بیوگرافی آتیه جاوید (+تصاویر)


			
		بیوگرافی آتیه جاوید (+تصاویر)
0
 آتیه جاوید، بازیگر سینما و تلویزیون   آتیه جاوید یکی از بازیگران عرصه سینم...



 آتیه جاوید، بازیگر سینما و تلویزیون

 

آتیه جاوید یکی از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون است که در سال های گذشته نقش های متفاوتی بازی کرده است. با زندگی نامه آتیه جاوید بیشتر آشنا شوید.

آتیه جاوید بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

آتیه جاوید بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد که همه ما او را در فیلم هایی همچون روزگار قریب، زوج یا فرد، دارکوب، اینجا بدون من و ستایش 2 دیده ایم. رقیه (آتیه) جاوید در سال 1355 متولد شده است و به عنوان یکی از پر تلاش ترین هنرمندان سینما و تلویزیون شناخته می شود.

 

 

آتیه جاوید علاوه بر اینکه نقش های موفقی در سینما و تلویزیون داشته است، همواره یکی از بازیگران موفق در زمینه تئاتر نیز می باشد. از مهم ترین نقش های موفق وی در تئاتر می توان به نقش دختر بزرگ پادشاه در تئاتر لیر شاه اشاره نمود. آتیه جاوید که در زندگی هنری خود موفق بوده است امروزه به عنوان یکی از بازیگران سخت کوش و باسواد سینما و تلویزیون به شمار می رود. خانم جاوید مدرک کارشناسی خود در رشته نمایش از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه تهران دریافت کرده است.

 

بیوگرافی آتیه جاوید

آتیه جاوید در تاریخ 5 خرداد ماه 1355 متولد شد. نام شناسنامه ای وی رقیه است ولی با تغییر نام، همه علاقمندان به سینما و تلویزیون وی را با نام آتیه می شناسند. خانم آتیه جاوید کار خود را با تئاتر شروع کرد و در نمایش هایی مانند سووشن و یک نوکر و دو ارباب اشاره نمود. آغاز کار وی در تئاتر موفقیت آمیز بود و همین امر باعث شد تا از سال 1381 با بازی در سیب ترش وارد قاب تلویزیون شود. به دلیل سخت کوشی وی در زمینه بازیگری، خانم جاوید در سال 1386 با بازی در سریال دکتر قریب شناخته شده تر شد. آتیه جاوید اوج سال های تلاش خود در زمینه بازیگری تلویزیون را از سال 1389 تا 1391 داشت و با بازی در نقش های بسیار زیادی توانست در ذهن مخاطبین نفوذ کند.

   

آتیه جاوید,بیوگرافی آتیه جاوید,زندگی نامه آتیه جاوید

 عکس های  آتیه جاوید

 

مهمترین سریال های آتیه جاوید

آتیه جاوید نقش های مهمی در سریال هایی بازی کرده است که امروزه بیشتر در ذهن بینندگان مانده است که از جمله مهمترین آنها می توان به روزگار قریب در سال 1386 اشاره نمود. همچنین این بازیگر در سال 1390 در قاب تلویزیون در سریال پایتخت 1 دیده شد. آتیه جاوید در سال 1391 نیز در سریال ستایش 2 بازی کرد. سخت کوشی و تلاش وی باعث شد که در کنار بازیگران به نامی مانند ناصر هاشمی، مهدی هاشمی، داریوش ارجمند، محسن تنابنده، ریما رامین فر و علیرضا خمسه را که از بزرگان سینما و تلویزیون می باشند را تجربه نماید.

 

آتیه جاوید در سال های اخیر هم سریال ها و فیلم های بسیار زیادی بازی کرده است که از مهمترین آنها می توان به گم گشتگان و دارکوب در سال 1395 اشاره نمود. این بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون در کارهای تئاتر خود همچنان حاضر می شود و مانند بیشتر بازیگران که علاقمند به اجرای تئاتر می باشند، این حرفه را حرفه اصلی خود دانسته و دنبال می کند. از مهمترین مراسماتی که خانم جاوید دعوت شده است می توان به جشنواره های فیلم فجر اشاره نمود.

 

آتیه جاوید,بیوگرافی آتیه جاوید,عکس های آتیه جاوید

 تصاویر  آتیه جاوید

 

آتیه جاوید فرزند تلویزیون، تئاتر یا سینما؟

معمولا بازیگران بر اساس میانگین بازی در تئاتر، تلویزیون یا سینما در حرفه خود مشهور می شوند. آتیه جاوید کارش را از تئاتر شروع کرد و به همین دلیل می توان گفت که حرفه اصلی وی تئاتر می باشد. همچنین شروع کار او از سریال بود. 63 درصد از کارهای خانم آتیه جاوید مربوط به سریال های تلویزیونی است و 37 درصد از کارهای وی مربوط به بازی در نقش های سینمایی می باشد و از این روی می توان گفت که خانم جاوید در زمینه بازیگری فیلم و سریال، فرزند تلویزیون است.

 

همچنین به دلیل شروع کار آتیه جاوید از تئاتر و نقش های بسیار زیادی که در تئاتر بازی کرده است، بازی های او در تئاتر نیز ثابت شده است. مهم ترین کارگردان تلویزیونی که خانم جاوید سابقه همکاری با او را داشته است، سیروس مقدم می باشد.

 

آتیه جاوید,زندگینامه آتیه جاوید,عکس های آتیه جاوید

  عکس های  آتیه جاوید

 

علاقه خانم جاوید در بازیگری تئاتر به چه سمتی است؟

آتیه جاوید به عنوان یکی از مهمترین بازیگران تئاتر و افرادی که در این زمینه نقش های مهمی را اجرا کرده است. بیشتر علاقمند به بازی در تئاتر های سنتی ایرانی را دارد و معمولا در نقش هایی ظاهر می شود که ریشه در سنت های ایرانی داشته است. همچنین آتیه جاوید در گذشته و در مصاحبه ای که با یکی از خبرگزاری ها داشت عنوان کرد که بازی در این نقش ها اصلا کار ساده ای نیست و بازیگرانی که در این زمینه کار می کنند باید بتوانند در نقش آفرینی متفاوت باشند. خانم جاوید که کار خود را از سال 1377 در تئاتر آغاز کرده است در مهمترین سالن های تئاتر ایران نقش ایفا کرده است و به همین سابقه کاری و تجربه ای بسیار خوب در دنیای تئاتر دارد. 

 

آتیه جاوید,بیوگرافی آتیه جاوید,عکس های آتیه جاوید

  آتیه جاوید

 

آتیه جاوید در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین بسترهایی است که سلبریتی ها برای طرفداران خود راه اندازی می کنند و خانم آتیه جاوید هم مهمترین شبکه اجتماعی که حضور فعال در آن دارد، اینستاگرام می باشد. با توجه به تعداد پست هایی که این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود دارد می توان گفت یکی از فعال ترین سلبریتی های ایرانی در اینستاگرام می باشد. علاوه بر آن، خانم آتیه جاوید علاقه ای به حاشیه های درون شبکه های اجتماعی نداشته و بیشتر برای تعامل با مردم صفحه اینستاگرام خود را راه اندازی کرده است. خانم آتیه جاوید همانطور که گفته شد همواره یکی از بازیگران بسیار پر تلاشی است که در زمینه تئاتر، تلویزیون و سینما کار می کند و نقش هایی که ایفا کرده است بسیار موفق بوده اند.

   

آتیه جاوید,بیوگرافی آتیه جاوید,تصاویر آتیه جاوید

 عکس های جدبد آتیه جاوید

 

چکیده

 بیوگرافی آتیه جاوید از لحاظ هنری نشان دهنده سخت کوشی این هنرمند می باشد. این بازیگر هم اکنون یکی از فعالان هنر در ایران بوده و می توان گفت که برای رسیدن به جایگاه خود تلاش زیادی کرده است.

  

گردآوری: بخش بازیگران بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow