بیوگرافی رضا میرزایی فوتبالیست :چکیده ای از بیوگرافی رضا میرزایی :بیوگرافی رضا میرزایی :آغاز حرفه ای فوتبال رضا میرزایی :پیشنهاد از لیگ سوئد به رضا میرزایی :سبک بازی رضا میرزایی :پیشنهاد پرسپولیس :دو ساله در استقلال :ازدواج رضا میرزایی :افتخارات رضا میرزایی :

بیوگرافی رضا میرزایی فوتبالیست :چکیده ای از بیوگرافی رضا میرزایی :بیوگرافی رضا میرزایی :آغاز حرفه ای فوتبال رضا میرزایی :پیشنهاد از لیگ سوئد به رضا میرزایی :سبک بازی رضا میرزایی :پیشنهاد پرسپولیس :دو ساله در استقلال :ازدواج رضا میرزایی :افتخارات رضا میرزایی :
0
بیوگرافی رضا میرزایی فوتبالیست رضا میرزایی   رضا میرزایی یک نام شناخته ž...

بیوگرافی رضا میرزایی فوتبالیست


رضا میرزایی

 

رضا میرزایی یک نام شناخته شده در عرصه فوتبال به عنوان یک فوتبالیست معروف در این مقاله از بیتوته شما را با بیوگرافی آن آشنا می کنیم. رضا میرزایی متولد 26 فرودین 1375 بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر راست برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

نام : رضا میرزایی

روز تولد : 26 فروردین 1375

محل تولد : ایذه، ایران

قد : 1/77 متر

پست : وینگر راست و دفاع راست

 

رضا میرزایی در 26 فروردین سال 1375 در ایذه خوزستان متولد شد و در اصفهان بزرگ شد. وی در حال حاضر در پست وینگر راست برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

 

رضا میرزایی فوتبال حرفه ای خود را از دوران کودکی با بازی در تیم های محلی در اصفهان آغاز کرد. سپس در سال 1392(2013) از تیم جوانان سپاهان آغاز کرد و در 17 سالگی موفق شد با درخشش خیره کننده در این تیم مورد توجه سرمربی تیم بزرگسالان سپاهان قرار بگیرد و در نهایت بتواند در سال 1394(2015) به ترکیب اصلی تیم بزرگسالان سپاهان راه یافت و روز به روز اعتماد کادر فنی سپاهان را به خود بیشتر کرد. رضا میرزایی به دلیل سرعت زیاد خود از سوی هوادارن سپاهان به بوگاتی طلایی پوشان معروف است.

 

او در سال 2018 به صورت قرضی به تیم ساتان فولاد آمد و به مدت یکسال در این تیم بازی کرد و مجداً به سپاهان بازگشت تا بتواند این تیم را در جام باشگاه های آسیا یاری کند. امیر قلعه نوعی به او اعتماد زیادی داشته و همیشه او را در ترکیب اصلی استفاده می کرد که البته رضا میرزایی هم توانسته جواب اعتماد قلعه نوعی را بدهد.

 

درباره رضا میرزایی

بیوگرافی رضا میرزایی

 

بازیکن جوان سپاهان اصفهان با دعوت نامه ای از سوی باشگاه مالمو سوئد مواجه شد و حتی این باشگاه دعوت نامه میرزایی را برای باشگاه سپاهان ارسال کرد. این در حالی بود که کرانچار برای فصل آینده روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده بود و با جدایی میرزایی مخالفت کرد.

 

از سوی دیگر میرزایی همچنان با سپاهان قرارداد داشت و با توجه به درخواست کرانچار و نیاز او به این بازیکن جوان، این بازیکن برای فصل آینده نیز در سپاهان ماند.

 

میرزایی بازیکنی چند پسته و توانمند بوده و تکنیک خوب، سرعت مناسب و حضور موثر در دفاع و حمله از ویژگی های بارز او می باشد.

 

رضا میرزایی کیست

زندگی رضا میرزایی

 

برای فصل 1401-1402 گل محمدی به منظور تقویت تیمش خواهان جذب میرزایی شده و با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن با سپاهان پیوستن او به تیم سرخپوشان دور از انتظار نیست

 

پیش از این فرهاد مجیدی نیز خواهان جذب این بازیکن بوده ولی با مخالفت سپاهان انتقال او به استقلال صورت نگرفته است

 

رضا میرزایی 10 تیر 1401 با قراردادی دو ساله با مصطفی آجرلو به استقلال تهران پیوست و یکسال بعد در 31 اردیبهشت 1402 در دیدار با تراکتور دچار مصدومیت رباط طلیبی شد و به مدت 6 ماه بازی در میادین را از دست داد.

 

رضا میرزایی که بود

تصاویر رضا میرزایی

 

در زمینه ی ازدواج رضا میرزایی اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

 

سپاهان

لیگ برتر خلیج فارس (1): 1393-1394

نایب قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس: 1399-1400

 

استقلال

سوپر جام فوتبال ایران (1): 1401

نایب قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران: 1401-1402

 

رضا میرزایی

عکس های رضا میرزایی

 

بیوگرافی رضا میرزایی

آشنایی با رضا میرزایی

 

زندگی رضا میرزایی

آسیب دیدن رضا میرزایی

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow