب سنتی پاکسازی کبد, راه های پاکسازی کبد

ورزش کبد می تواند به سلامت کبد کمک کند

 

7. ورزش کبد خود را انجام دهید

چند تمرین وجود دارد که می تواند به کبد کمک کند. شما می توانید کبد خود را با فشار دادن و زیر دنده های خود در سمت راست احساس کنید. شما می توانید آن را فشار دهید، ماساژ دهید و یا به آرامی آن را 100 بار در روز تکان دهید که به سالم نگه داشتن آن کمک می کند . علاوه بر این، شما همچنین می توانید پیچ ​​و تاب تنه را امتحان کنید، تنه خود را به سمت راست تقریبا 15 بار در هر طرف بچرخانید تا به کبد کمک کند. همانطور که در بالا دیده شد، اگر این تمرینات 5 ساعت در هفته انجام شود می تواند تاثیر شگفتی بر کبد داشته باشد.

 

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow