«پردیس» به شبکه سه تحویل داده شد


			
		 «پردیس» به شبکه سه تحویل داده شد
0
کارگردان «پردیس» از پایان مراحل فنی این سریال و تحویل آن به شبکه سه سیما خبر د...



کارگردان «پردیس» از پایان مراحل فنی این سریال و تحویل آن به شبکه سه سیما خبر داد. 

سعید نقدزاده کارگردان «پردیس» در گفتگو درباره آخرین وضعیت این سریال به تهیه کنندگی حمید نیلی توضیح داد: سریال «پردیس» در واقع یک کار آیتمی است که در ۵۲ قسمت تهیه شده و هر قسمت آن ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است. این سریال را ۲۲ فرودین ۹۸ کلید زدیم و پس از گذشت ۲ ماه در تاریخ ۲۰ خردادماه تصویربرداری را به پایان رساندیم.

 

به گفته وی، نزدیک به یک ماه نیز انجام مراحل فنی این سریال طول کشید.

 

وی ادامه داد: با پایان مراحل فنی، کل سریال را برای بازبینی تحویل شبکه سه سیما داده ایم تا ببینند و نظرات خود را بگویند اما هنوز زمان پخش مشخص نیست. امیدوارم هرچه سریعتر زمان مناسبی برای پخش در نظر گرفته بشود.

 

کارگردان «پردیس» درباره لوکیشن های این سریال گفت: دو خوابگاه دانشجویی دختران و پسران از لوکیشن های اصلی ما برای تصویربرداری بود.

 

به گفته نقدزاده، «پردیس» با نگاه طنز به مسایل و مشکلات جوانان به ویژه قشر دانشجو می پردازد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که این سریال فصل دومی هم دارد یا نه، بیان کرد: برای فصل دوم قصد جدی نداریم و منتظر هستیم تا این ۵۲ قسمت پخش شود و بازخورد مخاطبان را ببینیم و بعد آن زمان درباره ساخت فصل دوم تصمیم می گیریم. داستان سریال نیز بر همین اساس نوشته شده است که قابلیت ادامه داشتن در فصل های بعدی و پرداختن به موضوعات جیدی را داشته باشد.

 

نقدزاده در پایان خاطرنشان کرد: من پیش از ساخت «پردیس» پس از چندین سال دستیاری کارگردان و برنامه ریزی چند تله فیلم کار کرده بودم و این سریال اولین تجربه من در سریال سازی است و می خواهم تشکر ویژه ای از تهیه کننده حمید نیلی بابت حمایت ها و اعتمادی که به من کردند، داشته باشم. من فکر می‌کنم لازم است جوانانی که می خواهند وارد حوزه کارگردانی شوند حمایت های تهیه‌کنندگان و به ویژه سازمان را داشته باشند تا بتوانند کار خود را به درستی پیش ببرند و با همین اعتماد مقدمات ساخت پروژه های بعدی فراهم شود.

 

مجموعه تلویزیونی «پردیس» کاری از گروه تولیدات نمایشی و تئاتر تلویزیونی خانه تولیدات جوان صدا و سیما است که برای شبکه سه سیما تولید شده است.

 

سلمان فرخنده، مهدیه نساج، فرامرز قلیچ خانی، نیلوفر هوشمند، محیا اسناوندی، فریبا طالبی، ستاره حسینی، مهدی فریضه، حسام خلیل نژاد، بهامین تورانی، فرشاد کلباسی، بهار داورزنی، مهدی سجادیان، آرش ماهان، راحله قبادی، مرتضی شریف ، علی الهی ، علی برجی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.

 

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از نویسنده: کاوه مهدوی، طراح فیلمنامه: مهناز توکلی، جانشین تهیه کننده: امیر کلاته، مدیر تولید: مجتبی برهانی زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرانه نصری، طراح گریم: بابک شعاعی، طراح صحنه و لباس: مسعود اوسطی، مدیر تصویربرداری: امیرکوروش اعرابی، مدیر صدابرداری: محمدجواد یمغی، تدوین: سمیرا شجاعی، صداگذار: محمود موسوی نژاد، آهنگساز: یاشار صف شکن، مدیر تدارکات: حسین ساجدی فر، مدیر روابط عمومی: وحید محرابیان، امور رسانه ای: مهدی سربازی، منشی صحنه: شقایق صادق، دستیار برنامه ریز: نگین همایون‌پور، دستیار دوم کارگردان: محمدحسین برهانی زاده، عکاس: تارا قنواتی، رسول نعمتی، مجریان گریم: رضا فاتحی و سمیرا شکیبا، مدیرصحنه: حسین نجفی، دستیار صحنه: محسن ساجدی فر، دستیار لباس: نجمه صفایی، دستیاران تدارکات: حمید پناه بر، محمد رسولی، علی مهدی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری هومان هنر.

 

 صبا

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow