چاپ جعبه و انواع بسته بندی ، سی گل باربد


			
		 چاپ جعبه و انواع بسته بندی ، سی گل باربد
0
اهمیت بسته بندیچاپ و بسته بندی بعنوان یکی از مهم ترین صنایع تاثیرگذار در میز&#...



اهمیت بسته بندی
چاپ و بسته بندی بعنوان یکی از مهم ترین صنایع تاثیرگذار در میزان فروش به شمار می رود. از مواد غذایی گرفته تا صنایع دارویی و آرایشی و . . . همه به طور مستقیم با صنعت بسته بندی مرتبط هستند. بسته بندی باعث ایجاد ارزش افزوده در محصولات می شود ، طبق آمار هزینه چاپ و بسته بندی در صنایع مختلف حدود 10 درصد از بهای تمام شده است درحالیکه می تواند تا 90 درصد ارزش افزوده ایجاد نماید.

 

این آمار نشان می دهد که مشتریان همیشه به ظاهر و نوع بسته بندی توجه می کنند و محصولاتی را انتخاب می کنند که بسته بندی جالب توجه داشته باشد حتی اگر مجبور باشند هزینه بیشتری برای کالای مورد نظرشان بپردازند.

 

 
نقش بسته بندی
بسته بندی در نگاه اول باعث معرفی محصول به مشتریان می شود ، وقتی نام برند و مشخصات محصول روی بسته بندی چاپ می شود ، اطلاعات اولیه به مشتری داده می شود. علاوه بر این ، مواردی مانند نحوه مصرف و نگهداری ، مواد تشکیل دهنده ، علامت های استاندارد و . . . روی بسته بندی درج می شوند. پکیجینگ محصولات باعث می شود تا جابه جایی و نگهداری آن آسان شود تا به نحو صحیح از درب کارخانه به دست مشتری برسد.

 

اخرین و مهم ترین نقش بسته بندی ، جذب مشتری است ، وقتی محصول در قفسه های فروشگاه رنگ و طرح جذابی داشته باشند مطمئنا میزان فروش آن ها هم بالاتر خواهد بود. در حال حاضر شرکت های چاپ و بسته بندی به روان شناسی رنگ ها و طرح های مختلف اهمیت بسیار زیادی می دهند.

 

چاپ و بسته بندی,بسته بندی جعبه,چاپ جعبه

 
چاپ جعبه و انواع بسته بندی
در بسته بندی های غیرپلاستیکی عمدتا از مقوا استفاده می شود ، مقوا نسبت به پوشش های پلاستیکی مزیت هایی دارد که مهم ترین آن تجدید پذیر بودن در چرخه طبیعت است ، جنس مقوا از سلولز می باشد ، حالت پذیری مناسبی دارد و سبک و به صرفه است و برای عملیات چاپ قابلیت های بالایی دارد. در چاپ جعبه های مقوایی مشخصاتی مانند لوگو سازنده ، مشخصات محصول ، طرح و رنگ بندی ها مد نظر قرار داده می شود.

 

چاپ و بسته بندی,بسته بندی جعبه,چاپ جعبه

 
انواع مقوا برای چاپ جعبه شامل موارد زیر هستند:
مقوای پشت طوسی
مقوای کرافت
مقوای ایندربرد
مقوای پشت سفید

 

چاپ و بسته بندی,بسته بندی جعبه,چاپ جعبه

 
چاپ و بسته بندی سی گل باربد
مجموعه سی گل باربد ارائه دهنده خدمات چاپ جعبه و بسته بندی از سال 1380 و با هدف ارتقای کیفیت بسته بندی محصولات فعالیت در صنعت چاپ و بسته بندی را آغاز کرد و در حال حاضر با اتکا به اعتماد مشتریان بعنوان یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین مراکز چاپ جعبه در کشور شناخته می شود. استفاده از به روز ترین دستگاه ها و نیروی متخصص یکی از نقاط قوت سی گل باربد به شمار می رود.

 

شایان ذکر است سفارش انواع جعبه های مقوایی در سی گل امکان پذیر است. در حال حاضر این مجموعه با صنایع بزرگ و مختلفی از جمله دارویی و بهداشتی ، مواد غذایی ، پلیمری ، لوازم خودرو ، دستمال کاغذی و جعبه های تبلیغاتی و . . . همکاری می کند. سفارشات در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد. اگر تمایل دارید با سی گل باربد آشنا شوید می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow