یک «دانشجوی دکترای داروسازی» دختر شایسته ۲۰۲۰ آمریکا شد


			
		 یک «دانشجوی دکترای داروسازی» دختر شایسته ۲۰۲۰ آمریکا شد
0
برخلاف کلیشه­ های رایج، کامیلا شرایر بیوشیمیست (زیست شیمی­دان) ساکن ویرجینی&...



برخلاف کلیشه­ های رایج، کامیلا شرایر بیوشیمیست (زیست شیمی­دان) ساکن ویرجینیا، با انجام دادن یک آزمایش علمی به عنوان دختر شایسته ۲۰۲۰ آمریکا برگزیده شد.

 خانم کامیلا شرایر، جوان ۲۴ ساله اهل ویرجینیا در رقابت با ۵۰ شرکت کننده دیگر، به مرحله پایانی رسید و با پیروزی در این مرحله، به عنوان دختر شایسته ۲۰۲۰ برگزیده شد و به علاوه یک بورسیه ۵۰ هزار دلاری نیز به دست آورد.

او در بخش مربوط به هوش و استعداد با انجام گوشه­ای از حرفه و تخصص خود، با وسایل آزمایشگاهی و در قامت یک بیوشیمیست، داوران را به شدت منقلب کرد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید!


کاملیا شرایر ؛ بیوشیمیستی که دختر شایسته ۲۰۲۰ آمریکا شد

کامیلا شرایر بعد از انتخاب به عنوان دختر شایسته ۲۰۲۰ در مصاحبه با خبرنگاران، ابراز امیدواری کرد که «در سال ۲۰۲۰ کلیشه­‌های رایج در مورد معنای دختر شایسته در آمریکا» را بشکند. خانم کامیلا شرایر دو مدرک لیسانس دارد و در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری در رشته داروسازی است.

به نظر میرسد انتخاب خانم شرایر به عنوان دختر شایسته ۲۰۲۰، گامی دیگر در جهت شکستن کلیشه‌­ها و سنت­‌های رایج مربوط به انتخاب دختر شایسته سال باشد.

از سال ۲۰۱۸ گرایشاتی برای ارائه تصویری دیگر از این مسابقه دیده میشود. شرکت کنندگان بیشتر استعدادهای خود را به نمایش میگذارند و در مورد هوش و توانایی­‌ها و احساسات شخصی­‌شان صحبت میکنند. به علاوه بخش پوشیدن لباس شنا و قضاوت شدن بر اساس معیارهای ظاهری کنار گذاشته شده است.

 


در همین راستا، گریچین کارلسون، دختر شایسته سال گذشته که روند اصلاحات در معیارهای قضاوت را اعلام کرد؛ گفته است: «دیگر شرکت کنندگان بر اساس ظاهر جسمانی قضاوت نمی­شوند. این تغییری بزرگ است.»

برگزارکنندگان مسابقات میگویند، که این تغییرات در معیارهای داوری و گزینش،‌ خانم­های جوان بیشتری را به شرکت در این مسابقات ترغیب کرده است.

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow