آشنایی با بیوگرافی محمدجواد حسین نژادچکیده ای از بیوگرافی محمدجواد حسین‌ نژاد :محمدجواد حسین نژاد کیست و اهل کجاست ؟ آغاز فعالیت ورزشی محمدجواد حسین نژاد :درخشش در تیم ملی امید در مسابقات فوتبال آسیایی 2023 :حسین نژاد - عمری :رکورد جالب حسین‌نژاد در سپاهان :اخراج پدیده فوتبال ایران با چشمانی اشک بار :وضعیت ازدواج و همسر محمدجواد حسین نژاد :باشگاه‌های جوانان :باشگاه‌های حرفه‌ای :تیم ملی :

آشنایی با بیوگرافی محمدجواد حسین نژادچکیده ای از بیوگرافی محمدجواد حسین‌ نژاد :محمدجواد حسین نژاد کیست و اهل کجاست ؟
آغاز فعالیت ورزشی محمدجواد حسین نژاد :درخشش در تیم ملی امید در مسابقات فوتبال آسیایی 2023 :حسین نژاد - عمری :رکورد جالب حسین‌نژاد در سپاهان :اخراج پدیده فوتبال ایران با چشمانی اشک بار :وضعیت ازدواج و همسر محمدجواد حسین نژاد :باشگاه‌های جوانان :باشگاه‌های حرفه‌ای :تیم ملی :
0
بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد یکی از پدیده‌های تازه فوتبال ایران بیوگراف...

بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد یکی از پدیده‌های تازه فوتبال ایران


بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد یکی از پدیده‌های تازه فوتبال ایران

 

در این مقاله از بیتوته، با بیوگرافی محمدجواد حسین نژاد یکی از پدیده‌های تازه فوتبال ایران آشنا می شوید. محمدجواد حسین‌‌نژاد (متولد 5 تیر 1382) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خليج فارس بازی می‌کند و همچنین عضو تیم ملی فوتبال ایران می باشد.

نام کامل :محمدجواد حسین‌ نژاد محله کلائی

روز تولد :3 تیر 1382

زادگاهساری، ایران

قد :1/80 متر

پست :هافبک نفوذی

 

محمد جواد حسین نژاد فوتبالیست اهل جویبار است و در 4 تیر ماه 1382 در شهر جویبار زاده شده است جایی که مهد کشتی ایران و جهان است اما محمدجواد به فوتبال علاقه داشته و کار خود را با فوتبال اماتور در شهرش آغاز کرد و حالا در لیگ حرفه و تیم ملی ایران بازی می کند. و عضو تیم سپاهان اصفهان می باشد. او در پست هافبک بازی کرده و قد او 180 سانتیمتر می باشد. چپ پا است و در پست مهاجم بازی می کند.

 

او می گوید زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد هافبک جوان فوتبال سپاهان که پس از حضور در فوتبال آماتور جویبار و ساری توسط مربیان آکادمی سپاهان شناسایی و رشد کرد تا حالا همه نگاه‌ها را در آغاز لیگ برتر به خود خیره کرده است.

 

محمدجواد حسین نژاد فوتبال خود را از آکادمی سپاهان آغاز کرده است. محمدجواد حسین نژاد فوتبال را  تیم های پایه سپاهان شروع نمود و در رده های نوجوانان سپاهان توپ و کن کم کم ب رده های سنی بالاتر سپاهان حاضر شد و در سن 18 سالگی به تیم بزرگسالان سپاهان امد.

 

حسین نژاد همچنین به تیم ملی جوانان دعوت شد و در مسابقات آسیایی حضور پیدا کرد.

 

تیم فوتبال امید ایران با عملکرد بسیار موفق در دور اول انتخابی المپیک پاریس، با پیروزی مقابل هنگ کنگ و افغانستان و کسب 6 امتیاز، در انتظار بازی آخر خود در مقابل ازبکستان قرار دارد.

 

شاگردان رضا عنایتی در حالی برای آخرین بازی خود در تاشکند ازبکستان آماده می‌شوند که عملکرد هافبک این تیم نگاه کارشناسان فوتبال آسیا را به خود جلب کرده است. محمد جواد حسین نژاد در دیدار با هنگ کنگ هر سه پاس گل امیدهای ایران را داد. هافبک سپاهان اصفهان در جدال با افغانستان نیز یک گل و دو پاس گل داد تا سهم بسزایی در پیروزی‌های اخیر تیم داشته باشد.

 

تأثیرگذاری محمد جواد حسین نژاد بر روی 6 از 7 گل زده توسط تیم امید ایران، نظر متخصصان فوتبال آسیا را به خود جلب کرده است و او به عنوان یکی از پدیده‌های تازه فوتبال ایران شناخته می‌شود.

 

باشگاه های حرفه ای محمدجواد حسین‌‌نژاد

زندگینامه محمدجواد حسین‌‌نژاد

 

در مسابقات فوتبال آسیایی 2023، حسین نژاد بازیکن برجسته تیم ملی امید، با درخشش خود توانسته است توجه همگان را جلب کند. او که هم‌اکنون به عنوان عضو تیم سپاهان اصفهان در حال حاضر قراردادی برای دو فصل آینده دارد، تمام تلاش خود را می‌کند تا بدون توجه به شهرت و شناختی که به دست آورده، همچنان با لباس ملی و باشگاهی خود درخشش خود را حفظ کند. او به امید اینکه شایستگی خود را برای حضور در تیم ملی بزرگسالان هم به اثبات برساند، به کوشش مستمر خود ادامه می‌دهد.

 

«جعفر جزیدوف» تحلیل گر فوتبال پایه در ازبکستان گفت، درباره عملکرد حسین نژاد تاکید کرد: او باعث شد بازی های سپاهان مقابل ذوب آهن و استقلال را هم ببینم. به نظرم فوتبال ایران پس از کریم باقری، علی کریمی، آندو تیموریان و مجتبی جباری بار دیگر هافبک طراز اول به قاره معرفی می‌کند.

 

درباره ی زندگی

محمدجواد حسین‌‌نژاد کیست

 

محمدجواد حسین‌نژاد، بازیکن جوان سپاهان، در این فصل درخشیده و یکی از پدیده‌های لیگ برتر بوده است. حسین‌نژاد که در مرحله مقدماتی المپیک در تیم زیر 23 سال ایران نیز حضور داشت و یکی از معدود چهره‌های امیدوارکننده بود در ترکیب اصلی سپاهان غیر از یک مسابقه همیشه حاضر بوده و غالبا نمایش‌های تحسین برانگیزی ارائه داده است.

 

در واقع او در ترکیب تیم سپاهان که همه چهره‌هایی شناخته شده و باتجربه‌اند یک گزینه ظاهرا ناجور به حساب می‌آید که به‌شدت با تیم جور شده و آنقدر خوب کار کرده که در اردوی قبلی تیم ملی توسط قلعه‌نویی هم دعوت شد.

 

حسین‌نژاد در حالی به بازی پرسپولیس می‌رسد که مقابل آلمالیق ازبکستان هم دبل کرد و روحیه بسیار بالایی دارد.

 

در مقابل، محمد عمری، یکی از بازیکنان حساس و آماده تیم پرسپولیس، در دیدارهای اخیر نمایش‌های برجسته ای داشته است. عمری در مقابل تیم صنعت نفت به طور فوق‌العاده عملکردی داشت، اما در مصاف با استقلال تاجیکستان به شرایط مطلوبی دست یافت. او در چند بازی اخیر به عنوان یکی از نقاط قوت تیمش شناخته شده و انتظار می‌رود در برابر سپاهان و در یک بازی بزرگ برای تیمش، به درخشش برسد.

 

عمری و حسین‌نژاد می‌توانستند در تیم زیر 23 سال حداقل در مقطعی همبازی باشند که نشد. سن عمری اجازه نمی‌داد که او در مقدماتی المپیک حاضر باشد ضمن اینکه نام حسین‌نژاد برای بازی‌های آسیایی هانگژو از قبل رجیستر نشده بود.

 

زندگی نامه محمدجواد حسین‌‌نژاد

باشگاه های محمدجواد حسین‌‌نژاد

 

بازیکن تیم فوتبال سپاهان به رکورد جالبی پس از بازی مقابل آلمالیق دست یافت.

 

به گزارش فوتبالی، هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره روزهای دوشنبه و سه شنبه گذشته در کشورهای مختلف پیگیری شد که تحت تأثیر برد کم نظیر سپاهان اصفهان قرار گرفت.

 

شاگردان ژوزه مورایس در این هفته توانستند 9 بر صفر آلمالیق ازبکستان را در ورزشگاه آزادی تهران شکست دهند. همین موضوع باعث حضور محمدجواد حسین نژاد، عیسی آل کثیر و رامین رضائیان در تیم منتخب هفته چهارم ACL2023 شد.

 

همچنین حسین نژاد با 20 سال و 4 ماه سن تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تیم‌های ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد که در یک بازی 2 گل زده است و در ترکیب منتخب هفته با امتیاز 9 قرار گرفته است.

 

پرسپولیس در این هفته مقابل استقلال تاجیکستان به تساوی یک - یک رسید. نساجی مازندران نیز با نتیجه سه بر یک از نوبهار ازبکستان شکست خورد تا پرونده نمایندگان فوتبال ایران در این هفته اینگونه بسته شود.

 

محمدجواد حسین‌نژاد دقیقا اتفاقی مشابه با بازی پرسپولیس و النصر، کارت قرمز دریافت کرد.

در شرایطی که سپاهان در حال کنترل دقایق باقیمانده از دیدار با نیروی هوایی بود تا بتواند برنده به رختکن برود، اتفاق تلخی در میانه‌های میدان رخ داد که منجر به اخراج ستاره و پدیده این فصل زردپوشان اصفهانی شد.

 

محمدجواد حسین‌نژاد که تلاش می‌کرد توپ را از مقابل پای بازیکن نیروی هوایی برباید، مچ پای مصطفی سعدون را لگد کرد و عبدالرحمن جاسم نیز بلافاصله دست به جیب شد و ستاره سپاهان را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

 

پدیده تیم مورایس که در شوک تصمیم داور قطری بود، برای چند دقیقه درون زمین باقی ماند تا بلکه از اتاق VAR به قاضی میدان اطلاع داده شود او دچار اشتباه شده و رنگ کارت را تغییر دهد.

 

اما این اتفاق رخ نداد و حسین‌نژاد با کارت قرمزی که از عبدالرحمن جاسم دریافت کرده بود، با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کرد تا سپاهان در دقایق باقیمانده از بازی با یک یار کمتر، مسابقه را ادامه دهد.

 

از وضعیت ازدواج محمدجواد حسین نژاد اطلاعات دقیقی در دست نیست.

 

تصاویر محمدجواد حسین‌‌نژاد

باشگاه های حرفه ای محمدجواد حسین‌‌نژاد

 

عکس های محمدجواد حسین‌‌نژاد

درباره ی زندگی

 

 سال‌ها باشگاه‌ها 
 ۲۰۱۹–۲۰۲۳ سپاهان

 

 سال‌هاباشگاه‌ها بازی گل 
 ۲۰۲۳–سپاهان ۱۲ ۲

 

 سال‌ها باشگاه‌ها بازی گل 
 ۲۰۲۲–۲۰۲۳جوانان ایران۵  ۲
 ۲۰۲۳– امید ایران۳ ۱
 ۲۰۲۳–ایران ۲ ۰

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow