املت علی قمی با 4 چراغ سفید!


			
		املت علی قمی با 4 چراغ سفید!
0
  این اجرا مناسب برنامه آشپزی بود یا استعدادیابی ؟    یک شنبه‌شب در قسمت یازد&#...



 

این اجرا مناسب برنامه آشپزی بود یا استعدادیابی ؟ 

 

یک شنبه‌شب در قسمت یازدهم از مرحله دوم مسابقه «عصر جدید»، علی قمی قهوه‌چی که در مرحله قبل با استعداد جالب خود در زمینه دم کردن و تعارف چای، هنرش را به نمایش گذاشته بود، حضور یافت و از داوران چهار چراغ سفید گرفت. او با داوران گپ بامزه‌ای زد، برای آن‌ها چای ریخت و املت درست کرد. در نتیجه به فینال قسمت 11 راه یافت.

 

علی قمی اگرچه به مرحله آرای مردمی برنامه نرسید و حذف شد، اما مخاطبان برنامه از همین حضور کوتاه او نیز ناراضی بودند. دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام «عصر جدید» یک شنبه‌شب حدود پنج هزار کامنت در دو پست مربوط به علی قمی ثبت کردند که بسیاری از آن‌ها منفی بود و از نکات مختلفی گلایه کردند.

 

کاربران چه نوشتند؟

کاربری با نام «شمد» با اشاره به کارهای سخت گروه «ضامن آهو» نوشت: «طرف با شمشیر و چشم بسته، کارِ نکرده نذاشت، ولی بهش رأی ندادن. گفتن اجراش جالب نبود. علی قمی دو تا چایی و نیمرو زد تنگ هم، 4 تا رأی گرفت. بعد هم میگن شایسته سالاری»! شخص دیگری با نام کاربری «ایرانی» نیز در توئیتر این طور نوشت: «من نفهمیدم علی قمی چرا چهار تا رای گرفت؟ منم بلدم خوب املت بزنم به خدا». کاربری با نام «نگار» نیز این گونه انتقاد کرد: «این علی قمی خیلی بد درباره زنش حرف می‌زنه، اصلا هم خنده‌دار نیست.»

 

دیگر اجراهای این قسمت نیز در نظرات مردمی بی‌تأثیر نبود. از آن جا که علی قمی، بلافاصله بعد از اجراهای گروه «برتران دومینو» و مخصوصاً گروه «ریکو» که با تحسین بی‌سابقه داوران و مجری همراه شد، اجرا کرد، مورد انتقاد قرار گرفت. کاربری با نام «کیمیا» با اشاره به این موضوع این طور نوشت: «اون دومینو با این همه زحمت سه تا سفید، بعد این اومد املت درست کرد چهار تا سفید؟ برنامه استعدادیابیه یا آشپزی؟» کاربری به نام «سعید» نیز در اینستاگرام این طور کامنت گذاشت: «واقعاً اجازه اومدن به روى سن به على قمى، به نظرم توهین به شعور مردم بود. آخه یعنی چى اومد املت درست کرد؟! به جرئت میشه گفت این اجرا مسخره‌ترین اجرا بود.»

 

 

خراسان  

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow