عکس و بیوگرافی رضا شکاری بازیکن فوتبالچکیده ای از بیوگرافی رضا شکاری :بیوگرافی رضا شکاری فوتبالیست :خانواده رضا شکاری :شروع از نوباوگان :ورود رضا شکاری تیم به ذوب آهن :لژیونری :بازی های ملی رضا شکاری :در مسیر پرسپولیس / تراکتور :الگوهای ورزشی رضا شکاری :۵۰ بازیکن مستعد آینده :باشگاه های رضا شکاری :

عکس و بیوگرافی رضا شکاری بازیکن فوتبالچکیده ای از بیوگرافی رضا شکاری :بیوگرافی رضا شکاری فوتبالیست :خانواده رضا شکاری :شروع از نوباوگان :ورود رضا شکاری تیم به ذوب آهن :لژیونری :بازی های ملی رضا شکاری :در مسیر پرسپولیس / تراکتور :الگوهای ورزشی رضا شکاری :۵۰ بازیکن مستعد آینده :باشگاه های رضا شکاری :
0
بیوگرافی رضا شکاری یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال بیوگرافی رضا شکاری &#...

بیوگرافی رضا شکاری یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال


بیوگرافی رضا شکاری یکی از ۵۰ بازیکن آینده‌دار فوتبال

 

در این مقاله از بیتوته، با بیوگرافی رضا شکاری آشنا می شوید. رضا شکاری متولد ۱۰ خرداد سال ۱۳۷۷، یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک هجومی برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. گاردین در فهرستی از ۵۰ بازیکن آینده‌دار فوتبال، از رضا شکاری نام برد و سبک بازی او را شبیه نکونام با قدرت هجومی بیش‌تر دانست.

 

نام کامل :رضا شکاری قزلقيه

روز تولد :۱۰ خرداد ۱۳۷۷ ‏(۲۵ سال)

محل تولد :سراب، آذربایجان شرقی، ایران

قد :۱٫۸۷ متر (۶ فوت ۲ اینچ)

پست :هافبک هجومی

 

رضا شکاری در ۱۰ خرداد ۱۳۷۷ در تهران متولد شد، بازیکن فوتبال است. با ۱۸۷ سانتیمتر قد در پست هافبک هجومی بازی می کند در ۱۸ سالگی لژیونر شد و به روسیه رفت گاردین هم او را جزو ۵۰ فوتبالیست آینده دار دنیا معرفی کرده است.

 

رضا در محله خاک سفید تهران پارس به دنیا آمده است. پدرش در یک کارگاه مبل سازی به عنوان کارگر مشغول به کار است و مادرش به عنوان خانه‌دار فعالیت می‌کند. اصالت او به شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی بازمی‌گردد.

 

آشنایی با زندگی رضا شکاری

عکس رضا شکاری با مادرش

 

در سال ۲۰۱۴، رضا شکاری با ورود به تیم جوانان مقاومت تهران، قدمی در مسیر فوتبال گذاشت. او از زمان بچگی و کودکی بازی فوتبال را از زمین ۲۲ بهمن خاک سفید تیم‌های محلی آغاز کرد. سپس از طریق استعدادیابی‌های آسیا ویژن، به تیم میلاد تهران در سطح نوباوگان پیوست. پس از مدتی، به تیم نونهالان باشگاه شاهین پیوست و پس از سه سال، در سال ۲۰۱۴ به تیم نونهالان مقاومت تهران پیوست و در رده زیر ۱۴ سال عضو تیم ملی نونهالان شد.

 

عکس های رضا شکاری

تصاویر رضا شکاری با پدربزرگش

 

در سال ۱۳۹۲ وقتی ۱۵ ساله بود در باشگاه فجر سپاه بازی می کرد تا اینکه در سال ۹۴ در ۱۷ سالگی از طریق استعدادیاب های ذوب آهن جذب این تیم لیگ برتری شد.

 

او تا مدت ها شاگرد یحیی گل محمدی در ذوب آهن بود.

 

دو سال حضور درخشان او در تیم ذوب آهن اصفهان باعث شد که باشگاه روبین کازان روسیه به او پیشنهاد داده و در نهایت با عقد قرارداد راهی روسیه شود، با قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری انتقال بسیار پردرآمدی برای ذوب‌آهن اصفهان محسوب می شد

 

رضا شکاری با ۳۷ بازی برای تیم روبین کازان در نهایت در سال ۲۰۱۹ به پرسپولیس تهران آمد تا برای این تیم پرطرفدار پایتخت بازی کند.

 

در سال ۹۶ شکاری با درخشش خود در بازی های جام جهانی جوانان در کره جنوبی نظر مسئولان تیم روبین کازان روسیه را به خود جلب کرد و در ۱۰ شهریور ۹۶ به این تیم پیوست. رضا با این تیم قرارداد ۵ ساله بسته است.

 

زندگینامه رضا شکاری

بیوگرافی رضا شکاری

 

در تیم های رده های مختلف ملی بازی کرده است و در سال ۲۰۱۳ با حضورش در تیم ملی نوجوانان ایران ۸ بازی را برای این تیم انجام داد و پنج گل را به ثمر رساند. 

 

۱۳ بازی را برای تیم ملی جوانان بازی کرده و 9 گل را هم به ثمر رسانده است و با سه بازی برای امید ایران دو گل را به ثمر رساند و کارنامه ملی درخشانی را داشته باشد.

 

او با تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد سال ۱۳۹۴ قهرمان جام حذفی را تجربه کند.

 

رضا شکاری از هافبک های نفوذی و تکنیکی ایران است. او به دلیل برافراشته شدن در تیم‌های باشگاهی موفق، به عنوان یکی از ۵۰ بازیکن آینده‌دار فوتبال شناخته شده و نام او در فهرستی از این بازیکنان ذکر شده است. سبک بازی او شبیه به نکونام است با این تفاوت که در بخش حمله‌ای قوی‌تر عمل می‌کند و قدرت هجومی بیشتری دارد.

 

با توجه به سرمربیگری گابریل کالدرون، تیم پرسپولیس در فصل ۹۹-۱۳۹۸ در تلاش بود تا نظر و رضایت باشگاه روبین کازان را برای جذب رضا شکاری، بازیکنی که در حال حاضر در آن باشگاه حضور داشت، بدست آورد. در ابتدا، شکاری مذاکرات اولیه را با پرسپولیس صورت داده بود. اما سپس به تیم تراکتور سازی پیوست که در استانی که او در آن به دنیا آمده بود، مستقر شد. در فصل بعد، او پیراهن تیم تبریزی را به تن کرد.

 

جدیدترین تصاویر رضا شکاری

عکس های رضا شکاری فوتبالیست

 

رضا شکاری درباره الگوهای خود در فوتبال ایران صحبت می‌کند و اعلام می‌کند که او فرهاد مجیدی، علی کریمی و قاسم حدادی فر را بسیار دوست دارد. همچنین، در اروپا از بازی‌های نیمار و رونالدینو نیز لذت می‌برد.

 

در مهر ماه ۹۴، روزنامه گاردین با انتشار لیستی از ۵۰ بازیکن آینده‌دار فوتبال جهان، نام رضا شکاری را ذکر کرد و سبک بازی او را به به جواد نکونام، بازیکن سابق تیم ملی، تشبیه کرد.

 

عکس های جدید رضا شکاری

در مورد رضا شکاری

 

باشگاه‌های جوانان :

۲۰۱۴–۲۰۱۵مقاومت تهران

 

باشگاه‌های حرفه‌ای :
 سال‌هاباشگاه‌ها بازی گل
۲۰۱۵–۲۰۱۷ذوب‌آهن۱۷۰
۲۰۱۷–۲۰۱۹روبین کازان۵۰
۲۰۱۹–۲۰۲۱تراکتور۱۵۰
۲۰۲۱–۲۰۲۳گل‌گهر۵۹ ۱۲
۲۰۲۳–سپاهان۴ ۱

 

تیم ملی :
 سال‌هاباشگاه‌هابازی گل
 ۲۰۱۳–۲۰۱۴نوجوانان ایران۸۵ 
۲۰۱۴–۲۰۱۷جوانان ایران۱۵۹
۲۰۱۷–۲۰۲۱امید ایران۱۰۵

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow