تنگ کردن واژن؛ چند حرکت ورزشی ساده روش تنگ کردن واژن با ورزش


			
		تنگ کردن واژن؛ چند حرکت ورزشی ساده
		روش تنگ کردن واژن با ورزش
0
تنگ کردن واژن با ورزش   عوامل بسياري در احساس شل شدگی یا گشاد شدن واژن تاثیرگ&#...



تنگ کردن واژن با ورزش

 

عوامل بسياري در احساس شل شدگی یا گشاد شدن واژن تاثیرگذار هستند، این احساس سبب کاهش اعتماد به نفس در خانم‌ها به خصوص در زمان برقراری رابطه زناشویی می شود. در این مطلب تصمیم داریم به راهکار تنگ کردن واژن به کمک ورزش بپردازیم.
به چه دلیل واژن تغییر سایز می دهد؟

عواملی مانند زایمان های مکرر به صورت طبیعی، بالا رفتن سن، کاهش وزن زیاد و کاهش سطح هورمون های زنانه در بدن و مکانیسم طبیعی بدن سبب می شود که خاصیت ارتجاعی بافت های داخلی و خارجی واژن کم تر شده و شروع به کاهش حجم در داخل و البته خارج از آلت تناسلی به خصوص در قسمت لب های خارجی آلت می کند.

 

نکته جالب اینجاست که حتی بعضی از خانم هایی که زایمان طبیعی نداشته و یا باروری را تجربه نکرده اند هم امکان دارد به این مشکل دچار شوند. این مسأله میتواند اعتماد به نفس خانم‌ها را تحت‌تأثیر قرار داده و یا زندگی مشترک یا رابطه زناشویی آنها را دچار اختلال کند.

 

تنگ کردن واژن با تمرین ورزش کگل

تمرین های کگل، رایج ترین ورزش های تنگ کردن واژن هستند. در خصوص شیوه انجام تمرین کگل و انواع آن، اطلاعات زيادي در معرض است.

 

ورزش کگل کمک می کند عضلات واژن نیرومند شوند؛ همچنین ، ورزش کگل سبب می شود واژن گشاد و باز، دوباره جمع شود و به حالت تنگ و سفت اولیه بازگردد. واژن تنگ سبب می شود همسر شما در حین روابط جنسی، بتواند به ارگاسم« اوج لذت جنسی» برسد و رغبت بیشتری برای مقاربت با شما داشته باشد. برای انجام تمرین کگل به گونه زیر عمل کنید:

 

به پشت دراز بکشید و عضلات پائین لگن را حس کنید. عضلات اطراف واژن را منقبض کنید. عضلات اطراف واژن همان عضلاتی هستند که با منقبض کردن آن ها، خروج ادرار را متوقف می کنید.

 

این حرکت را دریک ست ۲۵ تایی انجام دهید؛ روزانه سه تا شش ست تمرین کگل انجام دهید.

 

تنگ کردن واژن,تنگ کر دن واژن باورزش,تنگ کردن واژن با تمرین ورزش کگل

تنگ کردن واژن با تمرینات ورزش

 

تنگ کردن واژن با یوگا

یکی ديگر از ورزش های موثر برای تنگ کردن واژنیوگا است، شما با انجام حرکات ارام یوگا از جمله بالا بردن پا ها میتوانید ماهیچه های لگن و دیواره واژن را تقویت نموده و به مرور به تنگی واژن کمک کنید. تنها باید دقت کنید که موقع بالا و پائین بردن پا ها به صورت درازکش روی زمین بوده و پا ها را حین تمرین خم نکنید.

 

تنگ کردن واژن,تنگ کر دن واژن باورزش,تنگ کردن واژن با تمرین ورزش کگل

تنگ کردن واژن با اسکات

 

تنگ کردن واژن با اسکات

تمرین اسکات نیز تمرین خوبی برای تنگ کردن واژن است. با انجام تمرین اسکات، می توانید بطور طبیعی واژن خودرا تنگ کنید. اسکات یکی از تمرین های متعارف است که تعداد زيادي از آدم ها در دنیا آن رابه اشتباه انجام میدهند. برای انجام درست این تمرین، مرحله های زیر را انجام دهید:

 

پاها را بیش تر از عرض باسن باز کنید. انگشتان را در در زاویه ی حدودا ۳۰ درجه قرار دهید. باسن تان را طوری عقب بدهید که گویی میخواهید روی یک نیمکت بنشینید.

 

دوباره به وضعیت ایستاده برگردید. تنها یادتان باشد که در زمان برگشتن به وضعیت ایستاده فشار باید روی پاشنه ی پا باشد زیرا اینکار به جلوگیری از بلند شدن بر روی انگشتان پا کمک می کند.

 

در واقع، انجام اسکات به تقویت نشیمنگاه و التیام عضلات واژن کمک می کند، سبب تنگ تر شدن و قویتر شدن این عضلات می شود. اسکات همینطور یک تمرین ترکیبی است که فواید زيادي را برای کل بدن به ارمغان می آورد.

 

تنگ کردن واژن,تنگ کر دن واژن باورزش,تنگ کردن واژن با تمرین ورزش کگل

تنگ کردن واژن به کمک ورزش

 

تنگ کردن واژن با کشش لگن

تمرین های کشش لگن اختصاصا برای تنگ کردن واژن ساخته شده و ماهیچه های کف لگن را هدف قرار میدهد. برای این که این تمرین های را راحت تر انجام دهید، بهتر است که از یک صندلی محکم استفاده کنید.

 

بر روی لبه صندلی بنشینید و پا ها را از هم باز کنید. کف دست ها را بر روی زانو ها و ارنج ها را رو به بیرون قرار دهید. سپس در همین حالت رو به جلو خم شوید( که در این حال باید دست ها از آرنج خم بشود) تا وزن تان روی ران ها بیافتد. در این حالت تا جایی که میتوانید پائین بروید تا فشار بیاید و چند ثانیه نگه دارید و بعد به وضعیت اول بازگردید.

 

تنگ کردن واژن با بشین، پاشو

با انجام تمرین های بشین پاشو، به صورت کاملاً طبیعی و به سرعت تنگی واژن خود را باز خواهید یافت. بشین پاشو گرچه یکی از ساده ترین حرکات ورزشی است ولی بسياري از اشخاص این حرکت را اشتباه انجام میدهند.

 

برای تأثير گذاری این حرکت جهت تنگ کردن واژن انجام درست این تمرین ضروری است، پا ها را قدری بيش از اندازه عرض شانه باز کنید، پنجه پا ها را در زاویه 30 درجه قرار بدید و مطمئن بشید که پا ها در یک سطح باشد.

 

( عقب و جلو نباشد) آنگاه ابتدا از لگن( با صاف نگه داشتن کمر) کمی خم شده و در ادامه با خم شدن زانو ها در حالت نشسته پائین تر بروید. برای برگشتن به حالت ایستاده حتما باید به پاشنه پا فشار بیاورید.( نباید بر روی پنجه پا بالا بیایید) اگر همچنان نمیتوانید این حرکات را به درستی انجام دهید، از یک مربی کمک بگیرید چراکه اشتباه انجام دادن این حرکت می تواند خطرناک باشد.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow