عباس غزالی:اربعین امسال با سریال «مجلس حیرانی» به تلویزیون باز می‌گردم/دلیل کم کاری‌ام در سینما را خودم هم نمی‌دانم


			
		 عباس غزالی:اربعین امسال با سریال «مجلس حیرانی» به تلویزیون باز می‌گردم/دلیل کم کاری‌ام در سینما را خودم هم نمی‌دانم
0
بازیگر سریال «مینو» گفت: انگار افرادی که در سینما تصمیم گیرنده هستند ترجیح م&#...



بازیگر سریال «مینو» گفت: انگار افرادی که در سینما تصمیم گیرنده هستند ترجیح می دهند که امثال من جایی درسینما نداشته باشند و این جایگاه به افراد محدود و آشنای خودشان برسد.

عباس غزالی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «مجلس حیرانی» به کارگردانی «داریوش یاری» را آماده پخش دارم، فیلمبرداری این سریال همچنان ادامه داشته و روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد.

وی درباره زمان پخش این سریال اضافه کرد: سریال مجلس حیرانی اگر اسمش برای پخش تغییر نکند از اربعین امسال روی آنتن می رود، در این سریال تلویزیونی با بیژن امکانیان، افسر اسدی، کاظم هژیر آزاد و حدیث میرامینی همبازی شده ام. در این اثر یکی از نقش های اصلی را بازی می کنم.

 

بازیگر سریال «وضعیت سفید» درباره حضورش در این سریالی مناسبتی افزود: مجلس حیرانی اثری مناسبتی محسوب می شود ولی نسبت به آثار مناسبتی که تاکنون از تلویزیون پخش شده داستان کاملاً متفاوتی را روایت می کند، همین داستان جذاب و قصه درست بود که مرا به بازی در این اثر علاقمند کرد. این سریال علاوه بر مناسبتی بودن خود اثری قصه گو بوده و می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. در این اثر نقش بسیار متفاوتی را بازی می کنم.

وی درباره احتمال حضورش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: امسال فیلم «من یوسفم مادر» را آماده رونمایی در فجر دارم، این اثر فیلمی به شدت متفاوت است و از نظر من اگر در جشنواره حضور پیدا کند اتفاقات خوبی برایش خواهد افتاد.

بازیگر سریال «مجلس حیرانی» در همین راستا ادامه داد: علاوه بر آن فیلم سینمایی «شب لرزه» به کارگردانی محمدرضا رحمانی را نیز آماده اکران در جشنواره فیلم فجر دارم، این فیلم اثری است که به معضلات اجتماعی پرداخته و من در آن با بازیگرانی همچون حمید گودرزی، ترلان پروان و بهاره افشاری همبازی شده ام.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,عباس غزالی


وی درباره دلیل کم کاری خود در سینما اظهار کرد: متاسفانه انگار یک قانون نانوشته در سینما وجود دارد که برخی بازیگران همواره کار داشته باشند و برخی کم کار یا بیکار باشند، به شخصه دوست دارم جزو بازیگرانی باشم که این روزها چندین فیلم روی پرده دارند اما نمی دانم چرا این اتفاق نمی افتد، برای خود من هم سوال است که با توجه به سابقه کاری خود چرا همچنان جزو گروه اصلی بازیگران سینما نیستم.

غزالی با اشاره به حضور تعداد محدودی بازیگر در سینما خاطرنشان کرد: انگار افرادی که در سینما تصمیم گیرنده هستند ترجیح می دهند که امثال من جایی درسینما نداشته باشند و این جایگاه به افراد محدود و آشنای خودشان برسد. من همواره عاشق حرفه بازیگری بوده و هستم، این حرفه خدمت گذاری من به مردم است و تا زنده هستم آن را انجام می دهم اما اینکه چرا من جزو بازیگران پر کار سینما نیستم سوال بزرگی است که همواره در ذهن من وجود داشته و دارد.

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow