بیوگرافی پیام نیازمند بازیکن فوتبال


			
		بیوگرافی پیام نیازمند بازیکن فوتبال
0
بیوگرافی پیام نیازمند   نیازمند در کرج متولد شد و فوتبال خود را در رده نونها ...



بیوگرافی پیام نیازمند

 

نیازمند در کرج متولد شد و فوتبال خود را در رده نونهالان از تیم شهباز کرج آغاز کرده و سپس از رده نوجوانان به باشگاه پیکان پیوست. او در پانزدهمین دوره لیگ آزادگان که پیکانی‌ها موفق شدند همراه با علیرضا مرزبان به رقابت های لیگ برتر صعود کنند، کمتر از ۱۰ بازی طی فصل برای این تیم در رقابت های لیگ یک انجام داد. 

او با تشویق تنها خواهرش که از او بزرگتر و معلم زبان انگلیسی است، رشته مترجمی زبان انگلیسی را در دانشگاه انتخاب کرد و ادامه داد. هرچند فوتبال حرفه‌ای سرعت تحصیلش را کم کرده است اما هنوز متوقف نشده است.

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

پیام نیازمند

 

چکیده ای از بیوگرافی پیام نیازمند

نام کامل:سید پیام نیازمند

زادروز:۱۷ فروردین ۱۳۷۴، 24 سال

زادگاه:کرج، البرز،  ایران

قد :۱٫۹۳ متر (۶ فوت ۴ اینچ)

پست:دروازه‌بان

باشگاه کنونی:سپاهان

شمارهٔ پیراهن:۱

 

سوابق باشگاهی و تیمی  پیام نیازمند

نیازمند فوتبال را از کودکی شروع کرده و بطور حرفه ای فوتبال را با تیم پیکان شروع کرده و تاکنون در تیم هایی چون باشگاه فوتبال سیاه جامگان و پیکان ،سپاهان ،امید ایران و تیم ملی حضور داشته است.

 

نام وی در سال ۱۳۹۶ که برای اولین‌بار در لیگ برتر، با نیمکت‌نشین کردن رحمان احمدی مقابل پرسپولیس مطرح شد که پس از آن به دروازه‌ بان اول تیم پیکان تبدیل گشت.

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

سید پیام نیازمند

 

پیوستن به سپاهان

پیام نیازمند، دروازه بان فصل گذشته پیکان تهران با حضور در باشگاه سپاهان رسما به این تیم پیوست و فصل آینده پیراهن سپاهان را بر تن خواهد کرد. این دروازه بان ۲۳ ساله با سپاهان اصفهان قراردادی ۲ ساله به امضا رسانده است.

 

پیام نیازمند در خصوص حضور در سپاهان و دلایل این انتخاب اظهار داشت:

سپاهان در فوتبال ایران تیم بزرگی است که همیشه در بین مدعیان قهرمانی قرار دارد. وقتی پیشنهاد سپاهان و قلعه‌نویی به دستم رسید نمی‌توانستم آن را رد کنم و خوشحالم که به پرافتخارترین تیم لیگ برتر پیوستم. مسئولان باشگاه از لحاظ جایگاه و موقعیت خیالم را راحت کردند و نهایت تلاشم را به کار می‌گیریم تا بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.

 

او هم‌اکنون عضو باشگاه سپاهان است. وی با بسته نگاه‌داشتن دروازه خویش به‌مدّت ۹۴۰ دقیقه رکورددار کلین‌شیت در لیگ برتر فوتبال ایران می‌باشد.

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

تصاویر پیام نیازمند

 

شایعه قرارداد میلیاردی

وی گفته :این موضوع حقیقت ندارد و حتی اگر می‌خواستند چنین پولی به من بدهند، خودم قبول نمی‌کردم. من باید بر اساس توانایی و موقعیتی که دارم پول بگیرم و نان حلال سر سفره ببرم. قرارداد من با سپاهان معقولانه است.

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

عکس های پیام نیازمند

 

افتخارات پیام نیازمند

انفرادی

رکورد

نیازمند پس از گلی که در دقیقه ۴ در هفته‌ی بیست‌نهم لیگ هجدهم در مقابل پدیده دریافت کرده بود، موفق شد تا هفته‌ی نهم لیگ نوزدهم دروازه خود را بسته نگاه داشته و با ثبت رکورد ۹۴۰ دقیقه گل‌نخوردن متوالی از کنار نام‌های بزرگی چون احمدرضا عابدزاده، ناصر حجازی، بهرام مودت، آرمناک پطروسیان و بالاخره حسین حسینی گذشته و رکوردار گل‌نخوردن در لیگ فوتبال مردان ایران شود. وی در تاریخ ۹ آبان‌ماه ۱۳۹۸ و در دقیقه‌ی ۴۵ با دریافت گل از روی نقطه‌ی پنالتی توسط محمّد نوری در برابر تیم فوتبال پارس جنوبی دروازه‌ی خویش را بازشده دید. زهرا خواجوی، دروازه‌بان تیم وچان کردستان در لیگ ۹۸-۹۹ فوتبال زنان با ثبت رکورد ۹۵۳ دقیقه توانست رکورد نیازمند را بشکند و بهترین آمار محافظت از دروازه در تاریخ فوتبال ایران در بین زنان و مردان را در سن ۲۱ سالگی به نام خود ثبت کند.

 

باشگاهی

لیگ برتر

نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷ به همراه تیم سپاهان اصفهان

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

پیام نیازمند و بیرانوند

 

ازدواج پیام نیازمند

وی مجرد است و ازدواج نکرده است.

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

 پیام نیازمند و بازیکنان فوتبال

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

پیام نیازمند

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

عکس پیام نیازمند

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

تصویر پیام نیازمند

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

پیام نیازمند

 

پیام نیازمند,سید پیام نیازمند

زندگینامه پیام نیازمند

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow