آشنایی با بیوگرافی مسلم اولادقباد :چکیده ای از بیوگرافی مسلم اولادقباد :بیوگرافی مسلم اولادقباد :ازدواج مسلم اولاد قباد :افتخارات مسلم اولادقباد :

آشنایی با بیوگرافی مسلم اولادقباد :چکیده ای از بیوگرافی مسلم اولادقباد :بیوگرافی مسلم اولادقباد :ازدواج مسلم اولاد قباد :افتخارات مسلم اولادقباد :
0
بیوگرافی مسلم اولادقباد بیوگرافی مسلم اولادقباد به همراه تصاویر   در ای...

بیوگرافی مسلم اولادقباد


بیوگرافی مسلم اولادقباد به همراه تصاویر

 

در این مقاله از بیتوته، با بیوگرافی مسلم اولادقباد آشنا می شوید. مسلم اولادقباد متولد 8 آذر سال 1374 در کوهدشت لرستان می باشد، او یک بازیکن فوتسال اهل ایران است و در حال حاضر در تیم پالما اسپانیا بازی می کند. او دارای قد 178 سانتیمتر است. اطلاعات زیادی از بیوگرافی ایشان در دسترس نیست، اما اطلاعاتی که در دسترس داریم را در اختیار شما قرار می دهیم.

نام : مسلم اولادقباد

تاریخ تولد : 8 آذر 1374

محل تولد : کوهدشت، لرستان

قد : 178 سانتی متر

 

مسلم اولادقباد در روز 8 آذر سال 1374 در کوهدشت لرستان متولد شد، او یک بازیکن فوتسال حرفه ای ایرانی است. اولادقباد از دوران کودکی به فوتسال علاقه مند شد و از آن زمان شروع به تمرین و بازی در این رشته کرد. در حال حاضر، او در تیم ملی ایران و همچنین تیم پالما اسپانیا در پست جناح راست به میدان می رود و در مسابقات حضور دارد.

 

نحوه ورود به فوتسال :

او می گوید : من در مسابقات دانش آموزی با تیم لرستان شرکت کردم که توانستیم قهرمان کشور شویم، آنجا حسین شمس (سرمربی) ناظر مسابقه از سبک بازی من خوشش آمد. 

 

به نظر خودم آن رقابت ها سکوی پرتاب من شد و در ادامه قهرمان مسابقات دانش آموزی جهان در ترکیه شدیم.

 

جدیدترین تصاویر مسلم اولادقباد

مسلم اولادقباد

 

آغاز حرفه ای فوتسال :

فوتسال حرفه ای خود را با پیوستن به آکادمی فوتسال شاهین جوان کوهدشت آغاز کرد. سپس به منظور ادامه کار در زمینه فوتسال، به تیم جوانان ماهان تندیس قم ملحق شد. بعد از نمایش خوب و عملکرد قابل تحسین در رده های پایه این تیم، فرد مذکور توانست به تیم اصلی ارتقا پیدا کند و تا سال 1394 در این تیم فعالیت کند.

 

از باشگاه هایی که در آن بازی کرده است می توان به ماهان تندیس قم، شهرداری ساوه و تأسیسات دریایی اشاره کرد. او در تاریخ 22 مرداد 1401 به باشگاه پالمای اسپانیا پیوست و در سال 1402 به همراه حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی این تیم، با غلبه بر تیم فوتسال اسپورتینگ لیسبون در بازی فینال، قهرمان جام باشگاه های فوتسال اروپا شد.

 

بهترین فوتسالیست سال آسیا :

در آبان 1402 در مراسمی که در دوحه قطر برگزار شد، در بخش بهترین بازیکن جوان سال آسیا در رشته فوتسال مسلم اولاد قباد، بازیکن پالما اسپانیا بهترین فوتسالیست آسیا شد.

 

عکس های مسلم اولادقباد

بیوگرافی مسلم اولادقباد

 

انتقال به یاسین پیشرو قم :

سال 1394 در 20 سالگی به تیم «یاسین پیشرو» قم منتقل شد و با بازی های خوبش در این تیم اسم خود را بر سر زبان ها انداخت و تا سال 1395 برای این تیم توپ زد

 

از شهرداری ساوه تا تاسیسات

سال 1395 به تیم شهرداری ساوه پیوست و پس از یکسال حضور در این تیم جدا شد  سپس به تیم تاسیسات دریایی پیوست و تا سال 1397 به عنوان عضو این تیم فعالیت کرد و پیراهن این تیم را به تن می کرد.

 

وی از سال 1397 تا 1401 به ترتیب در تیم های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و کراپ الوند توپ زده است.

 

لژیونری

در سن 27 سالگی، در سال 1401، برای تجربه چالش جدید به تیم «پالما اسپانیا» ملحق شد و هم اکنون در این تیم مشغول به بازی است.

 

مهدی طارمی در بخش بهترین لژیونر، امین حزباوی در بخش بهترین بازیکن جوان و مسلم اولادقباد و سعید احمد عباسی در بخش بهترین بازیکن فوتسال، نامزد جوایز سال 2023 بودند. همچنین عناوین «بهترین فدراسیون فوتبال آسیا» و نیز «بهترین رئیس فدراسیون قاره کهن در رده پایه» به سه و چهار بخش تقسیم شده است که نام فدراسیون ایران در هر یک از این دو بخش دیده می شد. در این بین تنها سهم کشورمان یک جایزه بود که آن هم نصیب مسلم اولادقباد مهاجم تیم ملی فوتسال کشورمان شد.

 

همه چیز درباره مسلم اولادقباد

آشنایی با بیوگرافی مسلم اولادقباد

 

این بازیکن حرفه ای فوتسال هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

اولادقباد، شماره 8 تیم ملی فوتسال مردان ایران را نماینده می کند. تاکنون، او چندین بار به عنوان بهترین بازیکن زمین در رقابت های بین المللی شناخته شده است. جدیدترین مسابقه ای که اولاد قباد در آن حضور داشت، جام ملت های آسیا 2022 بود. در این دیدار، وی به عنوان بهترین بازیکن دیدار نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا انتخاب شد.

 

در دیدار بین ایران و تایلند، که با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید، اولاد قباد توانست 2 گل به ثمر برساند و در کسب صعود تیم ملی ایران به فینال نقش به سزایی را ایفا کند.

 

مسلم اولاد قباد، در مراسم انتخاب بهترین های سال آسیا در آبان سال 1402 در شهر دوحه قطر برگزار شد، به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شد.

 

از دیگر افتخارات این جوان لرستانی، مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت های قهرمانی دانشجویان قاره کهن را از آن خود کرده و یکی از مهره های کلیدی دو سه سال اخیر در فوتسال قم در تیم های ماهان تندیس و یاسین پیشرو قم بوده است، در مسابقات دانشجویان آسیا برای قم افتخار کسب کرد.

 

درباره مسلم اولادقباد

آشنایی با مسلم اولادقباد

 

در مورد مسلم اولادقباد

جدیدترین تصاویر مسلم اولادقباد

 

آشنایی با مسلم اولادقباد

آشنایی با مسلم اولادقباد

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow