بیوگرافی و عکس های میلاد سرلک فوتبالیست جوان و با استعداد بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس + تصاویر 


			
		بیوگرافی و عکس های میلاد سرلک فوتبالیست جوان و با استعداد
		بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس + تصاویر 
0
میلاد سرلک بازیکن جوان   اگر شما فردی فوتبالی و اهل ورزش باشید، قطعاً با میل...



میلاد سرلک بازیکن جوان

 

اگر شما فردی فوتبالی و اهل ورزش باشید، قطعاً با میلاد سرلک، بازیکن جوان و با استعداد فوتبال آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم به معرفی و توصیف ابعاد مختلف زندگی این بازیکن حرفه ای و جوان بپردازیم.
چکیده ای از بیوگرافی میلاد سرلک

نام: میلاد سرلک

متولد: ۶ فروردین ۱۳۷۴ اصفهان، ایران

قد : ۱۸۱ سانتیمتر 

پُست : هافبک دفاعی

 

بیوگرافی میلاد سرلک 

سرلک در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۳۷۴ در اصفهان متولد شد و اکنون از بازیکنان مطرح فوتبال است. میلاد با قد ۱۸۱ سانتیمتر در پست هافبک دفاعی بازی می کند و یکی از بازیکنان جوان و خوب ایرانی به حساب می آید.

 

او با درخشش زود هنگام خود توانست به سرعت وارد لیگ برتر شود. جالب است بدانید میلاد سرلک اصالت لر بختیاری دارد اما خانواده او اکنون در تهران ساکن هستند. اصالت و ریشه لر برای میلاد اهمیت زیادی دارد تا حدی که بارها با استوری های خود از لر و ایل بختیاری حمایت کرده و به اصالت خود افتخار می کند.

 

بیوگرافی ورزشی میلاد سرلک

پای تخصصی میلاد سرلک پای راست است. او از تاریخ پانزدهم شهریور سال ۹۹ قراردادی ۲ ساله با پرسپولیس تنظیم کرد و از فصل بعدی با پیراهن شماره ۶۶ به زمین بازی پرسپولیس می رود و در قسمت هافبک دفاعی بازی می کند.

سرلک همچنین در تیم‌های نساجی، شهر خودرو و سپاهان بازی کرده و سابقه حضور در تیم ملی جوانان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد. 

 

زندگی نامه میلاد سرلک, عکس های میلاد سرلک, بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس

میلاد سرلک بازیکن تیم پرسپولیس

 

افتخارات میلاد سرلک 

از جمله افتخارات فوتبالی این بازیکن محبوب می‌توان به قهرمانی با سپاهان در فصل ۹۳-۹۴ در مسابقات لیگ برتر اشاره کرد. قهرمانی این تیم به مدد آموزش و حمایت های حسین فرکی به وقوع پیوست تا میلاد سرلک، این بازیکن جوان و تازه کار پرسپولیس طعم قهرمانی را با این تیم اصفهانی بچشد.

 

سرلک در همه ۱۶ بازی این فصل پرسپولیس، همیشه بازیکنی فیکس بوده و فقط برای دو بار از به بیرون از زمین رفته است. آن دو مرتبه نیز به این شرح است: دفعه اول برای دیدار با ذوب آهن که در وقت‌های اضافه از زمین بیرون رفت و دفعه دوم در دیدار مقابل تراکتور که ۱۲ دقیقه پایانی را بر روی نیمکت نشسته بود. بنابراین می توان گفت میلاد با ۱۴۲۸ دقیقه بازی و متوسط ۸۹٫۲۵ دقیقه حضور به ازای هر بازی، رکورد بیشترین میزان حضور در زمین را در بین بازیکنان پرسپولیس در اختیار دارد.

 

 میلاد سرلک و همسرش, عکس های میلاد سرلک, میلاد سرلک

میلاد سرلک در زمین فوتبال

 

میلاد سرلک همچنین بیشترین تعداد پاس را نیز به نام خود ثبت کرده است. او در یکی از بازی های خود در برابر فولاد تنها ۳۶ پاس داد اما با حفظ دقت و توجه تنها چهار پاس اشتباه داشت تا بتواند با عملکرد مثبت و افتخار زمین را ترک کند. جالب است بدانید در همین بازی سرلک یک پاس کلیدی هم داشت و با ۵ کنش دفاعی توانست زمین را ترک کند.

 

اقدامات خیرخواهانه میلاد سرلک

مهرداد محمدی و میلاد سرلک بازیکن دوست داشتنی و با اخلاق پرسپولیس در آستانه فرارسیدن روز ولادت حضرت امام علی (ع) و مصادف با روز پدر، در بیمارستان سیدالشهدا شهر اصفهان با کودکان مبتلا به سرطان دیدار و گفت و گو کردند. این حضور و گفتگو باعث دلگرمی و شادی کودکان حاضر در این بیمارستان شد و مسئولین بیمارستان از آن ها برای این اقدام خیر خواهانه تشکر کردند.

 

میلاد سرلک در تیم پرسپولیس, میلاد سرلک و همسرش, عکس های میلاد سرلک

میلاد سرلک در کنار بازیکن هم تیمی اش

 

بازی های ملی میلاد سرلکرده جوانان :

 سرلک در مجموع به تعداد ۸ بار پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان را دارد و همچنین ۲ بار نیز در رده جوانان، موفق به گل زنی شده است.

 

رده امید:

سرلک در سال ۱۳۹۶ به عضویت تیم ملی فوتبال امید ایران در آمد و ۲ بار نیز سابقه بازی برای تیم ملی امید کشورمان را دارد.

 

رده بزرگسالان :

میلاد همچنین در سال ۱۴۰۰ توسط دراگان اسکوچیچ برای بازی های مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان فراخوانده شد، لازم به ذکر است سرلک تا به حال ۲ بازی نیز برای تیم ملی انجام داده است. لازم به ذکر است اولین بازی او برای تیم ملی در مقابل تیم کامبوج بود که این بازیکن به شکل تعویضی در بین دو نیمه به زمین بازی آمد.

 

میلاد سرلک, بیوگرافی میلاد سرلک, زندگی نامه میلاد سرلک

میلاد سرلک از جمله بازیکنان با استعداد فوتبال ایران است

 

واکنش میلاد سرلک به حضور در پرسپولیس

میلاد پس از پیوستن به تیم پرسپولیس در پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام به عاشقان بی منت پرسپولیس؛ از امروز که شما نازنین ها پیراهن تیم محبوب تان را به من هدیه دادید، مدام به این فکر می کنم که چه طور ذهنم و جسمم و روحم را آماده حضور در جمع دوست داشتنی تان کنم. خودم را خوب می شناسم، آن قدر لبریز از انگیزه ام که برای بازی در ترکیب باشگاه پرسپولیس لحظه شماری می کنم و بدون آنکه ذره ای افکار منفی در سر داشته باشم، خودم را آماده روزهای سخت پیش رو کرده ام.

 

جریان فراموشی و مصدومیت میلاد سرلک

در ۳۰ شهریور ماه سال ۹۸ و در زمانی که سرلک در سپاهان بازی می کرد، بر اثر شوت محکم یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس دچار فراموشی شد. البته مصدومیت و فراموشی او موقت بود و پس از زمان کوتاهی سلامتی خود را به دست آورد و مجدد به عرصه فوتبال برگشت.

 

وضعیت تاهل میلاد سرلک

این بازیکن جوان با استعداد هنوز ازدواج نکرده و اطلاعاتی در خصوص وضعیت تأهل او منتشر نشده است. به احتمال زیاد سرلک در حال حاضر به صورت مجردی زندگی می کند.

 

ویژگی های ظاهری میلاد سرلک

میلاد با قد ۱۸۱ سانتی متر و اندامی ورزیده و متناسب، استایلی برازنده یک ورزشکار حرفه ای تیم پرسپولیس دارد. 

 

سخن آخر

در این مقاله در خصوص بیوگرافی و زندگی شخصی میلاد سرلک، بازیکن با استعداد پرسپولیس صحبت کردیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله به اندازه کافی لذت برده باشید.

 

افتخارات میلاد سرلک, میلاد سرلک بچه کجاست, میلاد سرلک در تیم پرسپولیس

میلاد سرلک در تیم پرسپولیس

میلاد سرلک و همسرش, عکس های میلاد سرلک, میلاد سرلک

میلاد سرلک در کنار سردار آزمون

 

میلاد سرلک, بیوگرافی میلاد سرلک, زندگی نامه میلاد سرلک

عکس های میلاد سرلک

 

KEYWORDS

تصویر میلاد سرلک

 

 زندگی نامه میلاد سرلک, عکس های میلاد سرلک, بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس

عکس میلاد سرلک در زمین فوتبال

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow