نگاهی عمیق به دنیای خوانندگی پوبون، از آغاز تا ارتقاء  بیوگرافی پوبون کشف بازیگری و موسیقی پوبون  پوریا در برنامه عمو پورنگرابطه پوبون با علی ازاسبک موسیقی پوریا پوبونهمسر پوبون کیست؟علایق پوریا پوبون لیست آلبوم و آهنگ‌های پوبون آلبوم تصاویر پوبون

نگاهی عمیق به دنیای خوانندگی پوبون، از آغاز تا ارتقاء  بیوگرافی پوبون
کشف بازیگری و موسیقی پوبون  پوریا در برنامه عمو پورنگرابطه پوبون با علی ازاسبک موسیقی پوریا پوبونهمسر پوبون کیست؟علایق پوریا پوبون لیست آلبوم و آهنگ‌های پوبون آلبوم تصاویر پوبون
0
زندگی و آثار پوبون در دنیای موسیقی ایران پوبون   پوبون، یک خواننده و آهنگ...

زندگی و آثار پوبون در دنیای موسیقی ایران


پوبون

 

پوبون، یک خواننده و آهنگساز معروف ایرانی است که به خاطر آهنگ‌های متنوع و جذابش در دنیای موسیقی شناخته می‌شود. او در زمینه‌ ی خوانندگی رپ فعالیت دارد. در این مقاله از بیتوته، به بررسی زندگی حرفه‌ای و هنری پوبون می‌پردازیم.

ایرانیان، به ویژه جوانان و نوجوانان، با اشتیاق فراوانی به موسیقی علاقه دارند. در اینجا  گوناگونی سبک‌های موسیقی وجود دارد. این تنوع موسیقی با استقبال فراوان مردم، باعث افزایش تعداد خوانندگان ایرانی شده است، و یکی از این هنرمندان که در بازه‌ی زمانی کوتاهی به شهرت و محبوبیت چشمگیری دست یافته است، پوریا پوبون (Pooria poobon) نام دارد. او در تهران در تاریخ 16 آذرماه 1372 به دنیا آمده و از آغاز فعالیت هنری‌اش، خود را با لقب پوبون  معرفی کرده و اکنون مردم با این نام او را می‌شناسند. در گذشته، او با نام خانوادگی ابراهیم‌پور معروف بوده است.

 

پوریا علاوه بر خوانندگی، در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت دارد از جمله میکس و مسترینگ، تنظیم موسیقی، مهندسی صدا، طراحی صدا، شعرنویسی، آهنگسازی، و حتی بازیگری. او در یک خانواده شش نفره بزرگ شده و دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود دارد. این مهم است که بدانید ورود او به دنیای بازیگری به صورت اتفاقی بوده است، اما علاقه‌ی اصلی او همواره به خوانندگی و آهنگسازی بوده که در نهایت با پیروی از این علاقه و تمایل، به تحصیل در این زمینه پرداخته است.

 

 ورود او به دنیای بازیگری یک رویداد جالب و ناگهانی بوده است. در سال 1382، هنگامی که پوریا تنها 10 ساله بود و در حال بازی و فعالیت در محله خود بود، یکی از همسایگانشان  اورا  هنگام بازی می بیند. این همسایه، با مشاهده چهره و رفتار پوریا، استعداد او را تشخیص داد و به او پیشنهاد بازیگری داد. پس از توافق با خانواده‌اش، پوریا وارد دنیای بازیگری شد و در یک تیزر تبلیغاتی نقش آفرینی کرد.

 

این تجربه در سال 1383 به شروع حرفه بازیگری او منجر شد، و او نقش ذله کردن پدر و مادر خود را در سریال "101" بازی کرد. این نقش او را به شهرت و توجه عمومی رساند. سپس، در سال 1384، با بازی در سریال "آواز خاک"، در سال 1387 در "کلانتری غیر انتفاعی" و در سال 1388 در "مدرسه ما"، پوریا توانست با نقش‌های گوناگون، محبوبیت خود را بهبود بخشیده و در دنیای هنر تعطیلات موفقیت را تجربه کند.

 

پوریا پوبون به فعالیت در عرصه موسیقی از سال 1383 شروع کرد. از آن زمان، او به یادگیری موسیقی الکترونیک پرداخت و با هنرمندان مختلف همکاری کرد. او در سال 1391 توانست اولین آهنگ خود را با نام "faraway" منتشر کند. ابتدا، پوریا با اجرای کاورهای موزیک‌های دیگران، از جمله موزیک‌های انگلیسی و فارسی، شروع به فعالیت کرد.

 

پس از مدتی و با انتشار چندین آهنگ، همچنین همکاری با هنرمندان معروف مانند پارسالیپ و بهزاد لیتو، پوبون توانست به شهرت و معروفیت بالایی دست یابد. امروزه او به عنوان یک خواننده خوش‌ذوق و با استعداد شناخته می‌شود و در صحنه‌ی موسیقی ایران جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

پوریا پوبون در دهه هشتاد در یکی از برنامه‌های عمو پورنگ شرکت کرد و با عمو پورنگ یا همان داریوش فرضیایی گفت‌وگو کرد. در پاسخ به سوال عمو پورنگ که می‌پرسید چه کاری می‌خواهی بشوی، پوبون اظهار کرد که دوست دارد خواننده و آهنگساز حرفه‌ای باشد. او این ارزوی قلبی را داشته و حالا توانسته به آن برسد.

 

پوبون همچنین با خواننده دیگری به نام علی ازا رابطه دوستانه و خوبی دارد. علی ازا یک خواننده حرفه‌ای در سبک رپ و R&B است و تاکنون اهنگ‌های متعددی را منتشر کرده است. این دو خواننده همکاری‌های موسیقی با یکدیگر داشته‌اند و ارتباط صمیمی دوستانه‌ای با یکدیگر دارند. 

 

آهنگ‌های پوریا پوبون

آهنگ‌های پوریا پوبون

 

پوریا پوبون (Pooria Poobon) در زمینه موسیقی، به ویژه رپ فعالیت می‌کند. رپ یک سبک موسیقی هیپ هاپ است که اغلب شامل شعرهای ریتمیک و اجرای سریع آنها توسط خواننده (رپر) می‌شود. پوبون با ترکیب مهارت در آهنگسازی، خوانندگی و تنظیم موسیقی، توانسته است جایگاه خود را در صحنه موسیقی ایران به‌خوبی ایجاد کند و مخاطبان زیادی را جذب کند.

 

تعاملات و همکاری‌های او با هنرمندان دیگر، همچون بهزاد لیتو که یکی از معروف‌ترین همکاران اوست، نیز نشان از تنوع و پویایی در حوزه موسیقی او دارد. 

 

انتشارات موسیقی پوبون

 

همسر پوبون، جاسمین کاریتو، یک مدل و بلاگر معروف است. او خودش نیز فعالیت‌های مدلینگ را انجام می‌دهد و در اینستاگرام با حضور خود در دنیای مدلینگ و زندگی شخصی به موفقیت‌های زیادی دست یافته است. آنها در لس آنجلس زندگی می‌کنند و اطلاعات و عکس‌های مراسم عروسی آنها نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

 

صفحه اینستاگرام جاسمین همچنین توسط طرفداران پوبون و دنبال‌کنندگان این هنرمند محبوب پیگیری می‌شود. این زوج به نظر می‌رسد که زندگی شخصی و هنری موفقی داشته و توانسته‌اند توجه زیادی از طرفداران و هواداران جلب کنند.

 

علایق پوریا پوبون نشان می‌دهد که او یک هنرمند با تنوع علاقه‌هاست. این علایق می‌تواند چهره شخصیتی و گستره اهمیت‌های او را برجسته کند؛ پوریا پوبون تیم فوتبال پرسپولیس را به عنوان تیم محبوب ایرانی خود اعلام کرده است. از سوی دیگر، او تیم یوونتوس را در میان تیم‌های خارجی دوست دارد.پوریا از غذای مورد علاقه‌اش به عنوان "پلو عدس" یاد کرده است.

 

بیوگرافی پوبون

بیوگرافی پوبون

 

این رپر سرشناس تا کنون دو آلبوم منتشر کرده است که هر دوی این آلبوم ها در زمان انتشار با استقبال های زیادی نیز همراه شدند. نام این آلبوم ها  Wolfie و  midnight می باید که آلبوم midnight همان طور که در جریان هستید در هنگام پخش حواشی ای برای این آلبوم رقم خورد که بحث دزدیده شدن این آلبوم نیز توسط برخی افراد گمنام نیز مطرح شد. آلبوم Wolfie دارای ۶ آهنگ به نام های Wolfie، ماشین، نانانانا، میمونه بین خودمون، نرو از اینجا و خودکشی می باشد که هر کدام از این آهنگ ها بسیار پر طرفدار و شنیدنی می باشند. آلبوم midnight نیز دارای ۵ آهنگ جذاب به نام های بینمون، تو، آخرین معشوق، دل، دیره دیگه و قلب شیشه ای می باشد.

 

 لیست آهنگ‌های پوبون نشان‌دهنده گستردگی و تنوع در سبک‌ها و موضوعات موسیقی اوست. این آهنگ‌ها در  زیر آمده‌اند:

 

رویای آبی

دام

تیغ

آخرین معشوق

بینمون

تو

بی معرفت

قلب شیشه ای

حیف

خودکشی

دو دل

دیوونه

چشمات

ماشین

ولفی

منو تو

بومرنگ

نرو از اینجا

کاش ماهی بودی

قرمز

رز

سرد

به نظر من

۱۲:۳۴

  

پوریا پوبون به دلیل این که یکی از خوانندگان محبوب و سرشناس به شمار می رود عکس های زیادی از وی در فضای مجازی وجود دارد که در این مقاله برخی از عکس های پوریا پوبون را می توانید مشاهده کنید.

 

پوریا بنکداری

پوریا بنکداری

 

رپر ایرانی پوبون

رپر ایرانی پوبون

 

آلبوم‌های پوبون

آلبوم‌های پوبون

 

شایعات موسیقی پوبون

شایعات موسیقی پوبون

 

عکس‌های پوبون

عکس‌های پوبون

 

درآمد و ثروت پوریا پوبون

درآمد و ثروت پوریا پوبون

 

سبک موسیقی پوبون

سبک موسیقی پوبون

 

اهمیت پوبون در صنعت موسیقی ایران

اهمیت پوبون در صنعت موسیقی ایران

 

همکاری‌های موسیقی پوبون

همکاری‌های موسیقی پوبون

 

تاریخچه فعالیت موسیقی پوبون

تاریخچه فعالیت موسیقی پوبون

 

تحولات حرفه‌ای پوبون

تحولات حرفه‌ای پوبون

 

موفقیت‌ها و دستاوردهای موسیقی پوبون

موفقیت‌ها و دستاوردهای موسیقی پوبون

 

زندگی  پوبون

زندگی پوبون

 

 

گردآوری: بخش فرهنگ و هنر بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow