معرفی نیکولاس جکسون، بازیکن سنگالی با استعدادچکیده ای از بیوگرافی نیکولاس جکسونفوتبال حرفه‌ای نیکولاس جکسونباشگاه حرفه ای نیکولاس جکسونقرض دادن نیکلاس جکسون به میراندسپیشرفت نیکولاس جکسونقرارداد نیکولاس جکسون با چلسی حرفه بین المللی نیکولاس جکسونسوالات متداول درباره نیکولاس جکسون سخن پایانی مقاله ی نیکولاس جکسون

معرفی نیکولاس جکسون، بازیکن سنگالی با استعدادچکیده ای از بیوگرافی نیکولاس جکسونفوتبال حرفه‌ای نیکولاس جکسونباشگاه حرفه ای نیکولاس جکسونقرض دادن نیکلاس جکسون به میراندسپیشرفت نیکولاس جکسونقرارداد نیکولاس جکسون با چلسی حرفه بین المللی نیکولاس جکسونسوالات متداول درباره نیکولاس جکسون سخن پایانی مقاله ی نیکولاس جکسون
0
نیکولاس جکسون، بازیکن جوانی که به زودی به یکی از ستارگان فوتبال تبدیل خواهد &#...

نیکولاس جکسون، بازیکن جوانی که به زودی به یکی از ستارگان فوتبال تبدیل خواهد شد


نیکولاس جکسون

 

نیکلاس جکسون فوتبالیست سنگالی است که در حال حاضر در باشگاه چلسی بازی می‌کند. در این مقاله از بیتوته به بررسی زندگی حرفه‌ای و دوران بازی او می‌پردازیم.
بیوگرافی نیکولاس جکسون

بیوگرافی نیکولاس جکسون

 

تاریخ تولد/سن: 20 ژوئن 2001 

محل تولد: گامبیا بانجول

تابعیت: سنگال سنگال

ارتفاع: 1.88 متر

پست: فوروارد وسط

سطح لیگ: رده اول انگلستان

پیوست: 1 ژوئیه 2023

انقضای قرارداد: 30 ژوئن 2031

ورزش حماسی

تایید شده است

بین المللی کنونی: سنگال سنگال

بازی ملی/گل: 3/0

 

فوتبالیست حرفه‌ای نیکولاس جکسون

نیکولاس جکسون

 

نیکلاس جکسون یک فوتبالیست حرفه‌ای است که برای باشگاه چلسی در پست مهاجم بازی می‌کند. او متولد گامبیا است و برای تیم ملی سنگال بازی می کند. 

 

بهترین بازیکن نیکولاس جکسون

بهترین بازیکن نیکوس جکسون

 

نیکلاس جکسون در بانجول، پایتخت گامبیا به دنیا آمد و اصل و نسب او سنگالی است. در سن 16 سالگی به زیگوینچور، سنگال نقل مکان کرد و با بازی در تیم ASC Tilene، فوتبال را شروع کرد. پس از این تجربه، به تیم Casa Sports پیوست و در فصل 2018-19 به عنوان عضو تیم اصلی بازی کرد. وی همچنین در یک بازی مقابل AS Pikine به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

 

در سپتامبر 2019، نیکلاس جکسون با تیم ویارئال لالیگا قرارداد بست و به عنوان عضو تیم Juvenil A منصوب شد. Juvenil A یکی از تیم‌های جوان باشگاه ویارئال است که در سطح بالایی از لیگ‌های جوانان فوتبال اسپانیا بازی می‌کند. در این تیم، جکسون به بهبود بازی خود و پیشرفت در مسیر حرفه‌ای خود پرداخت.

 

مسابقات نیکولاس جکسون

مسابقات نیکوس جکسون

 

نیکلاس جکسون در تاریخ 5 اکتبر 2020، پس از تکمیل فرم خود، به تیم سگوندا دیویزیون میراندس برای فصل 2020-21 قرض داده شد و در تیم جدید خود در مسابقات لیگ بازی کرد. او سیزده روز پس از پیوستن به تیم، در تساوی 0-0 خانگی مقابل مایورکا، به عنوان یک تعویض نیمه دوم وارد زمین شد. سپس در 28 نوامبر 2020، او در تساوی 1-1 خانگی مقابل سی دی کاستلون، اولین گل حرفه‌ای خود را به ثمر رساند. بازی در فصل جاباتوس به پایان رسید و جکسون تنها یک گل در طول فصل به ثمر رسانده بود.

 

 نیکولاس جکسون

نیکوس جکسون

 

نیکلاس جکسون پس از بازگشت به تیم ویارئال، در تیم B این باشگاه در لیگ Primera División RFEF بازی کرد و با 7 گل به تیم کمک کرد تا به دسته دوم صعود کند. سپس در تاریخ 3 اکتبر 2021، در پیروزی 2-0 خانگی مقابل رئال بتیس به عنوان تعویض وارد بازی شد و با این بازی، برای اولین بار در لالیگا به میدان رفت. 

 

در تاریخ 13 آگوست 2022، جکسون در پیروزی 3-0 خارج از خانه مقابل رئال وایادولید، اولین گل خود را در لالیگا به ثمر رساند. سیزده روز بعد، او و هم تیمی اش الکس بائنا به تیم اصلی ویارئال ارتقا یافتند. 

 

در ژانویه 2023، ویارئال با قراردادی به ارزش 22.5 میلیون پوند از AFC بورنموث برای جذب جکسون موافقت کرد، اما به دلیل مشکلات همسترینگ در پزشکی خود، قرارداد نهایی نشد. پس از بازگشت به میادین در ماه مارس، جکسون در ماه‌های آوریل و می 9 گل به ثمر رساند که شامل دو گل در برابر سلتا دی ویگو، اتلتیک بیلبائو و کادیز بود.

 

خرید جدید این باشگاه نمی‌دانند، اما این مساله‌ی عجیبی نیست. این مهاجم جوان به تازگی اولین فصل کامل خود را به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال به پایان برده، اما پایان قدرتمند او در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لالیگا در ویارئال، باعث شد او به یکی‌ از بزرگان لیگ برتر منتقل شود.

 

از آوریل به بعد، جکسون 10 گل در 11 بازی آخر فصل خود در لیگ به ثمر رساند و یکی از بهترین مهاجمان اروپا بود. در واقع، از اول آوریل، هیچ بازیکنی در پنج لیگ برتر اروپایی بیشتر از جکسون گل‌های بدون پنالتی به ثمر نرسانده است. در آن دوره، او نرخ شوت به گل اعجاب‌آور ۴۰ درصد را ثبت کرده و به طور میانگین هر ۸۰ دقیقه یک گل به ثمر رسانده است. گفتنی است که در بازه‌ای که جکسون ۱۰ گل به ثمر رساند، تیم چلسی در ۱۱ بازی موفق به ثبت ۹ گل شده بود. 

 

در 30 ژوئن 2023، جکسون با باشگاه لیگ برتر چلسی با قراردادی هشت ساله تا سال 2031 قرارداد امضا کرد. 

 

حرفه بین المللی نیکولاس جکسون

حرفه بین المللی نیکوس جکسون

 

نیکلاس جکسون در گامبیا به دنیا آمده و در سنگال بزرگ شده است. او دارای تابعیت دوگانه است، به عنوان شهروند سنگال و همچنین گامبیا. در سطح زیر 20 سال، او نماینده تیم ملی سنگال بود و در نوامبر 2018 برای اولین بار دعوت شد. 

 

بازیهای نیکولاس جکسون

بازیهای نیکولاس جکسون

 

پس از فراخوانی توسط آلیو سیسه، در دو بازی دوستانه در ماه سپتامبر 2022 شرکت کرد. سپس در 11 نوامبر 2022، در لیست 26 نفره تیم ملی سنگال برای جام جهانی فوتبال 2022 قرار گرفت. در بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2022، او به عنوان تعویض جایگزین کرپین دیاتا در باخت 2-0 مقابل هلند و در این بازی، برای اولین بار در سطح بین‌المللی، تمام بازی را بازی کرد.

 

نیکولاس جکسون در چه سالی متولد شد؟

نیکولاس جکسون در 20 ژوئن 2001 در داکار، سنگال متولد شد.

 

قد نیکولاس جکسون چقدر است؟

قد نیکولاس جکسون 188 سانتی متر است.

 

 قرارداد چلسی با نیکولاس جکسون چند ساله است؟

در 30 ژوئن 2023، جکسون با باشگاه لیگ برتر چلسی با قراردادی هشت ساله تا سال 2031 قرارداد امضا کرد.

 

جکسون یک بازیکن فوتبال بسیار موفق است و آینده ای روشن در پیش دارد. او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در جهان در نظر گرفته می شود و می تواند به تیم ملی سنگال در کسب موفقیت های بیشتر کمک کند.

 

او یک بازیکن فوتبال بسیار موفق است که در سطح باشگاهی و ملی موفق بوده است.

او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در جهان در نظر گرفته می شود و به دلیل تکنیک، دید و پاس های دقیقش شناخته می شود.

 

او یک بازیکن بسیار با استعداد است که آینده ای روشن در پیش دارد.

 

گرد آوری:بخش ورزشی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow