بیوگرافی نیکولاس پپه :چکیده ای از بیوگرافی نیکولاس پپه :نیکولاس پپه کیست ؟دوران کودکی و اوایل زندگی نیکولاس پپه : تحصیلات نیکولاس پپه و پیشرفت شغلی : زندگی شخصی نیکولاس پپه :حمایت پدر :بیوگرافی نیکولاس پپه - زندگی اولیه در فوتبال حرفه ای :شروع خشن :عشق در نگاه اول :بیوگرافی نیکولاس پپه – داستان ظهور به شهرت :اولین حضور بین المللی :ازدواج نیکولاس پپه :

بیوگرافی نیکولاس پپه :چکیده ای از بیوگرافی نیکولاس پپه :نیکولاس پپه کیست ؟دوران کودکی و اوایل زندگی نیکولاس پپه :
تحصیلات نیکولاس پپه و پیشرفت شغلی :
زندگی شخصی نیکولاس پپه :حمایت پدر :بیوگرافی نیکولاس پپه - زندگی اولیه در فوتبال حرفه ای :شروع خشن :عشق در نگاه اول :بیوگرافی نیکولاس پپه – داستان ظهور به شهرت :اولین حضور بین المللی :ازدواج نیکولاس پپه :
0
بیوگرافی نیکولاس پپه فوتبالیست حرفه ای فرانسوی (+تصاویر) بیوگرافی نیکولا...

بیوگرافی نیکولاس پپه فوتبالیست حرفه ای فرانسوی (+تصاویر)


بیوگرافی نیکولاس پپه فوتبالیست حرفه ای

 

در این مقاله از بیتوته، با زندگی نیکولاس پپه آشنا می شوید. نیکولاس پپه، زندگی شخصی خود را در رسانه ها به نمایش نمی گذارد، او بیشتر سعی می کند از چشمان عمومی فرار کند تا زندگی شخصی خود را ساده و احتمالاً بدون درام نگه دارد.

نام : نیکولاس پپه

روز تولد : 29 مه 1995

محل تولد : مانت-اژولی، فرانسه

قد : 1/83 متر

پست : وینگر راست ، فوروارد

 

نام کامل Nicolas Pepe اما معمولاً به عنوان Pepe شناخته می شود. او یک فوتبالیست حرفه ای اهل ساحل عاج است. او به عنوان وینگر برای تیم ملی فوتبال هزینه عاج و باشگاه فوتبال حرفه ای انگلیس آرسنال اف سی بازی می کند. این فوتبالیست به دلیل تکنیک، سرعت و کنترل توپ معروف است.

 

این فوتبالیست در یک خانواده فقیر، متواضع و مسلمان در 29 می 1995 در مانت-اژولی فرانسه به دنیا آمد. مادرش خانم پپه و پدرش پاپا سلستین است. وی دارای دو برادر به نام های کوامه په په و جاناتان په په و یک خواهر به نام کورین په په است. پدر و مادر او مهاجران اهل عاج هستند که در سال 1990 برای زندگی بهتر از ساحل عاج به فرانسه مهاجرت کردند. والدین نیکولاس پپه پس از اقامت در پاریس، مجبور شدند به دنبال مشاغل موجود باشند. پدرش سلستین شغل نگهبان زندان را بر عهده گرفت در حالی که مادرش خانه دار بود.

 

آنها نیکولاس را به دنیا آوردند و او را در کمون Mantes-la-Jolie بزرگ کردند. بعداً، در اوایل زندگی، والدین نیکولاس پپه تصمیم گرفتند به پوآتیه در غرب فرانسه مهاجرت کنند، پس از اینکه پدرش در آن منطقه شغلی را شروع کرد.

 

زندگی حرفه ای نیکولاس پپه

تصاویر پدر و مادر نیکولاس پپه

 

نیکولاس در شمال شرقی پاریس بزرگ شد، هیچ اسباب بازی یا بازی وجود نداشت. تنها کاری که نیکولاس انجام داد این بود که توپ های فوتبالش را لگد زد. او همیشه عاشق بازی کردن با توپ بود.

 

مهمترین نقطه تحصیل او زمانی بود که او 6 ساله بود. این لحظه ای بود که او با معلمش در مدرسه روبرو شد که از او پرسید: " نیکولاس، می خواهی در زندگی چه کار کنی؟"

 

نیکولاس پاسخ داد: "من می خواهم وقتی بزرگ شدم یک فوتبالیست حرفه ای شوم." این تصمیم معلم او را شگفت زده کرد، کسی که هرگز نمی دانست نیکو اراده قوی و مصمم برای رسیدن به اهدافش دارد. بنابراین، او تصمیم گرفت به پسر کوچک کمک کند.

 

پپه از کودکی اشتیاق زیادی به فوتبال داشت. او در ابتدا به عنوان دروازه بان بازی می کرد. اما زمانی که پدرش سلستین به پواتیه منتقل شد، کار خود را به عنوان بازیکن خارج از زمین آغاز کرد.

 

پس از موفقیت فرانسه در مسابقات جهانی 1998 شاهد حضور گسترده مهاجران آفریقایی در فوتبال بود. اگرچه او تحصیلات خود را ادامه داد و تا اوایل نوجوانی آن را با فوتبال آمیخت. نیکولاس از سن 5-9 سالگی هرگز به هیچ آکادمی فوتبال نرفته بود.

 

آشنایی با نیکولاس پپه

نیکولاس پپه که بود؟

 

پپه زندگی شخصی خود را در رسانه ها به نمایش نمی گذارد، او بیشتر سعی می کند از چشمان عمومی فرار کند تا زندگی شخصی خود را ساده و احتمالاً بدون درام نگه دارد. او امروزه بیشتر نگران حامل خود است و سعی می کند از هر نوع حواس پرتی دوری کند.

 

پدر نیکولاس زمانی یک فوتبالیست بود اما هرگز نتوانست در این ورزش حرفه ای شود به همین خاطر تصمیم گرفت از طریق پسرش به رویای خود دست یابد، از این رو کار خود به عنوان سرپرست زندان را رها کرد و کار بادرآمد بالاتری به دست آورد تا پسرش را به رویایش برساند.

 

او همینطور برای همراهی پسرش در تمرینات وقت می گذاشت و تا جایی پیش رفت که موفق شد مدرک مربیگری بگیرد تا نزدیک پسرش بماند.

 

نیکولاس پپه کیست

تصاویر نیکولاس پپه و پدرش

 

اشتیاق ادامه دار پپه به فوتبال باعث شد که او آزمایش های زیادی را پشت سر بگذارد و در باشگاه محلی فرانسه، پواتیه اف سی (که اکنون به عنوان استاد پویتوین شناخته می شود) ثبت نام کند. تیم بزرگسالان باشگاه در آن زمان در لیگ دسته پنجم فرانسه بازی می کرد.

 

زندگینامه نیکولاس پپه

فوتبال نیکولاس پپه

 

با پیوستن به باشگاه، همه از توانایی او بر روی توپ غافلگیر شدند. علیرغم عملکرد چشمگیر او در سطح جوانان، پیشاهنگان فوتبال از آکادمی های بزرگتر به دلیل هیکل نامرتب نیکولاس پپه و همچنین نگرانی در مورد نگرش او منصرف شدند.

 

افکاری وجود داشت که با نیکولاس ناسازگار بود یا در موقعیت های خاص تنبل است. با توجه به این واقعیت، کسی به او نزدیک نشد و قدردان او نشد.

 

علی رغم احتیاط هایی که پیشاهنگان فوتبال و سایر جذب کنندگان داشتند، پپه می دانست چه می خواهد. او بعداً به شکل ثابت خود در تیم اول پواتیه بازگشت.

 

عملکرد نیکولاس پپه ادامه یافت زیرا او در کمک به پواتیه برای کسب پیروزی 3-1 که آنها را از سقوط در فصل 2012-2013 نجات داد، کمک کرد.

 

چنین موفقیتی به او پیشنهادی با Angers، یک باشگاه فوتبال واقع در غرب فرانسه، داد.

 

حرفه ی باشگاهی نیکولاس پپه

نیکولاس پپه و جام ملت های آفریقا

 

این نقطه عطف موفقیت نیکولاس پپه است. همه چیز در یک روز بسیار زیبا اتفاق افتاد.

 

به گزارش BleacherReports ، روزی بود که مدیر ورزشی لوئیس کامپوس، نیکولاس را در حالی که در یک مسابقه شرکت می کرد، دید.

 

اگرچه استعدادیاب سابق رئال مادرید آنجا بود تا به بازیکن تیم حریف نگاه کند، اما از لحظه ای که پپه را دید، چشمش به هیچ فوتبالیست دیگری، حتی هدفش که برای دیدن او آمده بود، نداشت.

 

این " عشق در نگاه اول" زمانی تقویت شد که پپه گل تساوی فوق العاده دقیقه 82 را به ثمر رساند.

 

کامپوس در مصاحبه ای با وبسایت فرانس فوتبال گفت : من به سرعت عاشق او شدم. پس از اینکه پپه را به اندازه کافی دید، تصمیم گرفت به مالک جدید لیل بگوید که ستاره فرانسوی-عاجی را خریداری کند.

 

عکس های نیکولاس پپه

تصاویر نیکولاس پپه

 

پپه در 21 ژوئن 2017 پس از یک دوره قرضی در اورلئان به لیل پیوست. تنها چند ماه پس از پیوستن به این باشگاه، او بخشی از یک فرآیند جوانسازی شدید توسط مدیریت باشگاه شد.

 

سرعت درخشان او در وقت استراحت، لیل را به یکی از ویرانگرترین تیم های ضد حمله اروپا تبدیل کرد.

 

علاوه بر گل های زیبای او، آمار پپه نشان داده است که او یکی از بهترین گلزنان قاره اروپا نیز هست.

 

بدون شک، پس از رفتن ادن هازارد به چلسی در سال 2012 ، این اولین بار است  که لیل می تواند ادعای یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان فوتبال جهان را داشته باشد. بقیه، همانطور که می گویند، اکنون تاریخ است.

 

این فوتبالیست در سال 2012 در مسابقات آماتور 2 Championnat de France 2 در باشگاه پواتیه فرانسه فعالیت حرفه ای خود را انجام داد. وی از سال 2012 تا 2013 برای این تیم بازی کرد و در 9 بازی 2 گل به ثمر رساند.

 

تصاویر نیکولاس پپه

نیکولاس پپه و فرزندانش

 

اگرچه پپه در فرانسه متولد شد والدینش از نژاد عاج بودند. بنابراین او واجد شرایط بازی در تیم ملی فرانسه و تیم ملی ساحل عاج است. در نوامبر 2016، او به تیم ملی فوتبال ساحل عاج دعوت شد. او در 15 نوامبر 2016 برابر کشور زادگاهش فرانسه، بین المللی خود را برای ساحل عاج بازی کرد. در 24 مارس 2018، او اولین گل های بین المللی خود را در یک بازی دوستانه مقابل توگو در فرانسه به ثمر رساند. پس از سه روز، او دومین گل خود را در یک بازی دوستانه در همان ورزشگاه مقابل مولداوی به ثمر رساند. در آن دیدار تیمش با نتیجه 2-1 پیروز شد.

 

همسر نیکولاس پپه، فانی بی است و دارای دو فرزند هستند.

 

زندگینامه نیکولاس پپه

تصاویر نیکولاس پپه با همسرش

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow