بیوگرافی آندره آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال


			
		بیوگرافی آندره آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال
0
آندره آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال   آندره آ استراماچونی از سال ۲۰۱۲ &#...



آندره آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال

 

آندره آ استراماچونی از سال ۲۰۱۲ وارد حرفه مربیگری شده و به عنوان سرمربی تیمهای زیر ۱۷ ساله های آ.اس رم، اینترمیلان، اودینزه، پاناتینایکوس، اسپارتاگ پراگ مشغول بوده است. او پس از قهرمانی اینترمیلان در جام جوانان یوفا در سال ۲۰۱۲، استراما یکی از جوان ترین مربیان ایتالیایی است. آندره آ استراماچونی مربی پس از این قهرمانی به تیم اول اینترمیلان راه یافت اما تنها یک فصل در این تیم دوام آورد.

چکیده‌ای از بیوگرافی آندره آ استراماچونی 

نام کامل: آندره آ استراماچونی 

تاریخ تولد: ۱۸ ژوئن ۱۹۷۶ 

محل تولد: رم، ایتالیا 

حرفه: مربیگری فوتبال 

باشگاه فعلی: استقلال تهران

 

آندره آ استراماچونی

آندره آ استراماچونی

 

آندره آ استراماچونی (ایتالیایی: Andrea Stramaccioni)، زادهٔ ۱۸ ژوئن ۱۹۷۶ در رم؛ یک بازیکن و مربی فوتبال اهل ایتالیا است.

 

آندره آ استراماچونی سرمربی ۴۳ ساله ایتالیایی که به دلیل مصدومیت زانو هرگز نتوانست فوتبال خود در بولونا را ادامه دهد. او از سال ۲۰۱۲ وارد حرفه مربیگری شده و به عنوان سرمربی تیمهای زیر ۱۷ ساله های آ.اس رم، اینترمیلان، اودینزه، پاناتینایکوس، اسپارتاگ پراگ  مشغول بوده است.

 

آندره آ استراماچونی

سوابق فوتبالی آندره آ استراماچونی

 

درباره سرمربی جدید استقلال:

آندره‌آ در شهر رم متولد شده و سرمربیگری را از تیم پایه‌های آث رم آغاز کرده است. او بعد از حضور در تیم زیر ۱۷ ساله‌های رم به اینترمیلان رفت؛ یک فصل در تیم زیر ۱۹ ساله‌های اینتر فعالیت داشت و باشگاه اینتر از فصل ۱۳-۲۰۱۲، او را به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان خود معرفی کرد.

 

استراماچونی در ۶۵ مسابقه رسمی هدایت اینتر را در دست داشت؛ او تنها ۳۶ سال سن داشت هدایت نراتزوری را به عهده گرفت هر چند که شروع او ناامیدکننده بود، اما کسب ۱۰ برد پیاپی باعث شد تا آن‌ها به آینده امیدوار شوند. تیم تحت هدایت آندره‌آ حتی طلسم ۴۹ بازی شکست ناپذیری یوونتوس را هم شکست و تا پایان هفته هفدهم سری آ در رده دوم قرار داشتند، اما فصل را در رده نهم به پایان رساندند تا از کسب سهمیه اروپایی باز بمانند و در لیگ اروپا هم در مرحله یک هشتم حذف شدند تا استراماچونی برکنار شود.

 

او یک فصل از فوتبال دور بود و سپس با تیم اودینزه در سری آ آغاز بکار کرد. او در این تیم هم عملکرد مناسبی نداشت و رتبه شانزدهم را به دست آورد تا برای دومین بار اخراج شود. آندره‌آ سپس یک فصل به عنوان سرمربی پاناتینایکوس یونان و یک فصل نیز به عنوان سرمربی اسپارتاپراگ چک فعالیت کرد که پس از یک سال از هر دو باشگاه اخراج شد. او طی فصل ۱۹-۲۰۱۸ هم در تیمی فعالیت نداشت .

 

آندره آ استراماچونی

عکس های آندره آ استراماچونی

 

استقلال با استراماچونی به توافق رسید 

باشگاه استقلال تهران پس از اخراج شفر، با سرمربی سابق تیم فوتبال اینترمیلان به توافق نهایی دست یافت.

  

مبلغ قرارداد این مربی ایتالیایی ۴۴۰ هزار دلار است که در ۱۲ قسط به « آندره آ استراماچونی» پرداخت خواهد شد.

 

آندره آ استراماچونی

استراماچونی

 

همسر آندره آ استراماچونی 

آندره آ استراماچونی ازدواج کرده و دارای دو فرزند می باشد.

 

آندره آ استراماچونی

آندره آ استراماچونی درکنار همسر و فرزندانش

 

آندره آ استراماچونی

آندره آ استراماچونی ، همسر و پسرش

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow